Klient w centrum uwagi Audiobook CD Audio - Robert Zych - Audiobook cd | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Klient w centrum uwagi Audiobook CD Audio

Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

audiobook cd

  • Lektor
  • Wydawnictwo Helion
  • Oprawa pudełko
  • ISBN 978-83-283-4296-5
  • Dostępność niedostępny

Klient w centrum uwagi Audiobook CD Audio, Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi - opis produktu:

Pozyskanie i utrzymanie prawdziwie dochodowego klienta to marzenie każdego szefa sprzedaży. Zdobycie takiego klienta jest rzeczą trudną i bardzo pracochłonną. O ileż łatwiej zainteresować nową propozycją osobę, która już wcześniej coś u nas kupiła! Oczywiście tylko wtedy, gdy ta osoba jest zadowolona z dokonanego zakupu oraz poziomu usług okołosprzedażowych, jakie nasza firma oferuje w pakiecie. Tak zwane pozytywne doświadczenie klienta czyni cuda. Jednak praca w zespole obsługi nie należy do łatwych. Dobrze wie o tym autor niniejszej książki, który ze swoimi klientami kontaktuje się osobiście od trzydziestu lat.

Za pośrednictwem niniejszej książki Robert Zych, handlowiec, trener i szef firmy, dzieli się z Tobą własnymi doświadczeniami i wiedzą z zakresu obsługi klienta, jaką zdobył w ciągu ponad ćwierćwiecza zawodowej aktywności. Sięga nie tylko po uniwersalne praktyki znane na całym świecie. Pamięta też o specyfice klienta polskiego. Analizuje proces podejmowania decyzji zakupowych. Zdradza sztuczki pozwalające wypracować pozytywną postawę wobec klientów oraz... narzuconych przez zagraniczną centralę procedur postępowania, które nijak mają się do realiów naszego rynku. Podpowiada, jak bronić się przed klientem trudnym. Wszystko po to, byście obaj - Ty i Twój klient - mieli wyłącznie pozytywne doświadczenia!

Audiobook cd Klient w centrum uwagi Audiobook CD Audio Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi, pochodzi z wydawnictwa Helion. Autorem książki jest Robert Zych. Należy do gatunków: poradniki, praca, biznes.
S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Audiobook cd
Klient w centrum uwagi Audiobook CD Audio, Jak szefowie mogą budować pozytywne doświadczenie w zespołach obsługi

4.3/5 ( 4 oceny )
  • 5
    3
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten tytuł? Zainspirował Cię? A może nie zgadzasz sie z autorem, opowiedz nam o tym, opisz swoje doznania związane z lekturą.