Budowanie wizerunku urzędnika w mediach (twarda)
książka
Wydawnictwo PressComp |
Oprawa twarda |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Czy jest sens obrażać się na media? W jaki sposób korzystać z Facebooka, Twittera czy YouTube`a i sobie nie zaszkodzić? Jak nie zostać okrzykniętym przez dziennikarzy `chorym na antymediozę`? ''Dlaczego odpowiedź `bez komentarza` nie wystarczy?Dobry wizerunek urzędnika przekłada się bezpośrednio na pozytywne postrzeganie całej reprezentowanej przez niego instytucji. Pierwszy przewodnik po świecie mediów dla urzędników pomaga profesjonalnie przygotować się do spotkania z dziennikarzami i skutecznie zaistnieć w serwisach społecznościowych. Podpowiada, jak zadbać o dobre relacje z mediami, co zrobić w razie kryzysu wizerunkowego oraz jak stworzyć i prowadzić spójną politykę informacyjną jednostki. Odpowiada na wiele trudnych pytań, w tym m.in.:
- Co i jak mówić, żeby dobrze wypaść w rozmowie z dziennikarzem?
- Jak pokonać stres przed publicznym wystąpieniem?
- Jak zbudować skuteczny przekaz dla telewizji, radia, prasy czy internetu?
- W jaki sposób strona internetowa, poczta e-mail czy blog mogą pomóc w rozwiązaniu sytuacji kryzysowej?
Przewodnik jest skierowany do wszystkich, którzy reprezentują lub mogą w przyszłości reprezentować instytucję w mediach. Przyda się zwłaszcza rzecznikom prasowym, pracownikom działów komunikacji i promocji, kierownikom jednostek, dyrektorom, naczelnikom i liderom społeczności lokalnej.
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | PressComp |
Oprawa: | twarda |
Okładka: | twarda |
Wprowadzono: | 09.05.2017 |