Granna Gra Wyspa Smoków 47,77zł - Gry Planszowe w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Granna Gra Wyspa Smoków

gry / zabawki

 

  • Granna
  • Wiek 4-56-9
  • Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność mały zapas
    Brak na naszym magazynie.
    Spróbujemy go sprowadzić dla Ciebie.
    Szansa na realizację 60%.
    Potrzebny czas 3-5 dni roboczych.

Granna Gra Wyspa Smoków - opis produktu:

Gracze pomagają sobie nawzajem, razem dążąc do osiągnięcia celu.
Gra uczy współdziałania, kształci umiejętność podejmowania decyzji i oceny ich konsekwencji.
W swojej kolejce gracz wykonuje rzut kostką i przesuwa się na planszy o tyle pól, ile oczek wypadło na kostce (od 1 do 4).



Jeśli na polu, na które wszedł gracz, znajduje się fragment zamku, to należy ściągnąć go z planszy i położyć przed sobą. Jeżeli w swoim ruchu gracz dotarł do pola startowego (czyli okrążył planszę), to kładzie przenoszony przez siebie element zamku na odpowiadającym mu polu na obrysie zamku.
Jeśli natomiast na kostce wypadnie wizerunek Smoka to gracz zamiast przesuwać swój pionek, przesuwa o jedno pole jeden żeton z wizerunkiem smoka.



Kiedy gracz wejdzie na pole ze smokiem, musi ukryć się w Zaczarowanym Lesie.
Uwolnić można go jedynie wtedy, gdy w swoim ruchu na kostce wypadnie wizerunek Słoneczka. Ten symbol pozwala również na przesunięcie swojego pionka od 1 do 5 pól.
Zwycięstwo graczy ma miejsce wtedy, gdy zamek zostanie odbudowany w całości. Porażka następuje, gdy piąty smok dotrze na ostatnie wolne pomarańczowe pole.

Liczba graczy: 2 - 4
Wiek: 5+
Czas gry: 25 minut.




S
Szczegóły
  • RRecenzje
  • Gry
  • Granna Gra Wyspa Smoków
4.4/5 ( 35 ocen )
    5
    26
    4
    5
    3
    0
    2
    1
    1
    3
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

brak oceny

Młody Giercownik

  • 6-03-2018
  • 11:55

?Wyspa smoków? to pozycja dla 2-4 graczy w wieku od 5 lat, czas zabawy zajmuje ok. 25 minut. Każdy niby gra osobno, ale wszyscy mamy wspólny cel ? wybudować zamek zanim smoki odetną nam drogę, jedno zagrożenie ? wielkie jaszczury, oraz wzajemne wsparcie ? kiedy trzeba wydostać się z Zaczarowanego Lasu.

Zacznijmy od tego, że podobnie, jak u ?Rekina? pudełko jest trochę za duże, ale to nie zmienia faktu, że tamtą grę prawdopodobnie wyróżnimy pod koniec roku, jako jedną z najfajniejszych, bo gramy na okrągło. Dla kogoś z was może być podobnie ze smokami?, zatem nie przejmujcie się zbytnio rozmiarem denka i wieczka.

W opakowaniu znajdziemy planszę, pionki i znaczniki graczy, fragmenty zamku w postaci puzzli, żetony smoków, kostkę. To co powinno być, jest oczywiście drewniane, a całość bardzo wyraźna, w żywych kolorach, duże pola i pionki ? idealnie dopasowane dla młodszych graczy.

Przygotowanie i przebieg gry banalny, ale zabawa ciekawa. Na polach ścieżynki poniżej zamku rozkładamy fragmenty budowli ? aż do zielonego pola ? wyjście z Zaczarowanego Lasu. Wielkie gady leżą przy jaskini i czekają na swój znaczek na ściance kostki, żeby się poruszyć. Bierzemy dyski przypominające o barwie naszego pionka i w drogę!

Oczka na kostce informują nas o ile pól się przesuniemy. Z danej miejscówki zbieramy fragment zamkowej układanki ? możemy posiadać tylko jeden w zasobach. Zostanie on odłożony kiedy pokonamy całe okrążenie i staniemy z powrotem na startowym polu ? ostateczny rzut nie musi być idealnie trafiony, bo zawsze zatrzymujemy się na pierwszym, wyjściowym kamyku.

Kiedy na ściance wyrzucimy smoka jest on poruszany o jedno pole po Smoczym Urwisku ? pomarańczowe miejsca toru na planszy, kierunek wędrówki odwrotny do naszego. W momencie kiedy jaszczur zajmuje ostatnią pozycję, wyrusza kolejny, który spocznie o jedno pole bliżej jaskini, itd.

Jeśli nasz pionek stanie na polu ze smokiem lub smok na naszej miejscówce to uciekamy do Zaczarowanego Lasu, stąd może nas wyciągnąć tylko słoneczko z kostki, które wyrzucić możemy sami lub któryś z kompanów w grze nam pomoże.

