SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

 

Jeżeli jesteś zarejestrowanym Użytkownikiem, masz dostęp do zakładki "MOJE KONTO" znajdującej się w górnej części strony Księgarni Gandalf (widoczna po zalogowaniu). W tej zakładce możesz m.in. zmienić swoje dane adresowe, podejrzeć na jakim etapie realizacji znajduje się Twoje zamówienie, a także spersonalizować Newsletter.

 

 

Aby do niej przejść klikamy na zakładkę "MOJE KONTO"(widoczne po zalogowaniu), a link przeniesie nas  do konta.

Jeżeli nie posiadasz jeszcze konta na stronie księgarni, możesz je założyć klikając na link "zarejestruj się". Więcej o tym jak się zarejestrować przeczytasz w dziale Pomoc - Rejestracja.

Po przejściu na konto użytkownika. Mamy do wyboru kilka opcji, które znacznie ułatwiają dokonywanie zakupów w Księgarni Gandalf.

 

 

Konto klienta:

 

Tutaj znajdziesz wszystkie wysłane wiadomości - dotyczące złożonych przez Ciebie zamówień - wysłane przez Biuro Obsługi Klienta.

Odnajdziesz informację o przyznanych bonach zakupowych i kuponach rabatowych, zdobytych punktach oraz spersonalizujesz newsletter.

 

Zmiana loginu i hasła:

 

Jeśli chcesz zmienić login :

  • wpisz nowy login

  • potwierdź login , wpisując ponownie nowy login

  • wpisz hasło, którym posługujesz się logując na konto klienta.

Pamiętaj o potwierdzeniu zmiany loginu poprzez kliknięcie w link przesłany na e-mail.

Jeśli chcesz zmienić hasło:

  • wpisz stare hasło

  • wpisz nowe hasło

  • potwierdź nowe hasło wpisując je ponownie

  • zatwierdź zmiany - zapisz.

 

Twoje zamówienia:

 

Tutaj znajdziesz informacje o złożonych przez Ciebie zamówieniach, zgromadzonych punktach.

Jeśli chcesz sprawdzić status złożonego zamówienia oraz produkty jakie zostały zamówione wejdź w szczegóły,

Tutaj możesz wysłać również informację dotyczącą zamówienia, zostanie ona odczytana przez  konsultanta  Biura Obsługi Klienta.

 

Personalizacja newslettera:

 

Tutaj możesz zapisać się bądź zrezygnować z otrzymywania newslettera.

Jeśli chcesz otrzymywać powiadomienia o nowych tytułach i promocjach księgarni zapisz się do newslettera.

Jeśli nie chcesz już otrzymywać drogą elektroniczną informacji o nowościach i promocjach naszej księgarni zrezygnuj z newslettera.

 

Książka adresowa:

 

Aby uniknąc każdorazowego wpisywania adresu podczas składania  zamówienia dodaj go do księzki adresowej. Jeśli zdarza Ci się składać zamówienia z różnymi adresami dostawy dodaj je wszystkie do książki adresowej, w czasie składania zamówienia wystarczy wtedy wybrać tylko właściwy adres z listy.

Aby dodać adres wybierz edytuj uzupełnij dane i zapisz.

W kazdym momencie możesz usunąć adres wybierając usuń.

 

Dane konta:

 

Tutaj możesz:

  • Sprawdzić ilość zgromadzonych punktów.

  • Zmienić dane właściciela konta w tym celu edytuj dane i dokonaj zmian następnie  zapisz zmiany.

W tym miejscu możesz również usunąć swoje konto. Pamiętaj jeśli usuniesz konto z naszej bazy stracisz wszelkie punkty promocyjne, które zdobyłeś dokonując zakupów w Księgarni Gandalf.

Twoja przechowalnia:

 

Jeśli zastanawiasz sie nad zakupem  produktu znajdującego się w naszej ofercie i nie jesteś jeszcze przekonany, aby uniknąć ponownego wyszukiwanja możesz skorzystać z przechowalni. Produkt może być przeniesiony do koszyka w każdym momencie.

Przechowalnia jest dostępna tylko po zalogowaniu na koncie klienta.

Produkty w przechowalni są przechowywane bez ograniczenia czasowego, w każdym momencie możesz również usunąć dany produkt z przechowalni.

 

 

Twoje recenzje:

 

W tym miejscu znajdziesz wszystkie napisane przez Ciebie recenzje.