SPRAWDŹ STATUS ZAMÓWIENIA
POMOC I KONTAKT
Ulubione
Kategorie

Gra Horror w Arkham: Ciemna Strona Księżyca (Zestaw Mitów) GALAKTA

Pożeracze Snów - Trzeci Zestaw Mitów

O Akcji

Akcja Podziel się książką skupia się zarówno na najmłodszych, jak i tych najstarszych czytelnikach. W jej ramach możesz przekazać książkę oznaczoną ikoną prezentu na rzecz partnerów akcji, którymi zostali Fundacja Dr Clown oraz Centrum Zdrowego i Aktywnego Seniora. Akcja potrwa przez cały okres Świąt Bożego Narodzenia, aż do końca lutego 2023.
Dowiedz się więcej
  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

GALAKTA
z serii Horror w Arkham LCG
Wiek 10-14, >15
Ilość graczy 2 osoby
  • Wysyłamy w 5 - 7 dni + czas dostawy

Opis produktu:

...całe życie jest jedynie zestawem obrazów w mózgu, wśród których nie ma rozróżnienia pomiędzy zrodzonymi z rzeczywistości, a tymi, które rodzą się ze snów

- H. P. Lovecraft, Srebrny klucz



Przygody w ramach cyklu Pożeracze snów poprowadziły was przez równie kolorowe co zabójcze Krainy Snów, stawiając was oko w oko z niewyobrażalnymi istotami. Przybyliście tu by znaleźć dowody na istnienie tego świata dla tych, którzy pozostali, z nadzieją, że uda wam się uratować i samą krainę i uwięzionych w niej śniących. Teraz, wasza misja ratunkowa prowadzi ku dalekiej stronie księżyca, gdzie pod czujnym okiem morderczych stworów więziona jest jedyna osoba mogąca posiadać klucz do całej zagadki.

Cisza zapada
Ciemna strona Księżyca to scenariusz 3-A kampanii Senna wyprawa do gry Horror w Arkham LCG. Można go rozegrać w trybie samodzielnej rozgrywki lub połączyć z innymi produktami z cyklu Pożeraczy Snów, tworząc w ten sposób większą kampanię złożoną z czterech lub ośmiu części.

Po wydarzeniach z Poszukiwań Kadath badacze, którzy trafili do Krain Snów zapuszczają się jeszcze dalej od świata realnego, niż kiedykolwiek mogliby przypuszczać. A wszystko przez to, że Virgil Gray, autor okultystycznych historii będących początkiem całej wyprawy, zostaje porwany na zimny, odległy księżyc. Cisza tego miejsca jest ogłuszająca. W powietrzu nie słychać wizgu wiatru, żadnego świergotu ptaków czy jakiegokolwiek innego odgłosu w tle. To martwy świat. Choć pewnym jest, że niebezpieczeństwo czyha na każdym kroku, nie ma ani śladu bestii czy Korsarzy zwących to miejsce swym domem. A wy musicie być jeszcze cichsi by pozostać niezauważeni. Wiecie, że Virgil przetrzymywany jest gdzieś w odmętach dziwnego, przepastnego miasta księżycowych bestii. Musicie wykazać się skrytością i przebiegłością, jeśli macie zdołać go uwolnić i uciec niezauważeni.



Pozostawanie w ukryciu okaże się najtrudniejszym i najważniejszym aspektem waszej misji ratunkowej, gdyż musicie zważać na Poziom Wykrycia. Na początku scenariusza każdy badacz musi umieścić 1 żeton zagłady na swojej karcie badacza, zaznaczając tym samym bieżący `poziom wykrycia`. Pomimo że poziom wykrycia jest oznaczany za pomocą tych żetonów, nie są one traktowane jako żetony zagłady i nie wliczają się do progu zagłady - nadają za to waszej misji atmosfery pilności.

Podczas próby wymknięcia się z uchwytu księżycowych bestii poziom wykrycia poszczególnych badaczy może wzrastać lub maleć, w oparciu o podjęte przez nich akcje i decyzje. Im wyższy poziom wykrycia badacza tym bliżej przeciwnicy są wpadnięcia na jego trop, co mocno utrudni próbę ucieczki. Jednak bez podejmowania ryzyka może nie udać się uratować Virgila i cała misja zakończy się fiaskiem. Poziom wykrycia sam z siebie nie wywołuje żadnego efektu, ale może zmienić lub wzmocnić działanie innych kart spotkań - na przykład Księżycowe byakhee (Ciemna strona Księżyca, 227) będzie ścigać jedynie badaczy o poziomie wykrycia 3 lub wyższym. Jeżeli jakiś efekt wpłynie na wzrost poziomu zagrożenia o jakąś wartość zaznaczasz to umieszczając odpowiednią ilość żetonów zagłady na swojej karcie badacza. Analogicznie w przypadku efektów obniżających poziom wykrycia należy ze swojej karty badacza usunąć wskazaną liczbę żetonów zagłady. Uważajcie jednak by nie podnieść poziomu wykrycia zbyt wysoko - nie uratujecie przecież Virgila jeżeli sami zostaniecie schwytani!

