Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Jakość usług turystycznych

książka

Wydawnictwo Uniwersytet Szczeciński
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Przedmiotem badań w niniejszej pracy jest problematyka jakości usług turystycznych. Punktem wyjścia do analizowanych zagadnień są usługi turystyczne, przedstawione w ujęciu asortymentowym (sektorowym), których specyfika decyduje o ocenie jakości oraz zestawie cech (postulatów) opisujących poziom ich jakości. Traktując usługi turystyczne jako integralny element produktu turystycznego obszaru, ocena jakości usług może być także dokonana w tym ujęciu za sprawą oceny całości świadczeń znajdujących się w ofercie obszaru turystycznego i kreowanego na nim produktu turystycznego.
Celem badawczym jest zatem wskazanie podstaw do określenia parametrów (postulatów) jakościowych, opisujących poszczególne grupy usług turystycznych, na podstawie uwzględnienia uwarunkowań i specyfiki ich świadczenia. Podjętą problematykę analizowania jakości usług turystycznych w ujęciu sektorowym wsparto konkretnymi empirycznymi przykładami badań. Wyniki przeprowadzonych badań pierwotnych i wtórnych pochodzą z lat 2004 i 2005.
Niniejsze opracowanie, zdaniem autorów, jest pierwszą próbą przedstawienia problematyki jakości usług turystycznych w polskiej literaturze przedmiotu, uwzględniającą sektorowe (branżowe) analizowanie problemu. Dlatego też w treści skupiono się głównie na zagadnieniach świadczących o specyfice poszczególnych elementów składowych bezpośredniej gospodarki turystycznej, pomijając bardziej szczegółową analizę zagadnień teoretycznych, dotyczących ogólnie jakości oraz jakości usług turystycznych.
Oprócz warstwy teoretycznej, praca ma także wymiar praktyczny, co sprzyja wykorzystaniu jej zarówno jako materiału naukowego, dydaktycznego, a także przydatnego dla branży turystycznej, jak i jednostek samorządu terytorialnego, traktujących turystykę jako istotny element strategii rozwoju.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Uniwersytet Szczeciński
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 29.10.2007

RECENZJE - książki - Jakość usług turystycznych

4.6/5 ( 7 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0