Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Etyczny kontekst marketigu produktów spożywczych

Nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności

książka

Wydawnictwo Dom Organizatora
Oprawa miękka
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Warto podkreślić, że w niniejszej książce skupiono się przede wszystkim na omówieniu wyników badań pierwotnych dotyczących postrzegania przez adresatów oferty produktowej nieetycznie postępujących producentów i handlowców. Szczególną uwagę zwrócono na działania związane ściśle z samym produktem i jego marketingowymi atrybutami oraz z jego reklamowaniem, dążąc do zidentyfikowania opinii nabywców finalnych na temat stopnia uczciwości oferentów podczas stosowania wspomnianych instrumentów oddziaływania. Wyeksponowanie perspektywy odbiorców wynikało z kierowania się podstawowym założeniem wszystkich koncepcji marketingowych, jakim jest przyjmowanie punktu widzenia nabywców za punkt wyjścia dla wszelkich kierowanych do nich działań.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: Dom Organizatora
Oprawa: miękka
Okładka: miękka
Wprowadzono: 11.12.2012

RECENZJE - książki - Etyczny kontekst marketigu produktów spożywczych, Nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności

4/5 ( 2 oceny )
  • 5
    0
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0