Aktywność innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw / Maciej Zastępowski | Książka w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Aktywność innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw (miękka)

książka

  • Wydawnictwo Uniwersytet Mikołaja Kopernika
  • Oprawa miękka
  • Ilość stron 192
  • GRATIS! Do każdego zamówienia zakładka mola książkowego!
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Aktywność innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw - opis produktu:

"Problematyka innowacyjności polskich przedsiębiorstw, współtworzących PKB naszego kraju, jest niezwykle istotna zarówno dla samej wiedzy naukowej, jak i dla twórców strategii rozwoju gospodarczego. Wiedza o potencjale innowacyjnym przedsiębiorstw jest wręcz niezbędna w opracowywaniu takiej strategii, mającej na celu unowocześnienie gospodarki. Innowacyjność jest podstawowym filarem przewagi konkurencyjnej, zatem jej poziom ma ogromne znaczenie dla bytu organizacji w wymiarze krajowym i międzynarodowym. Ogólnie niska innowacyjność polskiej gospodarki (będąca sumą innowacyjności jej przedsiębiorstw), wymaga w pierwszej kolejności diagnozy stanu rzeczy. Oceniana pozycja jest nie tylko diagnozą odnoszącą się do aktywności innowacyjnej sektora małych i średnich przedsiębiorstw, ale także opisuje tę aktywność na tle takich uwarunkowań, jak światowe sytuacje kryzysowe, rozlewające się na poszczególne kraje. [...] Zawartość książki jest oczekiwana nie tylko przez badaczy procesów innowacyjnych zachodzących w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, ale także, w co należy wierzyć, przez osoby odpowiedzialne i zaangażowane w strategię poprawy polskiej gospodarki poprzez wzrost jej innowacyjności".
- dr hab. Wojciech Popławski, prof. WSB
S
Szczegóły

Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

  • -37%
Imperator Sekrety Ojca Rydzyka

Piotr Głuchowski

miękka
34,64 zł 54.98
  • -35%
King! Autobiografia

Rafał Księżyk , Muniek Staszczyk

miękka
37,70 zł 57.99
  • -37%
Zapach Boga

Konrad Krajewski

miękka
25,14 zł 39.90
  • -43%
Gad. Spowiedź klawisza

Paweł Kapusta

miękka
22,74 zł 39.90
  • RRecenzje
  • Książka
  • Aktywność innowacyjna polskich małych i średnich przedsiębiorstw
4.7/5 ( 7 ocen )
    5
    6
    4
    0
    3
    1
    2
    0
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Książka poświęcona jest ocenie fizycznej aktywności młodych ludzi. Szczególna uwaga skoncentrowana jest na aktywności w czasie wolnym, stąd też przedstawiona jest koncepcja czasu wolnego i sposobów jego wykorzystania. Drugim przedmiotem rozważań w książce są nowoczesne technologie, które...

  • Książka ukazuje się po decyzji o likwidacji, w czasie "wygaszania" gimnazjum. Zmiana organizacji kształcenia podstawowego nie zmieni problemów, przed którymi stoi dzisiaj uczeń gimnazjum, a potem o rok młodszy uczeń ośmioletniej szkoły podstawowej. Podejmuje ważny i bardzo aktualny...

  • Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności...

  • W książce na podstawie badań pokazano zagraniczną działalność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw. Autorzy przedstawili: skalę i strukturę bezpośrednich inwestycji zagranicznych polskich przedsiębiorstw, czynniki oddziałujące na aktywność inwestycyjną polskich przedsiębiorstw za granicą, wpływ...

  • Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketingowych istnieje w małych i średnich firmach o wyższym...

  • Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności...