INNOWACYJNOŚĆ PRZEPIS NA SUKCES Model od A do F (twarda)
książka
Wydawnictwo REBIS |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Innowacja jest priorytetem dla wielu organizacji, które chcą rozwijać się w czasach po kryzysie ekonomicznym. Przedsiębiorstwa potrzebują systematycznej rozbudowy, aby innowacje mogły przejawiać się na różnych poziomach organizacji pracy. Philips Kotler i Fernando Trías de Bes, dwaj światowi eksperci w dziedzinie marketingu i polityki innowacyjności, razem przedstawiają rewolucyjny model wdrażania udoskonaleń.Model "od A do F" bierze pod uwagę konieczność zaangażowania całościowego - zarówno w sferze technologii, jak i marketingu oraz, z drugiej strony, potrzebę racjonalizacji poprzez planowanie strategiczne oraz ocenę rezultatów.
Niemal wszystkie prezentowane zagadnienia wieńczy "kultura kreatywna" - umiejętnie prowadzona polityka firmy, która umożliwia przekuwanie pomysłów na konkretne rozwiązania. Jest to jednocześnie spoiwo i klucz niezbędny dla prawidłowego zrozumienia i podejścia do wdrażanych innowacji na każdym poziomie i komórce struktury firmy.
`Kompletny System Innowacyjności to wartościowy model, który łączy różne aspekty nowatorskiego i twórczego działania w biznesie. To doskonałe kompendium koncepcji i technik, które składają się na firmową kulturę kreatywną. Nie znam książki, która bardziej wyczerpująco przedstawiałaby ten temat.`
Cesc Bordas, wiceprezes ds. marketingu i innowacyjności PepsiCo Europe
`To wspaniałe kompendium innowacyjności i twórczego działania, stworzone przez światowej sławy autorytety w dziedzinie marketingu i biznesu dla pracowników na wszystkich poziomach organizacji. Ta książka skłania do zrewidowania dotychczasowych poglądów na kwestie kreatywności i nowatorstwa w biznesie i oferuje przydatny model, na którym opiera się innowacyjność w firmie.`
Carlos Losada, ESADE Business School
Philip Kotler - to fenomen, człowiek instytucja i naukowiec, którego wpływ na rozwój i popularyzację marketingu trudno przecenić. Jest profesorem marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management, laureatem licznych nagród. Opublikował ponad sto artykułów i wiele książek, znanych również w Polsce. Z jego wiedzy i doświadczenia korzystały m.in. takie firmy, jak IBM, Ford, GE, Michelin, AT&T i Bank of America.
Fernando Trías De Bes - ekonomista, profesor ESADE Business School w Barcelonie, jest też założycielem Salvetti & Llombart, firmy konsultingowej specjalizuje się w innowacji i badaniacg rynku. Wraz z Philipem Kotlerem wydał Lateral Marketing: New Techniques for Finding Breakthrough Ideas.
Przekład: Jacek Środa, Marek Zawiślak
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | REBIS |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 29.01.2013 |