Opis produktu:
Latające wyspy i nowe rasy do podboju!Był cudowny wiosenny poranek. Ptaszki śpiewały, kwiatki kwitły, olbrzymy robiły sobie nowe tatuaże, a reszta mieszkańców świata Small World szykowała się do kolejnego dnia podbojów. Wtem zapadła przedziwna cisza, a na góry i lasy padł ogromny cień. Czyżby czarodzieje znów obdarzyli swe stada owiec zdolnością latania?
Wszyscy spojrzeli w stronę horyzontu, po którym dryfował archipelag podniebnych wysp. Gdy wyspy znalazły się nad światem Small World, zasłaniając słonce, wszystkie rasy pomyślały o tym samym. Może w tej nowej krainie znalazłoby się trochę wolnej przestrzeni? Może kryją się tam bogactwa i nowe możliwości? W ciągu kilku godzin najbardziej przedsiębiorcze rasy dostały się na podniebne wyspy po gigantycznej magicznej fasoli i schodach do nieba. Niestety ze zdumieniem odkryły nowe rasy równie chętne podbić krainy leżące poniżej! Wojna o Podniebne Wyspy właśnie się rozpoczęła...
Grając w Small World z dodatkiem Podniebne Wyspy, należy przygotować jedną z map Podniebnych Wysp oraz mapę Small World z gry podstawowej dla liczby graczy mniejszej o 1 niż faktycznie bierze udział w rozgrywce (mapę z gry podstawowej określamy mianem `Ziemia`). Mapy należy umieścić obok siebie.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Small World.
Zawartość pudełka:
2 mapy Podniebnych Wysp (2 albo 3 wyspy)
na dwustronnej planszy,
7 płytek Ras,
7 płytek Zdolności Specjalnych,
94 żetony Ras i 4 żetony Zaginionych Plemion,
5 żetonów Sterowców/Płonących Regionów,
5 żetonów Umów Handlowych,
3 żetony Przemienionych Smoczarzy,
2 żetony Piorunów,
2 żetony Dział,
2 żetony dostępu do Podniebnych Wysp (Schody do Nieba i Gigantyczna Magiczna Fasola),
żeton końca gry (z napisem `The End`),
arkusz pomocy,
niniejsza instrukcja
Liczba graczy: 3-6 graczy
Wiek: >8lat
Czas gry: 40-80 min
Szczegóły | |
Dział: | Gry / Zabawki |
Producent: | Rebel |