Jaka jest pogoda? Clementoni

gry / zabawki

Clementoni
Wiek 6-910-14
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Nauka i zabawa w jednym!

Zabaw się w meteorologa!

Zestaw zawiera:
podstawę stacji meteorologicznej, naklejki, deszczomierz z podziałką, wiatrowskaz, termometr, wilgotnościomierz, pokrywę wilgotonościomierza, elementy anemometru, kubek, pręt mocujący do terenu, instrukcję.

Wiek: 8+
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: Clementoni
Wiek: 6-9 , 10-14

RECENZJE - Gry / Zabawki - Jaka jest pogoda?

3.2/5 ( 5 ocen )
  • 5
    1
  • 4
    1
  • 3
    1
  • 2
    2
  • 1
    0

Beata K.

ilość recenzji:9

brak oceny 1-03-2019 19:51

Zweryfikowany zakup

Autor tej opinii jest naszym klientem. Kupił ten produkt w naszym sklepie.

Zestaw "Jaka jest pogoda?"to ciekawa propozycja dla wszystkich,którzy szukają prezentu potrafiącego zaabsorbować uwagę młodego człowieka dłużej niż godzinę. Zabawkę przeznaczono dla dzieci w wieku 8 lat,ale może zainteresować także młodsze dziecko(choć na pewno nie będzie obliczać miesięcznych opadów czy mierzyć wilgotności względnej). W opakowaniu znajdziemy termometr,higrometr (wilgotnościomierz), wiatrowskaz i elementy anemometru(wiatromierz).
Zabawę zaczynamy od złożenia całej stacji meteo, co nie obędzie się bez pomocy osoby dorosłej(wiatromierz!) i umieszczenia jej na zewnątrz,np. w ogródku.Do zestawu dołączono instrukcję,która objaśnia montaż,same zjawiska atmosferyczne oraz przedstawia przykładowe tabele do zapisu obserwacji.Dla dziecka w wieku 6 lat ten zeszycik jest zbyt skomplikowany,dlatego my założyliśmy nasz zeszyt obserwacji.Po lewej stronie zapisujemy prognozę z TV np.na czwartek(temperaturę + zachmurzenie/słońce)-tu dziecko rysuje chmurkę lub słoneczko.Po prawej stronie zeszytu zrobiłam tabelkę,w której zapisujemy(w czwartek,po powrocie z przedszkola)temperaturę i wilgotność po wspólnym odczytaniu danych ze stacji a potem dziecko rysuje chmurkę lub słoneczko w zależności od stanu faktycznego.W rubryce "wnioski"narysuje uśmiechniętą buźkę,jeśli lewa i prawa strona będą podobne albo buźkę smutną,jeśli prognoza rozminie się z rzeczywistością.I tak dzień po dniu...Dziecko jest zachwycone i po powrocie z przedszkola biegnie do stacji po czym uzupełniamy zeszyt a późnym popołudniem oglądamy prognozę pogody na następny dzień.Bardziej ambitne i wytrwałe osoby mogą robić pomiary 2 lub 3 razy dziennie:-)
Polecam wszystkim!