Clementoni Jaka jest pogoda? Clementoni | Sklep Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Clementoni Jaka jest pogoda?

gry / zabawki

  • Clementoni
  • Wiek 6-910-14
  • Dostępność niedostępny

Clementoni Jaka jest pogoda? - opis produktu:

Nauka i zabawa w jednym!

Zabaw się w meteorologa!

Zestaw zawiera:
podstawę stacji meteorologicznej, naklejki, deszczomierz z podziałką, wiatrowskaz, termometr, wilgotnościomierz, pokrywę wilgotonościomierza, elementy anemometru, kubek, pręt mocujący do terenu, instrukcję.

Wiek: 8+
S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Gry / Zabawki
Clementoni Jaka jest pogoda?

3.2/5 ( 5 ocen )
    5
    1
    4
    1
    3
    1
    2
    2
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Beata K.

  • 1-03-2019
  • 19:51

Zestaw "Jaka jest pogoda?"to ciekawa propozycja dla wszystkich,którzy szukają prezentu potrafiącego zaabsorbować uwagę młodego człowieka dłużej niż godzinę. Zabawkę przeznaczono dla dzieci w wieku 8 lat,ale może zainteresować także młodsze dziecko(choć na pewno nie będzie obliczać miesięcznych opadów czy mierzyć wilgotności względnej). W opakowaniu znajdziemy termometr,higrometr (wilgotnościomierz), wiatrowskaz i elementy anemometru(wiatromierz).
Zabawę zaczynamy od złożenia całej stacji meteo, co nie obędzie się bez pomocy osoby dorosłej(wiatromierz!) i umieszczenia jej na zewnątrz,np. w ogródku.Do zestawu dołączono instrukcję,która objaśnia montaż,same zjawiska atmosferyczne oraz przedstawia przykładowe tabele do zapisu obserwacji.Dla dziecka w wieku 6 lat ten zeszycik jest zbyt skomplikowany,dlatego my założyliśmy nasz zeszyt obserwacji.Po lewej stronie zapisujemy prognozę z TV np.na czwartek(temperaturę + zachmurzenie/słońce)-tu dziecko rysuje chmurkę lub słoneczko.Po prawej stronie zeszytu zrobiłam tabelkę,w której zapisujemy(w czwartek,po powrocie z przedszkola)temperaturę i wilgotność po wspólnym odczytaniu danych ze stacji a potem dziecko rysuje chmurkę lub słoneczko w zależności od stanu faktycznego.W rubryce "wnioski"narysuje uśmiechniętą buźkę,jeśli lewa i prawa strona będą podobne albo buźkę smutną,jeśli prognoza rozminie się z rzeczywistością.I tak dzień po dniu...Dziecko jest zachwycone i po powrocie z przedszkola biegnie do stacji po czym uzupełniamy zeszyt a późnym popołudniem oglądamy prognozę pogody na następny dzień.Bardziej ambitne i wytrwałe osoby mogą robić pomiary 2 lub 3 razy dziennie:-)
Polecam wszystkim!

Czy recenzja była pomocna?