Opis produktu:
Nigdy nie zapomnę, że jestem wyrzutkiem - jestem obcy w mym stuleciu, obcy śród tych, co pozostali ludźmi. - H.P. Lovecraft, Wyrzutek
Hotel Excelsior Mam odpowiedzi.
Pokój 225. Dzisiaj w nocy. Przyjdź sam.
Wszystko obserwują.
Po mieście zaczęły krążyć dziwne pogłoski o wydarzeniach w luksusowym hotelu Excelsior: zaginięcia, halucynacje, hotel zamykany przez całe dnia bez wyraźnej przyczyny ani ostrzeżenia. Rozmawialiście z policjantami o tych nietypowych zjawiskach jednak oni nie są skorzy do pomocy i odesłali was z kwitkiem.
Niespodziewanie znajdujecie tajemniczą kartkę, której nadawca obiecuje odpowiedzieć na pytania dotyczące wydarzeń jeżeli spotkacie się w wyznaczonym miejscu, wiedząc ze to wasz najlepszy trop udajecie się na tajemnicze spotkanie.
Hotel Excelsior - miejsce zbrodni
Niezależnie od krążących od miesiąca już plotek odnośnie hotelu ,Excelsior zdaje się pękać w szwach od gości. Wszystko wygląda zwyczajnie ale nie możecie pozbyć się wrażenia że nie tylko obsługa ale również goście was obserwują, majac na oku wasze śledztwo. Jednak jest już zbyt późno by zawrócić. Stajecie przed drzwiami do pokoju 255 niepewni czy to na pewno była dobra decyzja.
Ale zostało już tylko jedno... bierzecie głęboki wdech i pukacie do drzwi.
Pierwszą rzeczą jaką zauważacie po przebudzeniu jest mężczyzna, martwy na podłodze przed wami. Widok zmasakrowanego ciała momentalnie przywraca wam przytomność. Klatka piersiowa denata wygląda jak ser ,pełna dziur po ranach kłutych, spod niego na podłodze rozlała się spora kałuża krwi.
Co do diabła tu zaszło? I dlaczego nikt z was nie wie co tu robi?
W głowie cały czas pulsuje wam tępo migrena kiedy próbujecie zrozumieć co się z wami stało. Podłogę zaśmiecają puste butelki. Czujecie jak po skórze przechodzą wam ciarki. Czy ktoś was odurzył? O co tu chodzi?
W każdej chwili ktoś z obsługi może się tu zjawić o natknąć na miejsce zbrodni.
Czy spróbujecie ukryć to co się tu stało i ochronić się przed oskarżeniem o okrutne morderstwo, czy może wykorzystacie ten cenny czas na poszukiwanie wskazówek dotyczących tego co właściwie tak naprawdę miało tu miejsce?
Morderstwo w Hotelu Excelsior - Badacze na tropie
Zegar tyka, czasu jest coraz mniej. Musicie wymyślić jakiś plan.
Zbrodnia w końcu wyjdzie na jaw i niemal na pewno to wy zostaniecie oskarżeni o nią ,możliwe nawet że również za inne straszliwe wydarzenia które miały miejsce w Hotelu Excelsior. Możecie podążyć jednym z wielu tropów znajdujących się w Talii Tropów. Desperacko szukając czegoś co udowodni wasza niewinność możecie natknąć się na zagubiony klucz albo dziwny medalion lub nawet tajemnicze urządzenie którego funkcji nie sposób zrozumieć. Tropy które odkryjecie i zbadacie określą ścieżkę którą podąży wasze śledztwo zmieniając Wasze wrażenia z rozgrywanego scenariusza. Pomiędzy aż dziesięcioma różnymi wynikami ostatniego aktu
Morderstwa w Hotelu Excelsior zanurzycie się w prawdziwym śledztwie jak nigdy wcześniej. Każdy wybór ma swoje konsekwencje
,a każda wizyta w Hotelu Excelsior będzie zupełnie inna. Czy odnajdziecie prawdziwego morderce ,oczyszczając swoje imię? Czy odkryjecie tajemnice Hotelu Excelsior nim inne niewinne dusze wpadną w kłopoty?
Prowadząc śledztwo gracze będą mogli próbować pozostać niezauważonymi,mogą napotkać wrogów na swojej drodze posiadających słowo kluczowe Wędrujący.
Podczas fazy wrogów przygotowany, niebędący w zwarciu wróg ze słowem Wędrujący porusza się do połączonej lokacji wzdłuż najkrótszej ścieżki do miejsca
wskazanego na karcie. Jeśli istnieje wiele lokalizacji, do których może zostać przyciągnięty wróg ze słowem kluczowym Wędrujący, główny badacz może zdecydować, w którą stronę wróg się poruszy. Jeśli droga do każdej z takich lokalizacji jest zablokowana, wróg w ogóle się nie poruszy. Na szczęście dla Badaczy, nawet jeśli gość dotrze do Miejsca zbrodni, można spróbować odsunąć od siebie podejrzenia, wykonując akcję Pertraktacji. Ale jak długo można unikać prawdy, zanim kłamstwa Badaczy ich dogonią na swoich krótkich nogach?
Podczas gdy wścibski gość lub podejrzany członek personelu mogą wydawać się pestką w porównaniu do przerażających potworów, z którymi musieliście się zmierzyć w przeszłości, nie możecie nawet na sekundę stracić czujności. Pośród niekończących się korytarzy hotelu Excelsior każdy śmiertelnik może zostać Doprowadzony do szaleństwa (Morderstwo w Hotelu Excelsior, 24). Kiedy ta Klątwa zostanie odkryta, musicie dołączyć ją do najbliższego wroga z cechą Humanoid, dodając mu w ten sposób +1 do walki, wytrzymałości oraz wymykania się, a także popychając go do użycia przemocy i ataku. Wysportowani badacze tacy jak Rita Young (Przerwany Krąg, 5) mogą się mu po prostu wymknąć, jednak może nie być to takie łatwe dla tych, którzy są przyzwyczajeni do walki, jak Leo Anderson (Zapomniana Era, 1). Musicie jednak pamiętać, że te udręczone umysły, choć teraz zaklęte do służby złu, są tymi samymi ludźmi, których zdecydowaliście się chronić. Jeśli zaatakujecie ich choćby w samoobronie, czy kiedykolwiek sobie wybaczycie?
Hotel Excelsior - Pokój 225
Co wydarzyło się w
Hotelu Excelsior?
Zegar tyka, a za każdym rogiem czyha niebezpieczeństwo. Czy uda Wam się odkryć kryjącą się za tą makabryczną zbrodnią prawdę i oczyścić własne imię? A może staniecie się następnymi ofiarami? Prawda gdzieś tu jest, ale musicie ją odnaleźć. Pakujcie bagaże i zameldujcie się w Hotelu Excelsior!
Wiek: 12+
Liczba graczy: 1-2 osób