Smoki będą zajmowały coraz więcej miejsca na torze, ale cztery gady są jeszcze do przejścia, gdyż drugi wybór przy ikonie słoneczka to poruszenie się o 1-5 pól ? zatem możemy je ciągle przeskoczyć. Siłą rzeczy wszystkie smoki na ścieżce to odcięta droga na teren budowy i przegrana graczy. Wygrywamy jeśli zamek stoi w komplecie, kamień na kamieniu.

Pozycja jest bardzo udana. Młodszym dzieciom spodoba się układanie murów zamczyska, starszym kooperacja, a zaawansowani, jak to zwykle oni będą narzekać na losowość. Nam bardzo podoba się, że dzieci będą uczyły się współpracy, bo warto pomagać ekipie budowlanej, wtedy mamy szansę przetransportować więcej materiałów i osiedlić się na czas.

http://mlodygiercownik.pl/2017/12/19/recenzja-gry-planszowej-wyspa-smokow/

Czy recenzja była pomocna?
brak oceny

BarbaraT

  • 9-01-2018
  • 16:58

W grę grałam razem z sześciolatkami i świetnie się bawiliśmy. Proste zasady nie nastręczają dzieciom trudności. Unikanie smoków było bardzo zabawne, ale także ekscytujące, ponieważ powrót z Zaczarowanego Lasu nie jest tak prosty i czasami potrzebujemy pomocy innych graczy. Chociaż gra jest losowa, daje jednocześnie wszystkim uczestnikom możliwość współpracy. Fantastyczna gra do bezstresowego spędzenia czasu, która uczy współdziałania i logicznego myślenia.

Czy recenzja była pomocna?
Gry Planszowe i zabawki dla młodszych i starszych

Odkryj najfajniejsze zabawki dla dzieci i gry planszowe na Gandalf.com.pl! Znajdziesz tu gryzaki, grzechotki i zabawki aktywizujące dla najmłodszych pociech, edukacyjne zabawki interaktywne dla nieco starszych maluchów, a także pluszaki, maskotki, klocki, modele do sklejania, kolejki i zabawki kreatywne. Figurki i zabawki z ulubionych bajek i serii Twojego dziecka, gry sportowe do zabawy na dworze oraz przebrania, stroje, maski, zestawy do wspólnych doświadczeń i akcesoria plastyczne. Na Gandalf.com.pl przygotowaliśmy dla Was także najfajniejsze gry planszowe. Familijne planszówki do gry całą rodziną, tytuły dla młodszych i starszych dzieci, a także gry strategiczne, logiczne, ekonomiczne i fabularne dla dorosłych, które świetnie sprawdzą się podczas każdej imprezy! Znajdziesz tu również bogatą ofertę klocków Lego z najpopularniejszych kolekcji kultowej marki oraz puzzle od 10 do nawet 5 tysięcy elementów. Spraw radość maluchom i odkryj w sobie dziecko razem z Gandalf.com.pl!

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • 55.24 zł
    43.09 zł

    Słyszycie to przyjemne bzyczenie? To pracowite pszczoły rozpoczynają sezon zbiorów. W maju poszukują nektaru kwitnącego rzepaku. Pszczele zadania zmieniają się wraz z upływem letnich dni. U schyłku lata te barwne owady rozglądają się za pyłkami wrzosu, który kwitnie na przełomie sierpnia i...

  • Nie patrz potworowi w oczy! W piwnicach jednej z warszawskich kamienic mieszka bazyliszek - stwór, który jednym spojrzeniem potrafi zamienić człowieka w kamień. Wyruszacie do podziemi, by stawić czoło strasznemu potworowi. Podczas poszukiwań odwiedźcie jak najwięcej komnat....

  • 51.51 zł
    36.57 zł

    Gra edukacyjna o fascynującej historii, powstała w czasach II wojny światowej w okupowanej Warszawie. Nosiła wówczas nazwę Hodowla Zwierzątek. Stworzona przez wybitnego polskiego matematyka profesora Karola Borsuka. Licz i wymieniaj zwierzaki w swoim stadzie. Ostrożnie szacuj ryzyko i zostań...

  • 98.23 zł
    66.79 zł

    Czy Mieszko I był królem? Czy Kolej Warszawsko-Wiedeńska dojeżdżała do Lwowa? Ile nagród Nobla zdobyła Maria Skłodowska-Curie? Czy Fiata 126P produkowano na Śląsku? Na te - i wiele innych pytań - znajdziecie odpowiedź w rodzinnej grze planszowej, którą Granna przygotowała na...

  • 37.71 zł
    28.66 zł

    Kochasz rozwiązywać zagadki? Wierzysz w moc dedukcji i potęgę rozumu? W Sherlocku liczy się precyzja myślenia, umiejętność łączenia faktów i wyciągania poprawnych wniosków. Rozwiązywanie kryminalnej zagadki to wspaniała intelektualna uczta dla każdego detektywa. Zawartość...

  • 80.66 zł
    61.30 zł

    W grze CV każdy z graczy kieruje poczynaniami fikcyjnej postaci od narodzin aż po starość. Gracz podejmuje ważne życiowe decyzje: wybór szkoły, zainteresowań, pracy, relacji, stylu życia itd. Każda z jego decyzji ma swoje konsekwencje w kolejnych etapach gry. Gra jest napędzana...