Jak zostać świętym? Audiobook CD Audio
Lekcje fryzjera, surfera i emerytowanego gangstera O Akcji
Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
audiobook cd
Wydawnictwo RTCK |
Oprawa pudełko |
ISBN 978-83-64855-62-7 |
Opis produktu:
Jak zostać Świętym?
Posłuchaj lekcji fryzjera, surfera i emerytowanego gangstera.
Świętość to najfajniejsza rzecz, jaką może osiągnąć człowiek. A najfajniejsze w świętości jest to, że można zacząć próbować walczyć o nią dokładnie w każdym momencie. - Szymon Hołownia
Jeśli chcesz być świętym?
Nie musisz modlić się tyle co św. Faustyna
Nie musisz rozbierać się do naga na rynku jak św. Franciszek
ak zostać Świętym?
Posłuchaj lekcji fryzjera, surfera i emerytowanego gangstera.
Świętość to najfajniejsza rzecz, jaką może osiągnąć człowiek. A najfajniejsze w świętości jest to, że można zacząć próbować walczyć o nią dokładnie w każdym momencie.
- Szymon Hołownia
Jeśli chcesz być świętym...
Nie musisz modlić się tyle co św. Faustyna
Nie musisz rozbierać się do naga na rynku jak św. Franciszek
Nie musisz pisać tylu listów co św. Ignacy
To nie jest TWOJA droga.
Jak zatem zostać świętym?
W tym nagraniu usłyszysz o ludziach, którzy na wiele sposobów pokazali JAK realizować błogosławieństwa w życiu codziennym, zmagać się ze swoimi słabościami, i żyjąc w 100% na ziemi - w 100% być gotowym na niebo.
A jeśli wciąż zastanawiasz się CO masz robić, aby być świętym - Świeci także dadzą Ci odpowiedź, choć pewnie zupełnie inną, niż się spodziewałeś....
Szczegóły |
Dział: | Audiobooki na CD |
Wydawnictwo: | RTCK |
Oprawa: | pudełko |
Wymiary: | 140x205 |
ISBN: | 978-83-64855-62-7 |
Wprowadzono: | 16.11.2017 |
Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.