Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Pożeracze Snów Piąte Rozszerzenie zł - Gry Planszowe w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Pożeracze Snów

Piąte Rozszerzenie

gry / zabawki

 

0 0 głosów
  • GALAKTA
  • Wiek >15
  • Ilość graczy 1 osoba,  2 osoby

  • przybliżona data wydania: 2019

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Pożeracze Snów, Piąte Rozszerzenie - opis produktu:

Są pewne zakrzywienia czasu, przestrzeni, wizji i rzeczywistości, które jedynie śniący jest w stanie przepowiedzieć...

- H. P. Lovecraft, Srebrny klucz



Poza granicami świata jawy istnieje pewna ukryta kraina: zadziwiający świat wyobrażeń i koszmarów. Po przeczytaniu okultystycznych dzieł Virgila Graya opowiadających o jego podróżach do Krain snów postanawiacie sami wyruszyć w drogę i zobaczyć prawdę na własne oczy. Jednak im bardziej zagłębiacie się w śledztwo, tym częściej zastanawiacie się, co jest rzeczywistością, a co fikcją? Jakie tajemnice kryją się w mrocznych, zakazanych miejscach po drugiej stronie bram snu?

W tym rozszerzeniu, które rozpoczyna piąty cykl Horroru w Arkham: Gry karcianej, 1-4 graczy wciela się w rolę grupy badaczy przemierzającej Krainy snów lub ich towarzyszy, którzy pozostali w świecie jawy. Zawiera ono 95 kart scenariuszy, wprowadzających nowe wyzwania, a także 56 kart graczy, pozwalających na nowe ścieżki rozwoju Waszych badaczy. Rozszerzenie składa się z dwóch pierwszych scenariuszy cyklu Pożeracze snów po jednym scenariuszu dla każdej z obu grup. Na jakie dziwy i okropieństwa natkniecie się, gdy przekroczycie granice Waszych przebudzonych umysłów?

Jedna z wielu rzeczywistości
Coś dziwnego dzieje się w Arkham.

To ponure miasto w Nowej Anglii od zawsze znane było z dziwnych zjawisk. Jednak natura tego, co wydarzyło się tym razem, przekracza granice wszystkiego, co do tej pory widzieli niewzruszeni mieszkańcy.

Pisarz, Virgil Gray, w ostatnim wydaniu Opowieści z Nevermore opisał podróż, jaką odbył w swoich snach - podróż, która jak podkreślał, nie była fikcją literacką. Pisał o długich, spiralnych schodach, o palącym słupie żywego ognia, o drzewie pochodzącym z księżyca i o niezwykłym gadającym kocie... a także o wielu innych, równie niewiarygodnych rzeczach. Jednak z jakiegoś powodu inni mieszkańcy Arkham twierdzą, że w swoich snach doświadczyli tych samych przeżyć. Eksperci przekonali Graya oraz innych podzielających jego psychozę do odbycia terapii w miejscowym przytułku, jednak coś Wam mówi, że w tej opowieści kryje się więcej, niż widać na pierwszy rzut oka.

Aby dotrzeć do sedna tego dziwnego zjawiska, Wasz zespół badaczy będzie musiał się rozdzielić. Gdy tylko to nastąpi, przekonacie się, że Wasza rzeczywistość jest zaledwie jedną z wielu - ścieżki, którymi możecie podążać, są niezliczone.



Cykl Pożeracze snów zawiera dwie kampanie do Horroru w Arkham: Gry karcianej, a każda z nich posiada własny dziennik kampanii. Duże rozszerzenie, w którym rozpoczynacie swoją przygodę, zawiera po jednym scenariuszu do każdej z tych kampanii. W pierwszym z nich - Przez wrota snu - w poszukiwaniu odpowiedzi udajecie się do sfery snów. Z początkowego snu przenieśliście się w znajome okolice: te same, które Virgil Gray przemierzał w Opowieściach z Nevermore. Nawet jeśli na własne oczy widzicie opisane przez niego rzeczy, musicie zadać sobie pytanie, czy to co widzicie, jest prawdziwe? Czy może Wasze umysły po prostu widzą to, co spodziewają się zobaczyć?

