Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia Książka audio MP3 / Beata Kozyra | Audiobook cd w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia Książka audio MP3

audiobook cd

  • Wydawnictwo Mt Biznes
  • Oprawa pudełko
  • ISBN 978-83-8087-116-8
  • Dostępność niedostępny

Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia Książka audio MP3 - opis produktu:

Pragniesz żyć w zgodzie ze sobą i podążać za swoimi marzeniami?
Ta książka podpowie ci, jak zrozumieć siebie, wprowadzać zmiany wewnętrzne i kształtować swoje otoczenie oraz spełniać marzenia.
Autorka wskaże ci, jak:
- rozpoznać własne marzenia i potrzeby i je realizować
- budować spójną wizję i cele życiowe
- planować i ustalać priorytety
- rozpoznać i rozwijać swoje moce strony
- zidentyfikować swoje wady i złe nawyki i minimalizować ich wpływ
- skutecznie motywować siebie i być konsekwentnym w dążeniu do celów
- podejmować właściwe decyzje
- lepiej zarządzać swoim czasem
- radzić sobie ze stresem i emocjami
- stale się rozwijać
- zadbać o swoje zdrowie i kondycję

Zamieniaj swoje marzenia w realne cele!

Bardzo praktyczna książka, która pomaga zidentyfikować wyzwania, z jakimi przychodzi nam się zmierzyć w życiu, i podaje ?na tacy? proste i gotowe rozwiązania do zastosowania od razu. Aby pomóc czytelnikowi zachować optymizm i dobry humor, bez względu na powagę tematu, autorka w zabawny sposób przedstawia istotne dylematy naszej codziennej egzystencji, przeplatając poważne kwestie dowcipami i anegdotami. Książka została bogato zilustrowana świetnymi rysunkami Kate Bauer.

inne wydania :

S
Szczegóły
  • Dział: Książki audio na cd
  • Wydawnictwo: Mt Biznes
  • Oprawa: pudełko
  • Wymiary: 135x190
  • ISBN: 978-83-8087-116-8
  • Wprowadzono: 27.09.2016

Audiobookowe bestsellery z tych samych kategorii

  • RecenzjeRecenzje
  • Audiobook cd
  • Zarządzanie sobą Zrozum siebie i zrealizuj marzenia Książka audio MP3
4/5 ( 3 oceny )
    5
    2
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 78.80 zł
    70.13 zł

    Henry Mintzberg to jeden z najwybitniejszych współczesnych badaczy i znawców problematyki zarządzania, naukowiec wyróżniony kilkunastoma honorowymi tytułami przez uniwersytety z całego świata, laureat wielu nagród przyznanych przez znane ośrodki akademickie i instytucje branżowe. W książce tej...

  • Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...

  • Ta niezwykła książka jest idealnym prezentem dla siebie samego. Jest doskonałym prezentem dla bliskiej osoby. Jest wymarzonym prezentem dla szefa. Autor dedykuje ją wszystkim: chaotycznym, niezorganizowanym i nieefektywnym, którzy bardzo szybko i dużo pracują, ale nie potrafią skupić...

  • 68.84 zł
    61.27 zł

    Jaki jest przepis na sukces przedsiębiorstwa? Jak osiągnąć znakomite wyniki? Odpowiedź tkwi w magicznym słowie "innowacja". To przedsiębiorstwa podążające z duchem czasu zostawiają konkurencję w tyle. Skuteczne wdrożenie innowacji wymaga jednak ponadprzeciętnej wiedzy, wieloaspektowego...

  • 64.74 zł
    60.21 zł

    We współczesnej gospodarce stale rośnie znaczenie innowacyjności i wdrażania innowacji. Innowacyjność stanowi obecnie ważny czynnik konkurencyjności firm, regionów i gospodarek. W podręczniku omówiono: istotę innowacyjności i jej cele, organizację systemu innowacji, techniki stymulujące...

  • Książka stanowi pierwszą na rynku wydawniczym pozycję przedstawiającą niestandardowe podejście do zarządzania marketingowo-logistycznego. Zostało one poszerzone o perspektywę zrównoważonego rozwoju oraz wiele innych wątków, takich jak między innymi megatrendy, marketing 3.0, logistyka 4.0,...