Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Motto Granna

gry / zabawki

Granna
Wiek 6-910-14
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Jakie jest twoje życiowe motto?
Czy opiera się ono na miłości, pasji czy też na pieniądzach?
Stawiasz na znalezienie `drugiej połówki`, chcesz poświęcić się swojemu hobby, a może po prostu marzysz o bogactwie?



MOTTO - kultowego autora gier Reinera Knizii - to dynamiczna i prosta gra Wydawnictwa GRANNA z 54 oryginalnie ilustrowanymi kartami.
Wygra ten, kto dobierze odpowiednie karty i ułoży z nich najsilniejsze sekwencje. Tylko umiejętne ich połączenie może doprowadzić do zwycięstwa!
Zagraj i stwórz swoją własną kombinację szczęścia.



Zawartość pudełka:

54 karty do gry
27 żetonów w trzech rozmiarach (9 dużych, 9 średnich, 9 małych)
instrukcja

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 30 minut


S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: Granna
Wiek: 6-9 , 10-14
Ilość graczy: 2 osoby , 3-4 osoby

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Motto

4.3/5 ( 3 oceny )
  • 5
    2
  • 4
    0
  • 3
    1
  • 2
    0
  • 1
    0

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 6-03-2018 14:15

Kiedy pierwszy raz zobaczyliśmy grę ?Motto? pomyśleliśmy, że to jakaś słabsza wersja ?Dixit?, bo dużo tu kolorowych ilustracji bez napisów. Żetony także w różnych rozmiarach i kolorach, typowo pod dzieci. Serduszka na pudełku, czyli pasuje wręczyć podczas święta miłości ? jeśli oczywiście wam zależy, bo tu ważna jest pasja, chociaż pieniądze też?

?Motto? przy pierwszym kontakcie może wydawać się nieco chaotyczna, ze względu na różnorodność kolorów i różne wielkości żetonów, ale to tylko wrażenie i pozory, ponieważ gry Reinera Knizia są mechanicznie przemyślane. Bawi się 2-4 graczy w wieku od 8 lat, rozgrywka jest szybka, trwa ok. 15 minut.

Przed rozpoczęciem gry rozdajemy uczestnikom po 2 karty, które trzymane są w ukryciu. Następnie odkrywamy 4 karty, które leżą pomiędzy graczami, reszta znajduje się w zakrytej talii. Segregujemy żetony na 9 osobnych stosów, w kolejności od największego na górze. Pierwszy gracz to ten z najdłuższą linią życia na dłoni.

W swojej turze możemy dobrać karty lub pozyskać żetony ? większe są bardziej wartościowe. Wybieramy jedną kartę z odkrytych lub ciągniemy w ciemno wierzchnią z zakrytego stosu. Wolne miejsce uzupełniamy nową kartą z talii gry.

Należy zwrócić uwagę na ikony na kartach, są to symbole miłości, pasji oraz pieniędzy, na ich liczbę oraz kolor karty, oznaczający młodość, dojrzałość i starość. Podczas zdobywania żetonów wybieramy trzy karty z dostępnych na ręce, które mają 1-2 wspólne cechy ? ikonę, ilość oznaczeń lub barwę karty, następnie wymieniamy je na żeton w pasującym kolorze, z cyfrą lub ikoną począwszy od największych.

Zabawa kończy się kiedy wszystkie duże i średnie żetony zostaną pobrane przez graczy, wtedy osoba, która pozyskała ostatni z tych żetonów nie wykonuje już ruchu, a pozostali gracze mają jeszcze do wykorzystania po jednej akcji.

Podliczamy punkty z żetonów ? największe warte są 3 punkty, średnich rozmiarów ? 2 punkty, a małe ? 1 punkt.

http://mlodygiercownik.pl/2017/04/01/recenzja-gry-karcianej-motto/

Młody Giercownik

ilość recenzji:810

brak oceny 2-04-2017 17:54

Łączymy ten sam rodzaj lub identyczną ilość symboli na kartach, ewentualnie ich barwy. Całość ubrana w tematykę złotych myśli i zasad postępowania na różnych etapach cyklu życia. Moja recenzja na... gdzie każdego dnia opisuję inną grę, klocki lub zabawkę kreatywną - zapraszam i polecam ten produkt!