Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne
książka
Wydawnictwo Helion |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Kariera programu Macromedia Flash jest fenomenem, nawet w tak szybko rozwijającej się branży, jaką jest branża oprogramowania. Flash od prostego narzędzia do animacji stał się wydajnym środowiskiem projektowym, umożliwiającym tworzenie skomplikowanych aplikacji, gier, serwisów WWW i prezentacji multimedialnych. Popularność Flasha nadal rośnie, czego najlepszym potwierdzeniem jest pojawianie się jego kolejnych, coraz bardziej rozbudowanych wersji.Tworzenie aplikacji we Flashu wymaga nie tylko zdolności plastycznych, ale również wiedzy o programowaniu w języku ActionScript, o XML-u i bazach danych oraz języku HTML. Książka Flash MX 2004. Ćwiczenia praktyczne jest wprowadzeniem w świat Flasha i związanych z nim zagadnień. W krótkich, ilustrowanych ćwiczeniach przedstawia:
* Interfejs użytkownika programu i zasady zarządzania projektami we Flashu
* Sposoby korzystania z narzędzi rysunkowych i edycyjnych
* Tworzenie obiektów tekstowych
* Zastosowanie symboli
* Sposoby importowania obiektów stworzonych w innych aplikacjach
* Podstawowe zasady tworzenia animacji we Flashu
* Tworzenie mechanizmów interakcji z użytkownikiem
* Budowanie serwisów WWW w technologii Flasha i publikowanie gotowych dokumentów
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Helion |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 30.03.2007 |