książka
Wydawnictwo BC Edukacja |
Oprawa miękka |
- Dostępność niedostępny
Opis produktu:
Warunkiem osiągnięcia sukcesu marketingowego jest regularny dostęp do informacji o rynku i oczekiwaniach grup docelowych.Niniejsza książka pokazuje - w opraciu o przykłady, metody i rozwiązania - w jaki sposób można ten sukces osiągnąć.
Dla lepszego zobrazowania i zrozumienia procesu badania rynku wyróżniono siedem etapów:
- rozpoznanie właściwego problemu badawczego
- sporządzenie planu badań
- gromadzenie danych wtórnych i pierwotnych
- kompresja danych oraz analiza jedno-, dwu- lub wielowymiarowa
- sporządzenie raportu i prezentacja wyników
- ustalenie działań na podstawie pozyskanych informacji
- wzdrożenie podjętej decyzji
Szczegóły | |
Dział: | Książki |
Wydawnictwo: | BC Edukacja |
Oprawa: | miękka |
Okładka: | miękka |
Wprowadzono: | 08.03.2010 |