Jakość procesów usługowych w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego
książka
Wydawnictwo Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Monografia poświęcona jest zarządzaniu jakością w jednostkach organizacyjnych samorządu terytorialnego na przykładzie urzędów miast. Opisano w niej etapy zarządzania procesami, analizując konkretne przypadki z badanych urzędów miast. Omówiono ponadto procesy usługowe, a także metody wykorzystywane do oceny ich jakości. Zaproponowano innowacyjne podejście do oceny jakości procesów usługowych na przykładzie jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego.Ze względu na aktualność poruszanej problematyki oraz możliwość zdobycia wiedzy teoretycznej i praktycznej z zakresu pomiaru i oceny procesów usługowych monografia jest polecana jako lektura uzupełniająca dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza wydziałów zarządzania. Z uwagi na zawarte ogólne zalecenia książka adresowana jest również do decydentów lub naczelników jednostek organizacyjnych samorządu terytorialnego oraz menedżerów organizacji usługowych, którym zależy na zapewnieniu jakości oferowanych usług.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Wyższa Szkoła Bankowa |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 17.06.2013 |