Infomorfoza. Zarządzanie informacją w nowych mediach
książka
Wydawnictwo WUJ |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
"Infomorfoza jest niekwestionowanym faktem społecznym. To proces, który prezentuje wewnętrzną dynamikę, jest otwarty, ukazuje znaczenie wielu nowych elementów (np. komercjalizacji internetu, geografii przepływu informacji, kurczącego się pola wolności i zwiększającego się zakresu kontroli w internecie), a także mechanizmów dotychczas badawczo nierozpoznanych, niezdiagnozowanych. Bezdyskusyjnie wymaga on pogłębionego oglądu badawczego, co w recenzowanej pracy zostało zrealizowane w stopniu zaawansowanym i wysoce zadowalającym z naukowego punktu widzenia".- Z recenzji prof. dr hab. Teresy Sasińskiej-Klas
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | WUJ |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 09.03.2018 |