Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Szmal Rebel

gry / zabawki

Rebel
Wiek 10-14>15
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Gra karciana `Szmal` przeniesie Was do USA lat 60. Wcielicie się w gotowych na wszystko szefów gangów, którzy mają tylko jeden cel - zdobyć największe wpływy w mieście.
Alkohol, nocne kluby, broń automatyczna - aby sięgnąć po władzę i pieniądze, nie wolno cofać się przed niczym. Od legalnych interesów, prowadzonych tylko dla przykrywki, po ostre wycinanie konkurencji - wszystko jest dozwolone!



`Szmal` to dynamiczna i pełna emocji gra, w której przyjaźnie nie istnieją, a każdy obmyśla strategię zwycięstwa w wojnie gangów.

Pamiętajcie! Stawka jest wysoka, liczy się tylko Szmal!

Dlaczego musisz w to zagrać?



Gra ma KLIMAT.
Musisz wybrać jaką formę Twój gang przybierze.
Czy będą to Gangsterzy ze spluwami, których boi się każdy rozsądny człowiek w tym mieście, czy też legalny biznes prowadzony w białych rękawiczkach (na przykład ubezpieczenia), czy też postawisz na nieruchomości - nie ma to znaczenia. Zwyciężyć można na wiele sposobów, ale każdy ma swoje słabe strony.



Uważaj!
Przejrzysty projekt kart pozwala szybko orientować się w dostępnych możliwościach i tym samym znacząco usprawnia podejmowanie decyzji.
Czy pisaliśmy już o KLIMACIE?

Wydanie polskie.

Zawartość pudełka:
80 kart - 30 kart Akcji, 25 kart Gangsterów, 25 kart Własności
Kasa ($)
54 znaczniki rozwoju
instrukcja.

Liczba graczy: 2 - 5 osób.
Wiek: od 10 lat.
Czas gry: ok. 30 minut.
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: Rebel
Wiek: 10-14 , >15
Ilość graczy: 2 osoby , 3-4 osoby , 5 i wiecej

RECENZJE - Gry / Zabawki - Szmal

4.7/5 ( 11 ocen )
  • 5
    10
  • 4
    0
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    0

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 7-03-2018 13:33

Dzisiaj o grze nawiązującej do mafii. Szmal jest pozycją karcianą o gangsterach i rozwijaniu swojego kryminalnego imperium w czasach rock & rolla, nocnych klubów i utopienia prohibicji w morzu alkoholu. Autorem jest ten pan od serii Dominion, która szturmuje od lat rynek gier karcianych na świecie.

Stany Zjednoczone, lata 60-te, waszym celem jest zdobycie jak największych wpływów w mieście, co sprowadza się ostatecznie do uzbierania tytułowego szmalu. Kasę pozyskujemy z legalnych i nielegalnych źródeł. Mamy do dyspozycji gangsterów, własności i akcje.

Co możemy robić w grze? Podczas zabawy wchodzicie w mroczny świat przestępczości zorganizowanej, a zatem czekają na was takie działania jak: przekręty, włamania, kombinowanie na ubezpieczeniach, sutenerstwo, zarządzanie szajkami kieszonkowców, organizowanie kradzieży pomysłów, likwidacje i misje samobójcze, podpalenia, obserwacje, nielegalne transakcje, obławy i haracze, wreszcie przemyt. Karty akcji są w większości jednorazowe i odrzucane po zagraniu.

Inwestować będziecie we własności. Jako pierwsze wymienić należy wszystkie te związane z seks biznesem, a zatem: salony masażu, kluby go-go ze striptizem, centrale telefoniczne z panienkami na linii, tandetne burdele i legalnie działające agencje towarzyskie. Kolejne to miejsca, gdzie prowadzi się handel alkoholem ? meliny, bary, puby i restauracje, prestiżowe salony, na wytwornych hotelach kończąc. Są także miejsca kojarzące się z nielegalnymi przekrętami i upłynnianiem lub praniem brudnych pieniędzy ? siedziby lichwiarzy, złomowiska, miejsca nielegalnych zakładów bukmacherskich, komórki w Chinatown i wielkie centra handlowe. Zadbać musicie również o kryjówki dla waszych opryszków oraz ukryte arsenały broni. Karty własności generują zarobki i dodatkowe znaczniki rozwoju ? zielone symbole dolara.

Wasi gangsterzy dzielą się na tych siłowych ? od strzelania, mózgowców ? od włamań i przekrętów finansowych oraz tych od szybkiej jazdy po mieście, a w praktyce pozwalają wykonywać dodatkowe akcje i pobierać kolejne znaczniki rozwoju według określonych symboli na kartach.

Każda z kart ma określone wymagania, które należy spełnić, żeby nią zagrać (to, co już posiadamy na stole) lub koszty ? mówiące, co należy poświęcić lub jaką sumę zapłacić za daną kartę.

http://mlodygiercownik.pl/2016/04/11/recenzja-gry-karcianej-szmal/

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 11-04-2016 16:01

Interesująca mafijna gra karciana o tworzeniu imperium wpływów i bezwzględnej walce gangsterów o tytułowy Szmal, moja recenzja na gdzie każdego dnia opisuję inną grę, zapraszam.