Efektywność marketingu - Wojciech Wrzosek - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Efektywność marketingu

książka

Efektywność marketingu - opis produktu:

Autorzy omawiają problematykę efektywności marketingu stosowanego przez przedsiębiorstwo, koncentrując uwagę na dwóch grupach problemów. Pierwsza obejmuje metodyczne aspekty efektywności marketingu, a druga - wybrane uwarunkowania efektywności marketingu. Takie ujęcie umożliwia poszukiwanie odpowiedzi na pytanie, od czego i od kogo zależy efektywność marketingu. Jest to pytanie, którego nie uniknie nikt, kto studiuje, stosuje lub zamierza stosować marketing. Książka jest przeznaczona dla studentów ekonomii, zarządzania i informatyki w uczelniach wyższych różnych typów, a także dziennikarzy oraz pracowników organizacji rządowych i pozarządowych zainteresowanych tą tematyką.

Książka Efektywność marketingu pochodzi z wydawnictwa PWE Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. Autorem książki jest Wojciech Wrzosek. Należy do gatunków: nauki społeczne, ekonomia i biznes. Książka Efektywność marketingu liczy 248 stron. Jej wymiary to 170x240.
S
Szczegóły

RECENZJE - Książka - Efektywność marketingu

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.5/5 ( 4 oceny )
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: