SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Największe wpadki rekinów biznesu. Część III - Porażki Public Relations Audiobook CD Audio

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

audiobook cd

Lektor
Wydawnictwo Audioclub.pl & Bellona
Oprawa zintegrowana
ISBN 978-83-60339-47-3
  • Wysyłamy w 24h
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

W cyklu Porażki marek przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych, takich jak Johnson&Johnson, Procter&Gamble, Gerber, Firestone czy RJ Reynolds. W części 3 poznamy Porażki Public Relations firm, które nie zawsze dobrze radzą sobie z kłopotami i wierzą, że najlepszą metodą zapanowania nad kryzysem jest zaprzeczenie jego istnieniu. Kryzys? Jaki kryzys! - mówią zazwyczaj.
S
Szczegóły
Dział: Audiobooki na CD
Kategoria: poradniki,  praca, biznes
Wydawnictwo: Audioclub.pl & Bellona
Oprawa: zintegrowana
Wymiary: 145x205
ISBN: 978-83-60339-47-3
Lektor: Marcin Styczeń
Wprowadzono: 17.02.2009

RECENZJE - Audiobook cd - Największe wpadki rekinów biznesu. Część III - Porażki Public Relations Audiobook CD Audio

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4/5 ( 1 ocena )
  • 5
    0
  • 4
    1
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: