SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Tęczowe historie - Czarne historie Junior G3

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

G3
z serii Czarne historie
Wiek 6-9, 10-14, >15
Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność Ostatnie sztuki u dostawcy
    Ostatnie sztuki produktu u dostawcy.
    Spróbujemy go dla Ciebie sprowadzić.
    W przypadku braku tej pozycji, zamówienie zostanie zrealizowane bez niej.
  • DPD dostawa za półdarmo

Opis produktu:

Tęczowe historie otulą was podmuchem magii. Nieważne, czy to gorliwe elfy, nieustraszone wróżki, czy eleganckie jednorożce: w tych bajecznie zawiłych opowieściach dzieją się magiczne rzeczy, których iskrzące się tajemnice możecie odkryć tylko poprzez umiejętne zadawanie pytań, zgadywanie i kombinowanie.

W Tęczowe historie można grać we dwójkę lub w większym gronie przyjaciół. Nie da się grać samemu, ponieważ potrzebny jest ktoś, kto zna rozwiązanie i będzie odpowiadał na pytania. Osoba ta to Czarodziej, a pozostali gracze to jego Uczniowie. Funkcję Czarodzieja gracze powinni przyjmować na zmianę. Liczba gwiazdek w prawym dolnym rogu każdej karty, wskazuje poziom trudności.


Ponieważ babcia miała syrenkę, jej wnuczka nie chciała już jednorożca.
Na Jaśka spadł w nocy grad gwiazd. Jak to się mogło stać?



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry dla 7, 8, 9 latka,  Gry dla 10 latków,  Gry dla 11 latków,  Gry dla 12 latków,  Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
Gry: dedukcyjne,  imprezowe,  karciane
Serie: Czarne historie
Producent: G3

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Zrzęda Alexander Alexander  Gry / Zabawki 47,83 zł
Dodaj do koszyka
Gra Brzdęk! Katakumby! Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 167,45 zł
Dodaj do koszyka
Gra Dixit: MNK Rebel Rebel  Gry / Zabawki 75,74 zł
Dodaj do koszyka
Gra Dinozaur w opałach Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 37,52 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra Tęczowe historie - Czarne historie Junior

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

5/5 ( 1 ocena )
  • 5
    1
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Aga

ilość recenzji:194

14-05-2023 19:27

Jak myślisz, co robiła czarownica w deszczowy dzień? Czy wróżki zawsze są grzeczne? A kto upichcił słodkości z magicznym dodatkiem? Sprawdźmy, jak poradzisz sobie z Tęczowymi historiami!

Gra jest jedną z wersji Czarnych historii ? znanej i lubianej gry karcianej. Tym razem gra skierowana jest do młodszych czytelników, wyszła w serii Czarne historie Junior. Autorem jest Corinna Harder, a za ilustracje odpowiada Helmut Kollars. Wewnątrz opakowania znajduje się 50 kart i instrukcja. Wszystkie gry z serii Czarne historie mają te same mechanizmy rozgrywki, dlatego jeśli ktoś miał już okazje poznać któryś z tytułów z serii, od razu może rozpocząć zabawę.

Na początku rozgrywki wybierany jest mistrz gry ? tu nazywana jest Czarodziejem. Wprowadza to klimat do rozgrywki z magicznymi zagadkami. Jest to osoba, która przeczyta rozwiązanie zagadki i będzie odpowiadać na pytania uczestników ? czyli Uczniów Czarodzieja. Czarodziej ma za zadanie przeczytać krótką ? 2-3 zdaniową ? zagadkę i pokazać graczom obrazek nad nią. Zadaniem uczestników gry będzie zadawanie pytań, by odgadnąć, co się stało. Wariant bardziej zaawansowany sugeruje pytania, na które można odpowiedzieć tylko ?tak? bądź ?nie?.

Każda karta oznaczona jest stopniem trudności zagadki ? są to gwiazdki od 1 do 3. Zasady są logiczne i nie wymagają długiego tłumaczenia. W kilka chwil można wyjaśnić, na czym polega gra. W karciankę może zagrać od 2 do 15 osób. Niektóre zagadki od razu można rozwiązać, inne wymagają więcej czasu i kombinowania, ale i tak satysfakcja z przedstawienia rozwiązania sprawy jest ogromna za każdym razem.

Gra wymaga od nas kreatywności, uważności i umiejętności zadawania właściwych pytań. Trzeba się skupić nie tylko na tekście, lecz także na ilustracjach, bo mogą nas coś podpowiedzieć. Warto drążyć temat i nie poddawać się. Tym razem miałam wrażenie, że zagadki są trudniejsze ? nie chodzi o stopień skomplikowania, lecz o podejście gracza. O ile w Detektywistycznych historiach sprawy były przyziemne (możemy kojarzyć podobne z telewizji, wiadomości, seriali czy książek), o tyle tu trzeba było się czasem nagimnastykować, by znaleźć odpowiedź. Jest to związane z faktem, że zagadki mają elementy fantastyczne. Magia zawarta w opowieściach wymaga jeszcze więcej nieszablonowego podejścia do spraw. To jednak duża przyjemność i świetna zabawa.

W Tęczowe historie gram z partnerem. Wymienialiśmy się rolami mistrza gry i uczestnika, czuliśmy też dozę rywalizacji. Gra sprawdzi się podczas rodzinnych spotkań, imprez towarzyskich, wieczorków ze znajomymi. Mogą w nią grać dzieci od 8 roku życia, więc nawet w wielopokoleniowym gronie będziecie mogli się świetnie bawić. Myślę nawet, że dzieci mogą sobie o wiele lepiej poradzić z tymi zagadkami niż dorośli!

Opinia bierze udział w konkursie

Czy recenzja była pomocna?