Opis produktu:
Gra kupiecka o średniowiecznym rynku.
Krwawa wojna Siedmiu Królestw dobiegła końca. Podpisano traktat pokojowy, dzięki któremu królestwo Anderis znów może swobodnie się rozwijać. Kupcy i rzemieślnicy szybko bogacą się, doskonaląc się jednocześnie w swym kunszcie. W całym kraju powstają nowe drogi, pałace, pomniki i ogrody. Anderis staje się celem kupieckich karawan z odległych królestw, które po powrocie do swych ojczyzn opiewają jego niezwykły rozkwit kulturalny i architektoniczny.
Gildie to gra kupiecka, w której 2 do 4 graczy wciela się w postaci zamożnych lordów, próbujących przyciągnąć do swoich gildii najznamienitsze osobistości w całym królestwie. Gra trwa około 60-90 minut.
W Gildiach każdy gracz zarządza złotem, rozbudowuje siedzibę swojej gildii i stara się nakłonić wpływowe postaci do dołączenia do jego stronnictwa. Wszystko po to, aby na końcu gry gildia, którą zarządza, okazała się największą potęgą w Anderis.
Krwawa wojna Siedmiu Królestw dobiegła końca. Podpisano traktat pokojowy, dzięki któremu królestwo Anderis znów może swobodnie się rozwijać. Kupcy i rzemieślnicy szybko bogacą się, doskonaląc się jednocześnie w swym kunszcie. W całym kraju powstają nowe drogi, pałace, pomniki i ogrody. Anderis staje się celem kupieckich karawan z odległych królestw, które po powrocie do swych ojczyzn opiewają jego niezwykły rozkwit kulturalny i architektoniczny.
Wydanie polskie.
Zawartość pudełka:
1 sześciokątna plansza rynku
4 plansze siedzib gildii
80 srebrnych monet (floreny)
25 złotych monet
48 kart postaci (należących do 7 frakcji: wojowników, czarodziei, kapłanów, cieni, szlachciców, rzemieślników i zwierząt)
18 kart celów
35 kafli małych komnat
18 kafli dużych komnat
4 kafle holi wejściowych (w kolorach graczy)
1 znacznik pierwszego gracza
1 znacznik rundy
1 instrukcja
1 almanach
Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 60 - 90 minut