Internet w marketingu - Andrzej Bajdak - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Internet w marketingu

książka

Internet w marketingu - opis produktu:

Internet stał się symbolem nowej gospodarki, tj. gospodarki opartej na wiedzy, i stanowi podstawę tworzenia współczesnej przestrzeni informacyjnej. Jednym z ważnych obszarów wykorzystania Internetu jest marketing Współczesne podmioty rynkowe otrzymały nowe narzędzie oddziaływania marketingowego i właśnie o roli internetu w marketingu traktuje niniejsza pozycja. Na pewno warto się z nią zapoznać!

Książka Internet w marketingu pochodzi z wydawnictwa PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Autorem książki jest Andrzej Bajdak. Należy do gatunków: informatyka, inne, nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Internet w marketingu liczy 240 stron. Jej wymiary to 160 x 240.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Internet w marketingu

4.7/5 ( 6 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.