Gra Ice Cool - gra planszowa Rebel | Sklep Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Gra Ice Cool - Rebel

gry / zabawki

  • Rebel
  • Wiek 6-910-14
  • Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność Ostatnie sztuki u dostawcy
    Ostatnie sztuki produktu u dostawcy.
    Spróbujemy go dla Ciebie sprowadzić.
    W przypadku braku tej pozycji, zamówienie zostanie zrealizowane bez niej.

Gra Ice Cool - opis produktu:

Laureat prestiżowej nagrody Kinderspiel des Jahres 2017!

Widowiskowy wyścig pingwinów po zamarzniętej szkole!

Zbliża się przerwa obiadowa. Młode pingwiny nie mogą się już doczekać, kiedy wypełnią brzuchy smakowitymi rybami. Jednak kilka urwisów postanawia szybciej wymknąć się z lekcji i skraść dla siebie najlepsze kąski. Niestety zapomnieli, że po korytarzu kręci się woźny, który na pewno spróbuje pokrzyżować ich plany!



W przezabawnej `pstrykance` IceCool będziecie ścigać się po korytarzach i klasach zaśnieżonej szkoły, starając się zebrać po drodze jak najwięcej smakowitych ryb dla Waszych pingwinków. Uważajcie na woźnego, który zrobi wszystko, żeby Was zatrzymać!



Na czym to polega?

W każdej rundzie jeden z graczy zostaje woźnym, starającym się złapać figurki pozostałych, biegających pingwinów.
Reszta graczy zaczyna grę w klasie i pstryka swoje figurki tak, by za jednym ruchem przebyły jak najdłuższą drogę, mijając ryby w swoim kolorze rozwieszone na drzwiach każdego z pomieszczeń. Za każdą zebraną w ten sposób rybę otrzymują kartę z punktami zwycięstwa.
Woźny zaczyna grę w kuchni i stara się pstryknąć swoim pingwinkiem tak, by dotknąć po drodze jak najwięcej biegaczy.
Runda kończy się, gdy jeden z biegaczy zbierze wszystkie swoje żetony ryb lub gdy woźny złapie każdego z biegaczy.
Na koniec gry podliczcie, ile punktów zwycięstwa zebraliście na kartach z rybami i wyłońcie zwycięzcę!



IceCool to genialne połączenie klimatu Angry Birds, humoru Pingu i mechaniki gry w kapsle, tworzące niesamowicie wciągającą i radosną grę, od której nie sposób się oderwać! Nowatorsko zaprojektowane figurki pingwinów i modułowa plansza umożliwiają wykonywanie wielu widowiskowych trików.

Pokażcie na co Was stać, stańcie do szalonego wyścigu po szkolnych korytarzach i ślizgajcie się po zwycięstwo!



Zawartość pudełka:
4 plastikowe pingwiny
5 kartonowych pomieszczeń
16 drewnianych żetonów ryb (12 w kolorach graczy, 4 białe)
45 kart ryb (każda pokazuje 1, 2 lub 3 punkty)
4 karty kolorów
4 karty pingwinów

Wiek: +6 lat
Ilość graczy: 2-4 graczy
Czas gry: 30 min





S
Szczegóły

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Gry
Gra Ice Cool

4.4/5 ( 51 ocen )
  • 5
    40
  • 4
    1
  • 3
    3
  • 2
    5
  • 1
    2

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Basia z miasta

5-01-2019 20:53

To zupełnie inny wymiar grania . Trzeba się trochę wysilić i pobiegać dookoła stołu. Spokojnie dziadek da radę. Gra jest bardzo ładnie wykonana , solidna przetrwa wiele niedorzecznych poczynań pingwinów.

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Ludwiczek

7-03-2018 20:29

Grałem z dziećmi w wieku 7-13 lat. Były i są tą grą zachwycone! Polecam! Gra szybka, dynamiczna i sprawiajaca dużo radości dzieciom :)

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Młody Giercownik

6-03-2018 13:01

Miło nam powitać nowego partnera naszego bloga, wydawnictwo ?Brain Games? to brzmi dumnie i należą się wszelkie honory za ostatni gorący produkt ? ?Ice Cool?, który zgarnia wszelkie możliwe nagrody rynku gier planszowych dla dzieci, w tym ostatnio Kinderspiel des Jahres, czego oczywiście gratulujemy. Gra przybyła do nas aż z Litwy, oto nasze wrażenia?

Pozycja dla 2-4 osób w wieku od 6 lat, zabawa zajmuje ok. 30 minut. Produkt szalenie innowacyjny ? pięć pudełek, każde spakowane w kolejnym, a będące osobnym trójwymiarowym pomieszczeniem ? ilustrowana podłoga oraz ściany. Rewelacyjnie pingwiny, które odrobinę przypominają bałwanki, gdyż zbudowane są z kulek, w które należy pstrykać palcami, aby przemieścić je po płaszczyźnie lub w powietrzu ? one naprawdę mogą wyskoczyć!

Zabawę zaczynamy od złożenia planszy. Klamerki w postaci rybek łączą brzegi kartonu w miejscu zaznaczonym przez wydawcę, a kolorowe kropeczki przy przejściach pomiędzy pomieszczeniami muszą do siebie pasować. Rybki w barwach grających pingwinów umieszczamy przy drzwiach w miejscach oznaczonych ich symbolem. Każdy otrzymuje kartę danego koloru pingwina oraz jego legitymację.

W tej grze uciekamy i gonimy się. Bohaterami są pingwiny, które postanowiły urwać się z lekcji i wyjść coś przekąsić. Berkiem będzie pingwin-woźny, którego zadaniem jest wylegitymowanie wagarowiczów. Najpierw poruszają się biegacze, a następnie łapacz. Pierwsi otrzymują ryby w ich kolorach kiedy uda im się przejść przez drzwi pomiędzy pomieszczeniami, natomiast goniący zbiera legitymacje.

Gramy tyle rund ile jest uczestników zabawy, jeśli pojedynkuje się para to każdy łapie dwa razy. Runda kończy się kiedy woźny zbierze wszystkie legitymacje lub kiedy któryś z graczy zdobędzie trzy rybki w swoim kolorze. Rybki wymieniamy na karty punktowe, a dwie karty z łyżwami zamieniamy na dodatkowy ruch ? noty dalej się liczą. Podobnie jest z legitymacjami szkolnymi, jeśli oczywiście je ciągle posiadamy, ponieważ podwyższają też noty łapacza. Kto na koniec zabawy ma najwyższe wyniki ? wygrywa grę.

Genialne są pionki. Masywne, dosyć ciężkie, jak na swoje rozmiary, ładne i bardzo mobilne. W zależności, w którą część pingwina uderzymy palcem, pionek inaczej będzie się poruszał. Kiedy pstrykamy mocno w główkę, nasz pingwin podskakuje i unosi się ponad ścianami, dostając się na skróty do innych pomieszczeń. Kiedy uderzamy w środek podstawy przesuwa się po linii prostej, a kiedy w boczek ? skręca, lub zatacza koło w zależności od użytej siły.

Karty są małe, ale wydrukowane na wystarczająco mocnym papierze, ukazują zdobyte punkty oraz posiłek pingwina, a także łyżwy ? ich para to dodatkowy ruch.

Po każdej rundzie należy oddać legitymacje i rybki, uprzednio zamieniając je na karty. W pierwszej rundzie goniący rozpoczyna z kuchni, a uciekający z sali lekcyjnej ? każdy po kolei z wyznaczonego pola. W kolejnych rundach kontynuujemy z miejsc, w których zakończyliśmy poprzednią rundę. Na planszy zaznaczono czerwone linie ? jeśli nasz pingwin jest zbyt blisko ściany i mamy problem z jego uderzeniem, możemy przenieść go na pobliską czerwoną linię.

http://mlodygiercownik.pl/2017/07/25/recenzja-gry-planszowej-ice-cool/

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Młody Giercownik

15-08-2017 17:41

Twórca zgarnął za tą grę wszystkie nagrody rynku i naszym zdaniem zasłużenie - innowacyjna, wciągająca, zabawna. Moja recenzja na mlodygiercownik.blog.pl gdzie każdego dnia opisuję inną grę, klocki lub zabawkę kreatywną - zapraszam i polecam ten produkt!

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

Maciek

9-06-2017 11:18

Świetna gra! Wciąga i na prawdę trudno się od niej oderwać. ICE COOL to gra zręcznościowa ale można w nią grać wszędzie dzięki temu że cała rozgrywka ma miejsce w pudełku. W grze uczestniczyć może od 2 do 4 osób, ale najfajniej jak liczba graczy jest maksymalna, co prawda w dwie osoby można też ciekawie zagrać sterując wszystkimi pionkami. Gra do tego jest bardzo szybka (jedna rozgrywka to może 20min może mniej) i bardzo prosta. Dzieci od 6 lat tak jak producent sugeruje poradzą sobie bez problemu. Polecam!

Czy recenzja była pomocna?