Twój własny świat
W ramach waszych przygotowań do wyprawy na księżyc ten Zestaw Mitów oferuje wiele nowych kart do wzmocnienia waszych talii, szykując was na kosmiczne próby, którym będziecie musieli stawić czoła. Poza dwoma kartami dla każdej z klas, Ciemna strona księżyca wprowadza również nową kartę neutralną przydatną dla każdego badacza - Świadome śnienie (Ciemna strona księżyca, 205). Zaklęcie to daje lepszy wgląd i większą kontrolę waszej talii badacza, pozwalając wybrać jedną kartę w twoim obszarze gry lub na twojej ręce a następnie wyszukać w talii jej kopię i dobrać ją. Zapewne będzie to wzmocnieniem dla każdego badacza używającego w swojej talii po kilka kopii danej karty. A już na pewno w przypadku czy to nowego Strażnika jakim jest Tommy Muldoon (Pożeracze snów, 1) - dając pewność, że ma na ręce kopię ulubionego atutu na wypadek gdyby ten na stole został pokonany - czy Mandy Thompson (Pożeracze snów, 2), używającej swojej zdolności by znaleźć wszystkie Cząstki onyksu (Pożeracze snów, 21) za jednym zamachem.

Jednak mimo tych cudownych nowych mocy waszych śpiących umysłów, czas spędzony w Krainach snów zaczyna zbierać swoje żniwo - czego efektem jest nowe Osłabienie, Pozorne przebudzenie (Ciemna strona Księżyca, 233). Każda rozgrywka rozpoczyna się z Pozornym przebudzeniem wyłożonym obok talii tajemnic z jednym znacznikiem zagłady. By się go pozbyć, należy użyć akcji by wykonać test o poziomie 2 wykorzystując dowolną umiejętność



Na wstępie nie zapowiada się tak źle, jednak ten test otrzymuje +1 do trudności za każdego badacza. Więzi dzięki którym dobrnęliście tak daleko teraz działają przeciwko wam, przez co w rozgrywce na 4 graczy musicie stawić czoła testowi o trudności 6 i to zanim mieliście okazję rozbudować swój obszar gry. Sukces oznacza usunięcie Pozornego przebudzenia z gry, ale tylko do czasu rozpoczęcia kolejnego scenariusza - będąc pod wpływem tej Klątwy, szanse na ucieczkę są marne. Koszmary pozostaną już na zawsze, czekając tylko by wciągnąć was z powrotem. A ponieważ wasza drużyna wspólnie śni ten sam sen drobnym pocieszeniem jest fakt, że każdy badacz może użyć akcji by uwolnić was chociaż na chwilę. Tylko czy pozostali faktycznie są tu razem z tobą, czy może nie są niczym więcej niż kolejnym snem...

Dzień Księżyca

Virgil Gray potrzebuje pomocy i bez względu na to jak wiele wam grozi, nie możecie zostawić go w łapskach Korsarzy ani innych Księżycowych bestii. Przyszykujcie swoje talie, utrzymajcie nerwy na wodzy i przygotujcie się na czyhające niebezpieczeństwa. Któż wie co na was czeka po Ciemnej stronie Księżyca...

Wiek: 12+
Liczba graczy: 2 osoby

UWAGA!
To nie jest samodzielny produkt.
Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Horror w Arkham gra karciana.



S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: Gry dla 13, 14, 15 latków,  Gry od 16 lat
Ilość graczy: 2 osoby
Gry: gry dla 2 osób,  kooperacyjne,  LCG
Serie: Horror w Arkham LCG
Producent: GALAKTA

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Zrzęda Alexander Alexander  Gry / Zabawki 48,67 zł
Dodaj do koszyka
Gra Brzdęk! Katakumby! Lucrum Games Lucrum Games  Gry / Zabawki 179,95 zł
Dodaj do koszyka
Gra Memory Wielkanoc Kangur Kangur  Gry / Zabawki 18,06 zł
Dodaj do koszyka
Gra Ale Pary Wielkanoc Alexander Alexander  Gry / Zabawki 10,00 zł
Dodaj do koszyka
Gra Kalambury dla dzieci Wielkanoc Kangur Kangur  Gry / Zabawki 17,81 zł
Dodaj do koszyka

RECENZJE - Gry - Gra Horror w Arkham: Ciemna Strona Księżyca (Zestaw Mitów), Pożeracze Snów - Trzeci Zestaw Mitów

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję: