Etyczny kontekst marketigu produktów spożywczych
Nabywcy finalni o poziomie etyki oferentów żywności książka
Wydawnictwo Dom Organizatora |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Warto podkreślić, że w niniejszej książce skupiono się przede wszystkim na omówieniu wyników badań pierwotnych dotyczących postrzegania przez adresatów oferty produktowej nieetycznie postępujących producentów i handlowców. Szczególną uwagę zwrócono na działania związane ściśle z samym produktem i jego marketingowymi atrybutami oraz z jego reklamowaniem, dążąc do zidentyfikowania opinii nabywców finalnych na temat stopnia uczciwości oferentów podczas stosowania wspomnianych instrumentów oddziaływania. Wyeksponowanie perspektywy odbiorców wynikało z kierowania się podstawowym założeniem wszystkich koncepcji marketingowych, jakim jest przyjmowanie punktu widzenia nabywców za punkt wyjścia dla wszelkich kierowanych do nich działań.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Dom Organizatora |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 11.12.2012 |