Rebel Gra Zona: Sekret Czarnobyla (edycja polska) - Gry Planszowe | Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Rebel Gra Zona: Sekret Czarnobyla

(edycja polska)

gry / zabawki

 

  • Rebel
  • Wiek >15
  • Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby
  • Wysyłamy w 24h
    Ten produkt zamówiony do godz. 13 zostanie wysłany jeszcze dzisiaj! Dotyczy zamówień potwierdzonych, opłaconych przez pobranie, PayU, kartą.
  • Odbiór w Łodzi już jutro

Rebel Gra Zona: Sekret Czarnobyla, (edycja polska) - opis produktu:



Przeżyj w najniebezpieczniejszej strefie świata! Wejdź w skórę szperacza zmagającego się z wypaczoną rzeczywistością Zony. Samodzielnie eksploruj czarnobylską strefę wykluczenia w poszukiwaniu drogocennych artefaktów - zagadkowych przedmiotów o niezwykłych właściwościach. Polegaj na swoich umiejętnościach i wyposażeniu, aby sprostać wyzwaniom, które pojawią się na twojej drodze...



Zona to przygodowa gra planszowa w klimatach survivalu przeznaczona dla od 1 do 4 graczy. Gracze wcielają się w szperaczy - osoby, które wbrew obowiązującemu prawu i zastosowanym środkom prewencyjnym przeniknęły do czarnobylskiej strefy wykluczenia. Choć każdy z nich jest inny, przyświeca im ten sam cel - spełnienie swojego marzenia dzięki mocy legendarnego Serca Strefy.



Zona posiada cechy najlepszych gier przygodowych, a rozgrywkę w nią wyróżnia charakter choices-chain adventure - dynamicznej przygody opartej na decyzjach wzajemnie na siebie wpływających.

Twoje ciągłe wybory związane z zarządzaniem ekwipunkiem i atrybutami postaci odbiją się na twoich czynach kiedy podczas przemierzania wytyczonego przez siebie szlaku staniesz przed niepowtarzalną szansą lub śmiertelnym zagrożeniem.



Gdy tekstowe wydarzenia zmuszą cię do podejmowania decyzji, które zadecydują o ich dalszym przebiegu, twoje aktualne położenie przyprze cię do muru czy pozwoli ci wybrać własną drogę? Korzystaj z okazji i wpływaj na otoczenie innych graczy, aby zyskać przewagę w zuchwałym wyścigu szperaczy do samego Serca Strefy i odkryć jedno z ponad 20 możliwych zakończeń!



Właśnie dlatego w Zonie gracze sami opowiadają sobie, niejednokrotnie zaskakujące, opowieści, które za każdym razem będą inne. Naprawdę inne.



Zawartość pudełka:
plansza ZONY
plansza targowiska
10 figurek postaci
10 plansz postaci
4 plansze plecaków
207 małych kart
108 dużych kart
56 żetonów mutantów i anomalii
131 pozostałych żetonów

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 16 lat
Czas gry: ok. 120 - 180 min.






S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

  • -15%
SuperZings Danger Gang Tin Magic Box 
29,99 zł 35.28
  • -22%
Interaktywny kucyk Toffee EPEE 
236,52 zł 303.23
  • -31%
L.O.L Surprise! House Domek niespodzianka MGA 
686,43 zł 994.82

Zobacz również

  • -15%
Majorette Garaż Super City 130cm Majorette 
439,11 zł 516.60
  • -30%
  • -25%
Laser X Fusion - Zestaw XXL TM Toys 
264,04 zł 352.05
  • -30%
Mattel Sunny Salon piękności GKT65 Mattel 
179,56 zł 256.50
  • -21%
L.O.L Suprise Hair Goals Sezon 2 MGA 
55,29 zł 69.99
  • RecenzjeRecenzje
  • Gry
  • Rebel Gra Zona: Sekret Czarnobyla, (edycja polska)
4.7/5 ( 19 ocen )
    5
    16
    4
    2
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

