książka
Wydawnictwo Rubikon |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Sprawność dydaktyczna nauczyciela nie zawsze wiąże się z pedagogicznymi umiejętnościami pozwalającymi "zapanować" nad klasą. Często podkreśla się rolę określonych predyspozycji osobowościowych, talentu i intuicji.Czy umiejętności tych można się nauczyć? Z pewnością tak.
Działania nauczyciela dotyczące ładu klasowego i dyscypliny powinny wynikać z połączenia doświadczeń i wiedzy teoretycznej. W niniejszym poradniku przedstawiono koncepcje wybitnych psychologów i pedagogów:
Lee Canter - dyscyplina asertywna,
Frederic H. Jones - dyscyplina pozytywna,
Rudolf Dreikurs - społeczny model dyscypliny,
William Glasser - terapia rzeczywistości/terapia wyboru,
Thomas Gordon - trening skuteczności nauczyciela.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | Rubikon |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 04.09.2010 |