SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Największe wpadki rekinów biznesu. Część II - Poronione pomysły Audiobook CD Audio

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

audiobook cd

Lektor
Wydawnictwo Audioclub.pl & Bellona
Oprawa zintegrowana
ISBN 978-83-60339-45-9
  • Wysyłamy w 24h - 48h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald`s, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy Poronione pomysły firm, które uporczywie twierdzą, Że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, Że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, Że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów? To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś żart! - odpowiada klient.
S
Szczegóły
Dział: Audiobooki na CD
Kategoria: poradniki,  praca, biznes
Wydawnictwo: Audioclub.pl & Bellona
Oprawa: zintegrowana
Wymiary: 145x205
ISBN: 978-83-60339-45-9
Lektor: Marcin Styczeń
Wprowadzono: 12.09.2008

RECENZJE - Audiobook cd - Największe wpadki rekinów biznesu. Część II - Poronione pomysły Audiobook CD Audio

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: