Gra Czary Mary - Gry Planszowe | Gandalf.com.pl
tel: +48 42 252 39 23 email: info@gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Gra Czary Mary

gry / zabawki

  • Producent Cube - Factory of Ideas
  • Wiek 6-910-14
  • Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby,  5 i więcej
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy
  • Dostępność Ostatnie sztuki u dostawcy
    Ostatnie sztuki produktu u dostawcy.
    Spróbujemy go dla Ciebie sprowadzić.
    W przypadku braku tej pozycji, zamówienie zostanie zrealizowane bez niej.

Gra Czary Mary - opis produktu:

Czarodzieje zebrali się u stóp wieży arcymaga z nadzieją, że znajdą w niej wyjątkowe zaklęcia i receptury, które dadzą im potężną moc i uczynią najsilniejszymi ze wszystkich żyjących magów!
Nie ma co się dziwić, że w takim tłoku szybko doszło do sprzeczki, a ogniste kule i gromy z nieba zaczęły śmigać nad pojedynkującymi się postaciami!

Czy wystarczy wam sprytu i zimnej krwi, żeby pozostać jedynym na polu bitwy i otworzyć wrota mistycznej budowli?

W Czary Mary gracze korzystać będą z zaklęć, aby wyeliminować przeciwników z gry i stać się najpotężniejszym magiem na świecie! Tylko ci, którzy potrafią połapać się w ogólnym bałaganie, przechytrzyć konkurentów i zgadnąć jakimi czarami dysponują, sięgną po ostateczne zwycięstwo!



EKSYTUJĄCY POJEDYNEK

Czary Mary to świetna gra wymagająca dedukcji i dobrej pamięci oraz odrobiny szczęścia.
Podczas gry widzimy zaklęcia przeciwników, lecz nie znamy własnych.
Gracze rzucają zaklęcia do momentu aż jeden z nich straci wszystkie punkty życia lub pozbędzie się wszystkich swoich czarów.
Pierwszy gracz, który zdobędzie dosyc punktów by dostać się na szczyt wieży - wygrywa!

ZOSTAŃ PRAWDZIWY MAGIEM

Wcielcie się w prawdziwych mistrzów swojego fachu - w potężnych czarodziejów, którzy jednym ruchem ręki potrafią przywołać ogromne ogniste kule i ciskać w przeciwników gromy z nieba!
Przy pomocy tajemnych zaklęć uśpijcie swoich wrogów, osłabcie ich czujność, uderzcie w nich wszystkim co posiadacie albo przyzwijcie do pomocy mocarnego smoka!

MAGICZNA GRA - MAGICZNE WYKONANIE

Cieszcie się najwyższą jakością wydania. W pudełku znajdziecie m.in. duże plastikowe podstawki na zaklęcia, które nie tylko uczynią wasze rozgrywki bardziej spektakularnymi, ale też znacznie poprawią ich przejrzystość.
Oprócz tego pomocna na pewno będzie też plansza punktacji i plansze pomocy graczy, a wszystko to przedstawione w pięknej, baśniowej szacie graficznej autorstwa Patrycji Ignaczak.

Wydanie polskie.

Zawartość pudełka:
36 zwojów zaklęć
30 żetonów życia
5 znaczników punktów
1 kość
1 plansza
5 kart pomocy
1 instrukcja

Liczba graczy: 2 - 5 osób
Wiek: od 8 lat
Czas gry: ok. 30 minut.


S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

  • -33%
Gra Londyn Foxgames 
93,57 zł 139.64
  • -25%
Rebel Gra Fallout Shelter Rebel 
119,95 zł 159.94
Zapowiedź - 2 kwartał 2020
  • -25%
Gra Sagrada: Pasja (edycja polska) Dodatek Foxgames 
59,96 zł 79.95
Zapowiedź - 2020
  • -27%

Polecane

Gra Cyberpunk 2077 (PC) + brelok Bonus Preorder CDP 
198,99 zł
Zapowiedź - wrzesień 2020
  • -32%
Gra BlackOut HongKong (edycja polska) LACERTA 
135,95 zł 199.94
  • -25%
  • -10%
Gra Gloomhaven (edycja polska) Albi 
625,74 zł 695.26
Dodruk - 3 kwartał 2020
  • Recenzje Recenzje
    image Nie wiesz, czy kupić? Sprawdź recenzje
  • Gry
  • Gra Czary Mary
4.6/5 ( 7 ocen )
    5
    5
    4
    1
    3
    1
    2
    0
    1
    0

Zaloguj się i napisz recenzję na min. 700 znaków. Akceptując regulamin bierzesz udział w cotygodniowym plebiscycie. Do wygrania kupon 50 PLN i 15 punktów klienta.

imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

brak oceny

Młody Giercownik

  • 7-03-2018
  • 12:46

?Czary mary? z pewnością zapakowano w podobające się pudełko, takie kojarzące się z sekretami i wielką tajemnicą. W wieczornej scenerii, bo przecież najstraszniej jest po zmroku, wtedy świat się zmienia i powstaje magia, a wszystkie fajerwerki związane z rzucaniem czarów stają się bardziej widowiskowe. Wieża z okładki, nam rodzicom będącym na etapie czytania książeczek dla dzieci, przypomina budowlę z baśni o zamkniętej w baszcie długowłosej Roszpunce, młodzież może raczej pomyśleć o groźnych magach z Władcy Pierścieni. Sowa na bank wyfrunęła z przygód o Harrym Potterze ? jak najbardziej na czasie, bo właśnie do księgarni wchodzi nowy tom tego sławnego cyklu. Zaczynamy zatem zabawę w Abracadabra, tylko?, na które hokuspokus tu postawić?

Gier dedukcyjnych nie ma na rynku wiele. Pisząc o nich od razu mamy przed oczami te najsłynniejsze ? ?Draculę? oraz ?Listy z Whitechapel?. W pierwszą z nich dzieciaki jeszcze mogą zagrać, ale trzeba mieć większą ekipę i więcej czasu, żeby było fajnie oraz oczywiście być cierpliwym, aby mozolnie tłumaczyć wszystkie zasady. W drugiej, małe dzieci z uwagi na wcielanie się w mordercę kobiet, lepiej żeby za wcześnie nie uczestniczyły. Zatem bardzo nas cieszy fakt, że powstała tego typu gra dla młodszych użytkowników.

Pudełko wypełnione jest po brzegi, przede wszystkim przez opakowania na zwoje, wzorowane odrobinę na tablicach przykazań lub na kamieniach runicznych. Czarne szkatułki są pomysłowo skonstruowane, ponieważ żeby spojrzeć, jaki wewnątrz ukrywają czar naprawdę mocno trzeba się wychylić do przodu. A zabawa polega na tym, że widzimy zwoje wszystkich pozostałych, a tylko swoje odgadujemy. Pomysłowe schowki mogą spokojnie leżeć przed graczem i tylko umyślnie podglądając złamiemy zasady gry. Występują tu także żetony będące naszym życiem ? różnią się one kolorem oraz symbolami na środku koła, zatem nawet daltoniści rozpoznają swoje monety. Plansza nie należy do tych robiących duże wrażenie ? stosunkowo niewielka, z grafiką schodów prowadzących na szczyt wieży oraz polami na odkładanie odkrytych zwojów. Świetnym pomysłem byłoby dodanie na jej krótszym brzegu trójkątnego zwieńczenia, niczym dachu baszty z okładki. Plansza jest jednak intuicyjna, a pola logicznie ułożone, więc swoje zadanie spełnia jak należy, a to przecież najważniejsze. Każdy z graczy otrzymuje świetną planszetkę z rozumnie wytłumaczonymi efektami i skrótowo opisanymi rodzajami czarów ? warto ją oddać do laminowania. W naszym, testowym egzemplarzu jest błąd w kolorze pionka ? są one w barwach żetonów poszczególnych graczy, a tu pojawił się żółty znacznik zamiast czerwonego ? drobne uchybienie do korekty. Jest także kostka, dzięki której pozostali gracze tracą, a my zyskujemy określoną liczbę punktów życia.

http://mlodygiercownik.pl/2016/07/26/recenzja-gry-planszowej-czary-mary/

Czy recenzja była pomocna?