Atlas strategiczny - Marek Staniszewski - Książka | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie
przeczytaj fragment

Atlas strategiczny (twarda)

Inspiracje dla menedżera

książka

  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa twarda
  • Ilość stron 112
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Dostępność niedostępny

Atlas strategiczny, Inspiracje dla menedżera - opis produktu:

Twój atlas strategiczny. Legenda:

Inspiracja:
Zafascynowany ideami myślenia lateralnego Edwarda de Bono autor stworzył książkę niezwykłą - przejrzystą, inspirującą i całkowicie hipnotyzującą. Zamiast tworzyć kolejne opasłe tomiszcze na temat strategii marketingowych i reklamowych, postanowił napisać i narysować atlas strategii kreatywnych.

Teoria:
Strategia we współczesnym rozumieniu jest odpowiednim doborem środków i metod dla osiągnięcia założonego celu. To dziś jedno z kluczowych pojęć wszędzie tam, gdzie istotna jest skuteczność prowadzonych działań - poczynając od polityki, na marketingu kończąc.

Technika:
Kolejne strony wypełniają sugestywne przykłady z fizyki, biologii, kodeksu bushido i wielu innych dziedzin, dyscyplin lub światopoglądów, dalekich na pozór od strategii marketingowych, jednak doskonale wyrażających strukturę omawianego zagadnienia strategicznego.

Agenda:
Drogi Czytelniku, to książka, która powstała tylko i wyłącznie po to, by służyć Ci w Twojej codziennej pracy, kierować Twoje myśli w stronę niezwykłych rozwiązań, inspirować, gdy potrzeba Ci natchnienia i wytchnienia.

Może:
Może nawet rozmyślając nad jednym z modeli, przyśniesz na chwilę nad klawiaturą laptopa i znajdziesz rozwiązanie problemu, który Cię dręczy?

Autor
Z wykształcenia filozof, od dwunastu lat zajmuje się komunikacją marek. W tym czasie pełnił obowiązki dyrektora strategicznego w agencjach: TJ PARTNER, Gruppa 66 Ogilvy, Euro RSCG. Obecnie członek zarządu ds. strategii w grupie Young & Rubicam Brands oraz szef niezależnej struktury doradczej BAV Consulting. Prowadził wykłady lub zajęcia związane z zarządzaniem, marketingiem i reklamą w projektach szkoleniowych, organizowanych przez: Harvard Business Review Polska, Szkołę Strategii Marki przy SAR, Wyższą Szkołę Komunikowania i Mediów Społecznych im. J. Giedroycia, Szkołę Mistrzów Reklamy. Autor kilkudziesięciu artykułów związanych z zarządzaniem marką, marketingiem i komunikacją reklamową.

Książka Atlas strategiczny Inspiracje dla menedżera, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Marek Staniszewski. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes, autokreacja. Książka Atlas strategiczny liczy 112 stron. Jej wymiary to 176x250. Oprawa jest twarda.
S
Szczegóły
  • Dział: Książki
  • Kategoria: poradniki,  praca, biznes,  autokreacja
  • Wydawnictwo: Helion
  • Oprawa: twarda
  • Okładka: twarda
  • Wymiary: 176x250
  • Ilość stron: 112
  • ISBN: 978-83-246-0484-5
  • Wprowadzono: 01.04.2009

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -51%
  • Nowość Lasoterapia
  • Bestseller Lasoterapia
Lasoterapia twarda
24,48 zł 49.95
Dodaj do koszyka
  • -28%
  • Nowość Pod gołym niebem
  • Bestseller Pod gołym niebem
Pod gołym niebem Żyj w rytmie natury twarda
35,99 zł 49.99
Dodaj do koszyka
  • -32%
  • Bestseller Makramy i inne cuda ze sznurka
Makramy i inne cuda ze sznurka miękka
40,78 zł 59.98
Dodaj do koszyka
  • -41%
  • Bestseller Insulinooporność Łatwe lunchboxy
Insulinooporność Łatwe lunchboxy miękka
22,31 zł 37.82
Dodaj do koszyka

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Książka
Atlas strategiczny, Inspiracje dla menedżera

4.7/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    1
    3
    0
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.