Każdy ze scenariuszy Pożeraczy snów może być rozegrany samodzielnie lub w połączeniu z trzema Zestawami Mitów z cyklu Pożeracze snów, tworząc w ten sposób większą, czteroczęściową kampanię. Dodatkowo możliwe jest połączenie tych scenariuszy z wszystkimi sześcioma Zestawami Mitów z cyklu Pożeracze snów i stworzenie z nich spójnej, ośmioczęściowej kampanii. Którąkolwiek ścieżką zdecydujecie się podążać, jeśli chcecie przetrwać, musicie dowiedzieć się, czy możecie zaufać swoim umysłom i sprzymierzeńcom oraz trzymać się tego, co na pewno jest prawdziwe. Wasz los jest w Waszych rękach.

Luke Robinson, Śniący
Aby przygotować się do wyprawy do niebezpiecznej krainy, która kryje się za granicami świata jawy, będziecie musieli polegać na nowych sprzymierzeńcach, a żaden nie jest lepiej przygotowany, aby przeprowadzić Cię przez Krainy snów, niż doświadczony śniący, Luke Robinson (Pożeracze snów, 4). Wiele lat temu Luke odkrył wejście do Krain snów. Otrzymał od swojego wuja niezwykłe pudełko, dzięki któremu poznał sposób na podróżowanie do Bramy snu i z powrotem. Od tamtej pory większość swych dni spędzał na wędrowaniu i poszukiwaniu przygód w świecie snów. Przemierzał ulice Celephaïs i oglądał niezliczone cuda Zaczarowanego lasu, odkrywając tajemnice tych ziem i niezliczonych śniących, którzy tam mieszkali. Teraz pradawny chaos próbuje zniszczyć nie tylko świat jawy, ale również świat z jego snów, a na to Luke nie może pozwolić.



Dziwny artefakt, który wiele lat temu podarował mu jego wuj, okazał się potężnym Pudełkiem z bramą (Pożeracze snów, 13), który stał się teraz jego atutem. Zabiera je ze sobą wszędzie, rozpoczyna z nim każdą rozgrywkę i w ramach szybkiej akcji może wydać z tej Relikwii ładunek, aby uwolnić się ze zwarcia z każdym wrogiem i uciec do Bramy snów (Pożeracze snów, 15a). Ta lokalizacja jest dostępna tylko dla Lukea - to jego bezpieczna przystań, gdzie może się wyleczyć lub przygotować na czekające go próby bez obawy, że zaatakują go potwory. Nie znaczy to jednak, że śniący może zostać wykluczony z walki całkowicie. Brama snów jest połączona ze wszystkimi odkrytymi lokacjami, co pozwala Lukeowi w każdej rundzie zagrać kartę wydarzenia tak, jakby znajdował się w połączonej lokalizacji. Dzięki Bramie snów może też poruszać się na duże odległości, ponieważ jeśli na koniec fazy badaczy Luke nadal znajduje się na Bramie snów, musi poruszyć się do dowolnej odkrytej lokalizacji.

Brama snów to karta ze słowem kluczowym Powiązana, po raz pierwszy wprowadzonym w scenariuszu Przed Czarnym tronem, które oznacza, że może wejść do rozgrywki tylko z kartą gracza, z którą jest powiązana - w tym wypadku z Pudełkiem z bramą. Powiązane karty nie mają określonego poziomu i nie są częścią talii badacza. Przeciwnie, są odkładane na bok, dopóki nie zostaną wezwane, co daje więcej możliwości wzmocnienia Waszych badaczy na nadchodzące wyzwania. Jednak w parze z potęgą, którą daje Brama snów, idą też wielkie niebezpieczeństwa.



Podczas swojej podróży przez Krainę snów Luke musi uważać, aby nie stać się Oderwanym od rzeczywistości (Pożeracze snów, 14). Jeśli to Szaleństwo zostanie ujawnione, w grze należy umieścić Bramę snów w wersji Bezsensowna rzeczywistość (Pożeracze snów, 15b). Luke Robinson będzie tam uwięziony do czasu, kiedy z sukcesem zbada lokalizację o zasłonie 6 lub gdy faza badaczy się zakończy.

Luke musi wykonać to zadanie bez pomocy innych badaczy, którzy nie mogą wejść na lokalizację, inaczej zostanie zmuszony do poruszenia się z Bramy Snów do dowolnej odkrytej lokalizacji, otrzymując przy tym 2 punkty przerażenia. Chociaż poczytalność Lukea wynosi aż 9, co jest wartością wysoką nawet jak na mistyka, błąd w Krainach snów może mieć katastrofalne skutki w świecie jawy. Luke nie może zapomnieć, co jest rzeczywistością, a co tylko snem.



