Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Instrumenty marketingu

książka

Wydawnictwo Branta
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Książka omawia: pojęcia z zakresu marketingu, produkt (w tym również opakowania, marki handlowe, nabywcy produktu), cenę (zasady jej tworzenia w obrocie wewnętrznym i międzynarodowym), dystrybucję (kanały dystrybucji na rynku krajowym i rynkach obcych) promocję marketingową. Z uwagi na to, że na funkcjonowanie poszczególnych instrumentów marketingu ma wpływ wiele czynników zewnętrznych - omówiono także otoczenie marketingu. Poruszono również kwestię miejsca marketingu w strukturach organizacyjnych przedsiębiorstw.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Branta
Oprawa: miękka
Wprowadzono: 23.10.2006

RECENZJE - książki - Instrumenty marketingu

4.5/5 ( 6 ocen )
  • 5
    4
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0