Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Język w komunikacji 3

książka

Wydawnictwo WSHE
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Spis treści: MARIA KRAUZ: Wzorzec strukturalny rysopisu. Intencje komunikacyjne nadawcy i strategia wobec odbiorcy a kształt językowy tekstu AGNIESZKA ANISIMOWICZ: Spójnościowe aspekty zapożyczeń angielskich we współczesnej prasie polskiej ZENON WEIGT: Językowe środki perswazji w tekstach reklam niemieckich i polskich JOLANTA LUBOCHA-KRUGLIK: Współczesny tekst reklamowy - wybrane aspekty (na materiale języka polskiego i rosyjskiego) KATARZYNA MOLEK: Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych RAFAŁ ZIMNY: Obraz samochodu jako kobiety w prasowych tekstach reklamowych EWA CHLUDZIŃSKA: Dziennikarze mediów lokalnych wobec reklamy telewizyjnej JADWIGA LIZAK: Rola reklamy przy kreowaniu świata w literaturze dla młodzieży ALICJA KACPRZAK: Funkcje języka specjalistycznego (na przykładzie języka medycyny) ANNA JOPEK: Relacja nadawca-odbiorca w polskim dyskursie prawnym i prawniczym w świetle pragmatyki komunikacyjnej JOLANTA SZYMAŃSKA: O sceniczności tekstu naukowego w ujęciu pragmatycznym...
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: WSHE
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 11.10.2008

RECENZJE - książki - Język w komunikacji 3

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0