Klient w banku czyli prawo bankowe z perspektywy odbiorcy usług banków
książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Praca, której podjął się Autor, przekierowuje uwagę z banków na klientów z takim założeniem, by pomniejszać ich niewiedzę oraz stwarzać zachęty do korzystania z usług bankowych. [...] O potrzebie idących w tym kierunku działań najlepiej zaświadcza stale niewielki zasięg usług bankowych w naszym społeczeństwie. Autor jest dobrze przygotowany do wykonania tej pracy oraz, co w tym przypadku wymaga podkreślenia, nadaje profesjonalnym wywodom łatwą w odbiorze formę, przywołując przy tym zarówno uregulowania ustawowe, jak i konkretne rozstrzygnięcia Sądu Najwyższego. mec. Edward Kostroredaktor naczelny miesięcznika Prawo Bankowe
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 15.01.2007 |