E-marketing w akcji, - PRACA ZBIOROWA - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

E-marketing w akcji, (miękka)

czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 232
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

E-marketing w akcji,, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji - opis produktu:

E-marketing to dziś jedno z kluczowych narzędzi biznesu na całym świecie. Oferuje możliwość dotarcia do milionów potencjalnych klientów i znacząco zwiększa efektywność podejmowanych działań. W Polsce właśnie zaczyna się era marketingu online, więc jeśli w swojej pracy stawiasz na skuteczność, najwyższy czas sięgnąć po techniki, które zagwarantują Ci sukces! Wykorzystaj potencjał drzemiący w internecie i poznaj nowoczesne narzędzia, które sprawdzają się na współczesnym kapryśnym rynku! Ale przede wszystkim naucz się z nich efektywnie korzystać!

Drogi menedżerze ds. marketingu, sprzedaży czy obsługi klienta, przygotuj się na podróż do świata skutecznego e-marketingu. Zamiast kolejnej encyklopedii czy sztywnej publikacji naukowej, przekazujemy w Twoje ręce podręcznik o charakterze czysto praktycznym. Jeśli więc na co dzień posługujesz się internetem do realizacji celów marketingowo-sprzedażowych lub dopiero planujesz z niego korzystać i nie wiesz, jak się do tego zabrać -oto książka, która stanie się Twoim najlepszym przyjacielem, doradcą i mentorem!

Konkretne informacje zamiast przydługich opisów:

* permission marketing oraz desktop marketing,
* kampanie wirusowe i marketing w wyszukiwarkach,
* strategiczne planowanie mediów w internecie,
* zarządzanie projektami e-marketingowymi,
* społeczności internetowe.

Książka E-marketing w akcji, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji, pochodzi z wydawnictwa Helion. Publikacja jest pracą zbiorową . Książka E-marketing w akcji, liczy 232 stron. Jej wymiary to 148×210. Oprawa jest miękka.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: miękka
  • Okładka: miękka
  • Wymiary: 148×210
  • Ilość stron: 232
  • ISBN: 978-83-246-2053-1
  • Wprowadzono: 20.10.2008

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -35%
Instagram bez filtra Historia od środka miękka
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -35%
Ikabog twarda
29,18 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -41%
Przeplatanki rymowanki Zgraja Mikołaja twarda
19,46 zł 32.98
Dodaj do koszyka
  • -34%
Amerykański brud miękka
29,63 zł 44.90
Dodaj do koszyka
  • -33%
Wielka księga Bożego Narodzenia twarda
18,76 zł 28.00
Dodaj do koszyka
Zakładka drewniana Kobieta z balonem  
9,21 zł
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
E-marketing w akcji,, czyli jak skutecznie wzbudzać pożądanie klientów i zazdrość konkurencji

4.5/5 ( 2 oceny )
    5
    1
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.