KIEROWANIE MAŁA FIRMĄ. TAJNIKI PRZEDSIĘBIORCZOŚCI
książka
Wydawnictwo Poltext |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Obiegowy pogląd głosi, że ludzie dzielą się na tych, którzy mają firmę i tych, którzy chcą ją mieć. Znaczna część Czytelników serii WARSZTATY MENEDŻERSKIE należy do którejś z tych grup. Z myślą o nich została przygotowana ta książka - barwna opowieść o ciekawej krainie ludzi przedsiębiorczych. O tym, w jaki sposób myślą o biznesie, czego się boją, dlaczego uchodzą za mocnych, upartych ludzi, co robią, żeby sprzedać swój towar. Czytając kolejne rozdziały Czytelnik będzie miał możność poznania, jak uczynić swą firmę bardziej konkurencyjną i jak samemu działać bardziej skutecznie. Dowie się, jak ułożyć kontakty z instytucjami kredytowymi, rywalami i zatrudnionymi ludżmi. Wreszcie - jak wpływać na rynek i kształtować przyszłość swoją i firmy. Oprócz wskazówek natury teoretycznej Autor przytacza historie wielkich biznesmenów, pouczające anegdotki na ich temat, poddaje Czytelnika licznym testom na istnienie żyłki biznesowej, słowem wciąga Go w grę i zmusza do ciągłej konfrontacji z pytaniem: Czy ja - Nowak, Kowalski, Iksiński - nadaję się na przedsiębiorcę. Jest to więc książka dla ludzi odważnych, którzy nie boją się podjąć ryzyka i zagrać o wielką stawkę - sukces na rynku
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Poltext |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 27.05.2004 |