Papierniczne - bestsellery z tych samych kategorii

Tajemne sygnały. Znaki i kody

artykuł biurowy

  • darmowa dostawa od 300zł Darmowa dostawa
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Trzecia część serii `Programowanie w ruchu` przeznaczona jest dla dzieci w wieku od 7 do 8 lat. Zestaw obejmuje zgrupowane w ośmiu tematach zdania, które koncentrują się na samodzielnym budowaniu prostych kodów znakowych. Pretekstem do budowania kodów będą scenariusze i sytuacje takie jak kierowanie postacią przy pomocy trzech kolorów kwiatów wystawianych w umownym oknie, albo zapalanie (biały kartonik) lub gaszenie (czarny kartonik) umownej lampy w oknach wieży księżniczki widzianych przez zmierzającego w jej kierunku rycerza. W taki sposób dzieci nie tylko zapoznają się z samym kodem sygnałowym, ale też będą miały okazję samodzielnie budować i wypróbować skuteczność różnych języków sygnałowych, a nawet sprawdzić działania kodu dwójkowego - choć oczywiście nieświadomie i bez używania wymienionych pojęć.

Każdy z ośmiu tematów realizowany jest przez:

- ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy,
- dwie tury zabaw klasowych z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry na dywaniku klasowym,
- co najmniej dwie karty pracy z prostymi zadaniami,
- ćwiczenie ruchowe z kodowaniem czynności,
- ćwiczenie interaktywne przy tablicy multimedialnej.

Każda z części zawiera komplet materiałów dla całej klasy:

Elementy kartonowe:
- 36 elementów kartonowych do budowania labiryntów i zadań. Elementy te są dwustronne - w pierwszych czterech tematach czarodziej wędruje przez las, w kolejnych czterech labirynt z żywopłotu,
- 48 mniejszych kartoników do zapisywania i planowania drogi krasnala (z tyłu mają oznaczenia kolorystyczne wykorzystywane w innych ćwiczeniach),
- 48 mniejszych okrągłych kartoników z jednej strony czarnych z drugiej białych, używanych do kodowania dwójkowego.

Elementy motywujące:
- 25 kart postępów z miejscem na wpisanie imienia i nazwiska ucznia i miejscami na osiem naklejek-nagród,
- 8 zestawów naklejek do pojedynczego tematu każdy,
- 25 certyfikatów zakończenia etapu krasnala.
- 8 zestawów po 25 kart pracy.

Poradnik metodyczny - podzielony jest na 8 tematów i zawiera około 40 scenariuszy prowadzenia zajęć. Każdy z tematów może być realizowany przez ćwiczenia (często w formie zabaw lub gier) należące do następujących typów:

- ćwiczenie praktyczne obywające się w realnej przestrzeni klasy,
- zabawy na dywanie z wykorzystaniem wielkowymiarowej gry,
- karty pracy (stanowiące zwykle dodatek lub wstęp do zabaw na dywaniku),
- zabawy ruchowe z kodowaniem czynności,
- ćwiczenie z wykorzystaniem tablicy multimedialnej i maty interaktywnej,
- zakończenie tematu i naklejenie naklejek na karty postępów.

Ćwiczenia w ramach każdego z ośmiu tematów są ze sobą wzajemnie powiązane, ale nie trzeba ich wykonywać w jednym ciągu - mogą być realizowane z przerwami. Niemniej zalecamy zachowanie podanej kolejności.

Oprogramowanie multimedialne, do pobrania ze strony programowanie-w-ruchu.pl.

Przy zakupie zestawu (złożonego z czterech części Programowanie w ruchu) dołączona jest mata interaktywna do wydawania instrukcji ruchu kraba przy pomocy nóg.

RECENZJE - Artykuł biurowy - Tajemne sygnały. Znaki i kody

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1