Zanim się obudzę
Coś nawiedza sny mieszkańców Arkham i tylko Wy możecie zapewnić bezpieczeństwo śpiącym. Jesteście gotowi stawić czoła nowej rzeczywistości? Zbierzcie Wasz zespół, wzmocnijcie Wasze umysły i przygotujcie się do wkroczenia w świat, który dotychczas tylko Wam się śnił!

Wiek: 14+
Liczba graczy: 1-2 graczy


S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

  • -19%
Rebel Gra Dobble Plaża Rebel 
47,54 zł 58.68
  • -30%
Bard Gra Carcassonne Big Box 6 Bard 
156,00 zł 222.86
  • -26%
Gra Ubongo Egmont 
71,92 zł 97.19
  • -31%
Lacerta Gra Azul LACERTA 
124,06 zł 179.79
  • -33%
Rebel Gra Zamek Smoków Rebel 
115,51 zł 172.40
  • -39%
Gra Zombicide: Czarna Plaga Portal Games 
254,77 zł 417.66

Zobacz również

  • -16%
Clementoni Edukit 4w1 Toy Story Clementoni 
34,10 zł 40.59
  • -19%
Rebel Gra Cortex Rebel 
48,07 zł 59.35
  • -20%
Gra List Miłosny (edycja rozszerzona) Bard 
20,64 zł 25.79
  • -8%
Balance Beans Balansujące fasolki THINKFUN 
75,26 zł 81.81
  • -47%
  • -33%
G3 Gra Klask G3 
166,00 zł 247.77
  • RRecenzje
  • Gry
  • Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Pożeracze Snów, Piąte Rozszerzenie
Średnia ocena:
0
Twoja ocena:
imię, nazwisko lub nick:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!


Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru
Gry Planszowe i zabawki dla młodszych i starszych

Odkryj najfajniejsze zabawki dla dzieci i gry planszowe na Gandalf.com.pl! Znajdziesz tu gryzaki, grzechotki i zabawki aktywizujące dla najmłodszych pociech, edukacyjne zabawki interaktywne dla nieco starszych maluchów, a także pluszaki, maskotki, klocki, modele do sklejania, kolejki i zabawki kreatywne. Figurki i zabawki z ulubionych bajek i serii Twojego dziecka, gry sportowe do zabawy na dworze oraz przebrania, stroje, maski, zestawy do wspólnych doświadczeń i akcesoria plastyczne. Na Gandalf.com.pl przygotowaliśmy dla Was także najfajniejsze gry planszowe. Familijne planszówki do gry całą rodziną, tytuły dla młodszych i starszych dzieci, a także gry strategiczne, logiczne, ekonomiczne i fabularne dla dorosłych, które świetnie sprawdzą się podczas każdej imprezy! Znajdziesz tu również bogatą ofertę klocków Lego z najpopularniejszych kolekcji kultowej marki oraz puzzle od 10 do nawet 5 tysięcy elementów. Spraw radość maluchom i odkryj w sobie dziecko razem z Gandalf.com.pl!

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Wszystkie grafiki pochodzą z angielskiej wersji gry. Polskie wydanie jest obecnie w przygotowaniu - wszystkie elementy gry zostaną przetłumaczone. W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze znów wcielą się w role badaczy prowadzących śledztwo w dręczonym niepokojami mieście Arkham w...

  • W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca....

  • `Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.` - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka...

  • 196.31 zł
    86.37 zł

    Ile tak naprawdę wiesz o serialu telewizyjnym HBO Gra o Tron? Sprawdź swoją wiedzę, zmierz się z przyjaciółmi i zdobądź Żelazny Tron! Podbij Westeros dzięki swojej wiedzy o serialu HBO Gra o Tron! Wojna w Westeros trwa - udowodnij, że jesteś godzien zasiąść na Żelaznym Tronie!...

  • Polska edycja jednej z najlepszych gier przygodowych Wybierz się na epicką wyprawę przeciwko starożytnemu złu... W najczarniejszych czeluściach Terrinoth mroczny władca zbiera swe sługi, gotów oblegać powierzchniowy świat. Tylko niewielka drużyna bohaterów obdarzonych odwagą i siłą będzie w...

  • Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz...