Gra Smart Kamelot Jr Granna

gry / zabawki

Granna
Wiek 4-56-9
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Rycerz i Królewna zostali uwięzieni w osobnych wieżach.
Zadanie polega na tym, aby połączyć tę parę.
Czy potrafisz ułożyć tak klocki, aby rycerz i królewna znaleźli do siebie drogę?
GRANNA proponuje układankę logiczną, która zafascynuje każdego malucha.
Układanka Kamelot Jr. kształtuje spostrzegawczość oraz wyobraźnię przestrzenną.
Ta gra zapewni dzieciom wiele godzin wspaniałej zabawy.

Wiek graczy: 4+

Liczba graczy: 1
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: Granna
Wiek: 4-5 , 6-9
Ilość graczy: 1 osoba

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Smart Kamelot Jr

4.3/5 ( 13 ocen )
  • 5
    9
  • 4
    2
  • 3
    0
  • 2
    1
  • 1
    1

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 6-03-2018 14:11

Nie ukrywam, że nasza rodzina bardzo lubi łamigłówki, ponieważ świetnie bawią się przy nich zarówno dzieci, jak i dorośli, a naprawdę namacalnie czujemy, że umysły intensywnie pracują kiedy poszukujemy rozwiązania danego zadania. W tych produktach urzeka nas także jakość ? w szczególności drewnianych komponentów, ale nie tylko tego tworzywa. Dzisiaj zapraszamy was do legendarnego Camelotu ? zobaczcie, jak wspaniale można dostosować legendarny zamek Króla Artura oraz postaci rycerza i księżniczki do zagadek logicznych.

?Kamelot Jr? to gra dla dziecka w wieku od 4 lat, która zawiera 48 zadań. W opakowaniu znajdziemy dwie wysokie i dwie niskie wieże, postaci naszych bohaterów, dwie sztuki niskich schodów i pojedyncze wysokie, bramę, panel-podstawkę do układania klocków, wreszcie książeczkę z zadaniami.

Całość wykonana jest z dobrej jakości drewna, wygląda estetycznie, przykuwa uwagę dzieci, a podoba się także rodzicom. Klocki są masywne, raczej odporne na zniszczenia młodego użytkownika. Dziecko rozwiązuje zadania z 4 poziomów trudności.

Przed przystąpieniem do układania naszych klocków musimy spojrzeć na przedostatnią stronę instrukcji, gdzie pokazano zasady łączenia elementów. Kolorowe nadruki na klockach powinny być zwrócone w stronę gracza, a konstrukcja musi być stabilna. Możemy je układać poziomo i pionowo, jeśli wiszą w powietrzu, to ze wspornikiem na środku lub dwoma po bokach. Schody ustawiamy masywniejszą częścią na podporze. Postaci nie skaczą, przemieszczają się po schodach lub płaskich powierzchniach. Dołeczki do montażu kolejnych elementów nie są uznawane za przeszkodę. Warto zaznaczyć, że na obrazkach będzie pojawiał się nietoperz ? oznacza on miejsce, na którym nie możemy ustawić komponentu, musi ono pozostać puste.

Każde zadanie ukazuje początkowe rozłożenie elementów oraz klocki, które będą używane do wybudowania przejścia dla postaci. Musimy połączyć rozdzieloną przepaściami parę ze sobą. Po drugiej stronie przygotowania do zadania znajduje się odpowiedź ? gotowe ułożenie klocków oraz strzałka ukazująca ruch postaci.

http://mlodygiercownik.pl/2017/04/10/recenzja-gry-kamelot-jr/