Granna Gra Sherlock - Gry Planszowe w Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Granna Gra Sherlock

gry / zabawki

 

  • Granna
  • Wiek 10-14>15
  • Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby
  • Wysyłamy w 24h - 48h + czas dostawy

Granna Gra Sherlock - opis produktu:

Kochasz rozwiązywać zagadki? Wierzysz w moc dedukcji i potęgę rozumu?
W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków.



Rozwiązywanie kryminalnej zagadki to wspaniała intelektualna uczta dla każdego detektywa.



Zawartość pudełka:
4 zasłonki
13 kart z wizerunkami podejrzanych
bloczek z arkuszami dochodzenia
instrukcja

Liczba graczy: 2-4
Wiek: 10+




S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Zobacz również

  • -25%
Hasbro Play-Doh Tuba 4-pak Hasbro 
16,53 zł 22.04
  • -27%
  • -21%
Ben 10 Omnitrix deluxe EPEE 
121,16 zł 153.36
  • RecenzjeRecenzje
  • Gry
  • Granna Gra Sherlock
4.4/5 ( 13 ocen )
    5
    9
    4
    1
    3
    2
    2
    1
    1
    0
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

Młody Giercownik

  • 6-03-2018
  • 14:29

Ostatnio nasi rodzimi wydawcy stawiają na Vincenta Dutraita, wystarczy spojrzeć na rewelacyjne rysunki tego ilustratora i już wiemy skąd jego sukces.

Postaci występujące w grze znamy z dzieł Arthura Conan Doyle, zatem każdy miłośnik powieści detektywistycznej poczuje się jak mol w bibliotece albo prawdziwy śledczy na miejscu zbrodni ? brzmi lepiej, prawda?

?Sherlock? to gra dedukcyjna dla 2-4 graczy w wieku od 10 lat, która zajmuje ok. 15 minut. W opakowaniu znajdziemy 4 zasłonki, 13 kart z wizerunkami podejrzanych, bloczek z arkuszami dochodzenia, instrukcję. Najprzyjemniej gra się w komplecie, ale rozgrywka została dostosowana do pary i ten wariant wypada również całkiem nieźle. Poziom trudności można podwyższyć dla bardziej wymagających, zaawansowanych odbiorców.

Celem zabawy jest rozszyfrowanie zagadki, kto popełnił zbrodnię. Każda z postaci reprezentowana jest przez 2-3 symbole, w czasie gry będziemy rozmawiali z pozostałymi śledczymi, zaznaczali nasze spostrzeżenia w notesie i wskazywali podejrzanych.

W trakcie trwania naszej tury mamy do wyboru trzy akcje, z tym, że ostatnią przeprowadzamy tylko raz. ?Śledztwo? to zapytanie skierowane do pozostałych graczy odnoszące się do wybranego oznaczenia ? jeśli któraś z postaci na kartach graczy posiada dany symbol to należy podnieść rękę ? tylko pytani, pytający nic nie ujawnia! Nie dookreślamy ilości, a jedynie informujemy, że oznaczenie występuje. Kiedy bawimy się we dwoje to akcja ?śledztwo? przebiega inaczej ? na środku stołu leżą wtedy aż trzy karty zamiast zwyczajowo pojedynczej, środkowa z nich to poszukiwany, a dwie po bokach są ruchome ? wymieniamy jedną z nich z własną trzymaną na ręce.

Druga akcja to ?przesłuchanie? ? wskazujemy wybranego gracza i pytamy o konkretny symbol, wytypowana osoba informuje, ile ikon widnieje na jego kartach.

Trzecia akcja to ?oskarżenie?, czyli wskazanie przestępcy ? jeśli pomylimy się, odpadamy z gry, a dokładniej uczestniczymy biernie ? odpowiadamy na pytania, ale już sami ich nie zadajemy.

Na bloczku każdego ze śledczych rozpisano wszystkie symbole występujące na kartach wraz z ich liczebnością, wskazano też wszystkie postaci biorące udział w grze oraz oznaczenia widniejące na ich kartach osobowych. Ptaszkiem (literą ?v?) zaznaczamy symbole, które wskazali rozmówcy. Pytajnik wstawiamy kiedy dany gracz zadaje pytanie odnoszące się do danej ikony. Jeśli gracz nie posiada oznaczenia, o które go zapytano ? wpisujemy zero, jeśli wymienił konkretną ilość, puste miejsce uzupełniamy odpowiednią cyfrą.

http://mlodygiercownik.pl/2017/03/12/recenzja-gry-dedukcyjnej-sherlock/

Czy recenzja była pomocna?

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Na stole kładziemy smakowicie wyglądające babeczki. Gracze rzucają dwiema specjalnymi kostkami - ich boki zamiast oczek mają kolory. Ten, kto pierwszy chwyci babeczkę w kolorach wskazanych na kostkach, zabiera ją do siebie. Wygrywa gracz, który zbierze najwięcej babeczek. To wspaniała mała gra dla...

  • Nie patrz potworowi w oczy! W piwnicach jednej z warszawskich kamienic mieszka bazyliszek - stwór, który jednym spojrzeniem potrafi zamienić człowieka w kamień. Wyruszacie do podziemi, by stawić czoło strasznemu potworowi. Podczas poszukiwań odwiedźcie jak najwięcej komnat....

  • 51.51 zł
    34.00 zł

    Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę Hodowla Zwierzątek. Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań...

  • 98.23 zł
    78.58 zł

    Czy Mieszko I był królem? Czy Kolej Warszawsko-Wiedeńska dojeżdżała do Lwowa? Ile nagród Nobla zdobyła Maria Skłodowska-Curie? Czy Fiata 126P produkowano na Śląsku? Na te - i wiele innych pytań - znajdziecie odpowiedź w rodzinnej grze planszowej, którą Granna przygotowała na...

  • W grze posługujemy się dwoma różnymi dwunastościennymi kostkami, na których znajdują się wizerunki różnych zwierząt. Rzuty kostkami wskazują jakie karty-zwierzęta gracz może wziąć ze stada głównego. Wyrzucenie lisa lub wilka powoduje stratę zwierząt, przed czym uchronić może tylko posiadanie dużego...

  • 35.08 zł

    Gra porządkuje wiedzę dzieci na temat świata zwierząt. Przeznaczona jest dla 2-4 graczy, w wieku 4-8 lat.