Książkowe bestsellery z tych samych kategorii

Zarządzanie marką w segmencie B2B

książka

Wydawnictwo PWN
Oprawa twarda
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Najnowsza książka uznanego na całym świecie guru marketingu, Philipa Kotlera, i jedna z pierwszych pozycji w literaturze światowej, poświęcona problematyce zarządzania marką w segmencie B2B.
Podręcznik zawiera kompleksową wiedzę teoretyczną na temat kształtowania marki, a zarazem wizerunku firmy działającej na rynku instytucjonalnym, popartą licznymi przykładami wziętymi z życia najbardziej prestiżowych światowych marek, jakimi są Mercedes, IBM, Samsung, Tata Steel, Daimler-Chrysler, Siemens, Cemex czy FedEx.
S
Szczegóły
Dział: Książki
Wydawnictwo: PWN
Oprawa: twarda
Wprowadzono: 26.03.2008

RECENZJE - książki - Zarządzanie marką w segmencie B2B

4.3/5 ( 7 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    1
  • 1
    0