ravenone

  • 30-11-2019
  • 16:07

recenzja nagrodzona 8.00pkt

Nigdy nie byłem jakimś wielkim fanem klimatów postapo. Wszelkie Stalkery i Fallouty przeszły koło mnie.
Z planszowych gier postapokaliptycznych mam Ocalonych, których cenię głównie za mechanikę i ładne ilustracje.
Jako fan gier przygodowych zdecydowałem się sięgnąć również po Zonę, które dodatkowo przykuła moją uwagę niebanalną okładką.
Po pierwszych partiach byłem do tej gry nastawiony dość sceptycznie. Niby znana mechanika,proste zasady, dobre wykonanie, klimat... a coś jednak nie chwyciło.
Na szczęście im więcej gram, tym bardziej doceniam ten tytuł. Emisja fajnie dyktuje nam tempo gry i boleśnie karze za frywolne bieganie po strefie Zony. Karty wydarzeń robią robotę i piszą historię naszych bohaterów. Żona grała Samotnikiem, a losowała co chwila wydarzenia, w których inni szperacze cieszyli się na jego widok i co chwila mu coś dawali. Normalnie Samotnik okazał się królem imprez;).
Ogólnie różnorodność postaci też robi swoje. Pijak korzysta na używkach ile wlezie, tropiciel skupia się na polowaniu na zwierzynę itp.
Przemytnik wydał mi się słaby. Ale jego początkowy ekwipunek (kapota z plecakiem i łom) dają niezłego kopa na start. 2 akcje z sukcesem na Pograniczu i już po kilku turach miałem 14 przedmiotów w ekwipunku!
Ilość kart we wszystkich deckach jest na tyle duża, że o regrywalność Zony nie musimy się martwić.
Gra wizualnie wygląda świetnie, grafiki i opisy na kartach ociekają klimatem strefy Czarnobyla. Zasady gry są proste i intuicyjne. Nie trzeba być planszowym wyjadaczem, żeby usiąść do tego tytułu i dobrze się bawić. Po kilku partiach w Zonę sięgnąłem wreszcie po cyfrowego Stalkera, a to chyba najlepsza rekomendacja dla tego tytułu.

Czy recenzja była pomocna?

Cichocki

  • 27-11-2019
  • 07:02

Muszę przyznać,że od samego początku gra robi na prawdę dobre wrażenie. Wykonanie kart, estetyka planszy, ciekawa rozgrywka, dobra zabawa i dobrze wykonane figurki to coś co zapewnia ta gra. Można spokojnie do niej wracać po kilkanaście razy bo jest regrywalna. Nigdy nie wiadomo kim przyjdzie nam grać, nigdy nie wiemy kogo spotkamy, nigdy nie wiemy jakich wyborów będziemy musieli dokonać.

Co mogę powiedzieć po kilkunastu godzinach gry i rozegraniu kilkunastu gier? Na pewno to ,że gra z początku może wydawać się trudna w zrozumieniu. Jednakże po pierwszej rozgrywce bardzo dużo rzeczy jest już wyjasnione a instrukcja jest zrozumiałe napisana.

W grze wygrywa tylko jedna osoba także rywalizacja i chęć zwycięstwa jest ale goni nas też czas poprzez karty wydarzeń i emisji. Jeżeli kart zabraknie na stole wszyscy gracze przegrywają ponieważ emisja z reaktora wydostała się poza sarkofag.

Naszym celem w grze jest zdobycie dwóch tajemnic z czterech rodzajów "Tajnych Obiektów". Zasada kto pierwszy ten lepszy przyświeca graczą bo Ci pierwsi dostają za otworzenie tajnego obiektu specjalne przedmioty które pomagają w grze. Gdy obie tajemnice o reaktorze w elektrowni mamy już odblokowane nie pozostaje nam nic innego jak ruszać do serca zony by zmierzyć się z naszym przeznaczeniem.

Poruszanie się po planszy nie ogranicza nas do rzucania kośćmi. To my decydujemy w każdej rundzie gdzie chcemy iść i co chcemy zrobić gdyż każdy z graczy ma do dyspozycji dwie akcje które możemy poświęcić na ruch/przeszukanie obszaru/odpoczynek/spotkanie.
Trzy obozy na mapie zapewnią nam handel przedmiotami, wyleczenie ran, regenerację zmęczenia a także sprzedaż trofeów.

W grze oczywiście nie zabrakło systemu walki który polega na rzucaniu trzema kośćmi i porównywaniu umiejętności naszych do wymaganych aby zaliczyć test. Przy walce zawsze robimy w pierwszej kolejności test "czujności" i jeżeli go nie zdamy możemy wycofać się z walki lub podjąć "konfrontację" by odegrać się za poniesione rany. W nagrodę za pokonanie mutanta/anomali dostaniemy trofeum które można sprzedać bądź cenne artefakty które ułatwią rozgrywkę.

Z czystym sumieniem mogę polecić tę grę każdemu kto szuka gry do której będzie mógł wracać, która nie powinna znudzić się szybko a i zapewni wiele godzin ciekawych rozgrywek. Trzeba jedynie pamiętać aby zarezerwować sobie trochę wolnego ponieważ gry nie skończymy na pewno w godzinkę.

Czy recenzja była pomocna?