książka
Wydawnictwo PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa miękka |
Opis produktu:
Autorzy omawiają problematykę efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a druga - wybrane uwarunkowania efektywności marketingu. Takie ujęcie umożliwia poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, od czego i od kogo zależy efektywność marketingu. Jest to pytanie, którego nie uniknie nikt, kto studiuje, stosuje lub zamierza stosować marketing. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, zarządzania i informatyki w uczelniach wyższych różnych typów, a także dziennikarzy oraz pracowników organizacji rządowych i pozarządowych zainteresowanych tą tematyką.
Szczegóły |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne |
Oprawa: | miękka |
Wprowadzono: | 04.04.2006 |