Galakta Horror w Arkham: Gra karciana - Nieopisywalna przysięga Szlak do Carcosy - Drugi Zestaw Mitów GALAKTA | Sklep Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Galakta Horror w Arkham: Gra karciana - Nieopisywalna przysięga, Szlak do Carcosy - Drugi Zestaw Mitów - opis produktu:

Drugi Zestaw Mitów w cyklu Szlak do Carcosy.

Zestaw Nieopisywalna przysięga zawiera IV scenariusz kampanii Szlak do Carcosy.



Nieopisywalna przysięga kontynuuje i rozwija poszukiwania mistycznego świata - Carcosy. Tym razem nie będziesz błądzić po ulicach Arkham ani zalesionych wzgórzach Nowej Anglii. Zamiast tego trafisz do korytarzy niepokojąco cichego przytułku, w którym od czasu do czasu rozbrzmiewa maniakalny śmiech lub żałosny jęk. Trzeba będzie się też przedrzeć przez parę zamkniętych drzwi.

Zamknięte drzwi są istotne również dlatego, że powodują rozwój przygody w tempie rozgrywki i co więcej, badacze mogą korzystać tylko z informacji i przedmiotów dostępnych w ich lokalizacji. Rozdzielenie się sprawi, że będziecie w stanie zbadać więcej miejsc... albo stać się podatniejsi na ataki.



Kooperacja i pozostanie w dobrym kontakcie z innymi badaczami w tym scenariuszu mogą nieco różnić się od tego, co już znacie. Szlak do Carcosy wprowadza słowo kluczowe Ukryta, które zmusza gracza od trzymania danej karty na ręce, w tajemnicy przed innymi badaczami. Nieopisywalna przysięga wprowadza więcej takich kart, przez co każdy gracz będzie doświadczał rozgrywki inaczej niż współgracze.

Twoje sekrety odizolują cię od grupy. W głębi przytułku zaczniesz się czuć coraz bardziej samotny i nierozumiany...

Nieopisywalna przysięga może być rozgrywana, jako samodzielna kampania, ale jej pełniejszy obraz wyłania się podczas kontynuacji Szlaku do Carcosy. Decyzje podjęte wcześniej mogą zacząć cię prześladować dopiero po jakimś czasie. Podstawą gry są wybory, nie do końca jasne, które nie prowadzą do wygranej lub przegranej, ale determinują postępowanie bohaterów w danej sytuacji.

W Nieopisywalnej przysiędze wcześniejsze decyzje odbijają się echem, które zmienia przygodę. Ludzie, z którymi rozmawiałeś, i sposoby korzystania z potężnych artefaktów będą mieć duży wpływ na strukturę gry oraz zawartość talii spotkań.



Nie całkiem sam
Rozszerzenie Nieopisywalna przysięga oprócz nowego scenariusza wprowadza również 24 nowe karty graczy (po 2 kopie dla każdego z 12 badaczy), które pozwalają `uczyć się` na błędach. Zyskane doświadczenie można wykorzystać, by wzmocnić swoją talię takimi kartami jak Przestroga czy Próba woli.


Można też zawrzeć sojusz z jednym z nowych opiekunów - Panem Charlesem Rossem lub Dariem El-Aminem. Obaj panowie dysponują znajomościami, które mogą w czasie śledztwa okazać się bardzo pomocne.

Pan Charles Ross pomaga uzyskać dostęp do wielu potężnych przedmiotów, obniżając ich koszt. Umożliwia odrzucenie jednego Przedmiotu na rzecz innego lub gdy dana karta staje się niepotrzebna. Wiele użytecznych Przedmiotów jest odrzucanych od razu po użyciu i tu z pomocą również przychodzi Pan Charles Ross - opiekun pozwala ponownie je dobrać i wykorzystać. Ważne jest również to, że Pan Charles Ross wspiera nie tylko twojego badacza, ale każdą postać w twojej lokalizacji. Ta karta pozwoli całej grupie zaoszczędzić nawet kilka zasobów w każdej rundzie.



Dario El-Amin zapewnia z kolei wiele korzyści, które mogą być bardzo przydatne przy poszukiwaniach wyjścia z przytułku. Współpraca z nim może być źródłem nie tylko dodatkowych wskazówek, ale też wzmocnienia Woli i Wiedzy. Dario El-Amin nie jest zwykłym mecenasem sztuki - poszukuje artystów, którzy wkładają najwięcej wysiłku we własny rozwój, i oczekuje, że jego wsparcie przyniesie satysfakcjonujące wyniki. Ten Opiekun wymaga jednak, aby badacz posiadał przynajmniej 10 żetonów zasobów, jeśli chce liczyć na jego pomoc.

Dario będzie doskonałym wsparciem dla takich postaci jak Jenny Barnes, dla których zdobycie większej ilości zasobów nie jest dużym problemem, lub przy wykorzystaniu karty Włamanie czy Dobra passa, które zapewniają duży zastrzyk zasobów.

Przeciwności są częścią przygody
Dawne decyzje, wahania i żale wychodzą z zakamarków przeszłości. Wkrótce stare obietnice i wybory przestaną należeć tylko do przeszłości i staną się teraźniejszością, której nie da się zignorować ani odsunąć. Czy jesteś przygotowany na to, co niesie przeszłość?



Zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Szlak do Carcosy.

Zestaw zawiera karty 147-188 z kampanii Szlak do Carcosy.

Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: Horror w Arkham: Gra karciana - Zestaw Podstawowy.


S
Szczegóły
  • Dział: Gry / Zabawki
  • Producent: GALAKTA
  • ISBN: 5902259204107

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Recenzje
image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
Gry / Zabawki
Galakta Horror w Arkham: Gra karciana - Nieopisywalna przysięga, Szlak do Carcosy - Drugi Zestaw Mitów

4.5/5 ( 6 ocen )
    5
    5
    4
    0
    3
    0
    2
    1
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru