Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Powrót Szlaku do Carcosy 98,31zł - Gry Planszowe w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image
  • image

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Powrót Szlaku do Carcosy

gry / zabawki

 

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Powrót Szlaku do Carcosy - opis produktu:

Wiedziałem, że Król w Żółci rozpostarł już swe złachmanione szaty i tylko w Bogu nasza nadzieja.
- Robert W. Chambers, Żółty Znak



Kiedy kurtyna opadła, mieliście nadzieję, że to koniec Waszych problemów z Królem w Żółci. Gdy ta przeklęta sztuka po raz pierwszy dotarła do Arkham, towarzyszyły jej dziwne zaginięcia, urojenia, samobójstwa i fala obłędu. Podczas ośmiu wyjątkowych scenariuszy Szlaku do Carcosy, drugiego cyklu Horroru w Arkham: Gry Karcianej, droga ku odpowiedziom powiodła Was przez morze do lśniących świateł Paryża i pośród mgieł Carcosy doprowadziła do tronu samego Hastura. To, co zobaczyliście, wystawiło na próbę Wasze przekonania, zasiało zwątpienie w Waszych umysłach i popchnęło Was na skraj obłędu. Teraz jednak szaleństwo Króla w Żółci powraca do Arkham na bis...



Cały świat jest sceną
Podczas odkrywania tajemnic cyklu Szlak do Carcosy dokładnie przeanalizowaliście historię przeklętej sztuki, a czytając między wierszami, odkryliście upiorny spisek mający związek z ostatnim przedstawieniem. Teraz w Powrocie Szlaku do Carcosy możecie powrócić na deski Teatru Warda i stać się świadkami triumfu Nigela Engrama i jego lojalnego zespołu. Jednak kiedy ponownie przeżywacie koszmar przeszłości, którą obiecaliście sobie zostawić daleko z tyłu, odkrywacie, że nie wszystko jest takie, jak zapamiętaliście. Za kulisami pojawiły się nie wiadomo skąd dodatkowe pomieszczenia, a po korytarzach krążą nowi goście, tacy jak La Comtesse (Powrót Szlaku do Carcosy, 20), których nazwisk nigdy nie słyszałeś. Być może ktoś z nich skrywa klucz do zrozumienia tego, co Wam się przydarzyło?



Będziecie musieli przeprowadzić kolejne śledztwo i odkryć jak najwięcej dowodów, jeśli chcecie rozwiązać zagadkę Króla w Żółci i - co ważniejsze - udowodnić, że Wasze podejrzenia nie są tylko bredzeniem szaleńca. Istotnym źródłem informacji mogą okazać się uczestnicy przyjęcia dla obsady sztuki, jednak niewielu z nich jest skłonnych rozmawiać o tym szaleństwie w miejscu publicznym. Jeśli podczas rozmowy obecny jest inny Gość przyjęcia (Powrót Szlaku do Carcosy, 26), nie będziecie mogli zadawać żadnych pytań Gapiom, chyba że przekupicie go, aby zostawił Was na kilka minut samych.

Powrót Szlaku do Carcosy to nie tylko udział w kolejnym wystawieniu sztuki i wystawnym przyjęciu znanych z dużego rozszerzenia Szlak do Carcosy - karty scenariusza i spotkań z Powrotu Szlaku do Carcosy pozwolą na ponowne przeżycie całej kampanii Szlak do Carcosy w odmienionej formie. Na przykład jeśli nie uda Wam się zachować pozorów poczytalności, może się okazać, że powrócicie do Przytułku Arkham nie jako odwiedzający, a jako pacjenci. Tym razem głęboko pod powierzchnią zostały zakopane jeszcze mroczniejsze sekrety i to do Was będzie należało ich odkrycie... jeśli tylko się odważycie. Podczas gdy Nieopisywalna przysięga dostarczała Wam dwóch możliwych wersji tego, co możecie napotkać w piwnicy, pod postacią aktów Najcięższe przypadki (w. I) (Nieopisywalna przysięga, 164) oraz Najcięższe przypadki (w. II)(Nieopisywalna przysięga, 165), Powrót do nieopisywalnej przysięgi zwiększa strach przed nieznanym poprzez wprowadzenie trzeciej i czwartej wersji Aktu 2. Nie wiadomo, co czyha zamknięte pośród ciemności, trzymane w głębokiej tajemnicy nawet przed ogarniętymi szaleństwem umysłami pacjentów przytułku. Co oni próbują ukryć?

Spojrzenie Hastura
Oprócz nowych kart podnoszących poziom trudności poszczególnych scenariuszy, Powrót Szlaku do Carcosy zawiera także wyjątkowe pudełko do przechowywania całej kampanii Szlak do Carcosy wraz ze specjalnymi separatorami dla każdego zestawu spotkań. Pośród 81 kart scenariuszy i 23 kart graczy odnajdziecie nigdy wcześniej nie widziane niebezpieczeństwa oraz skuteczniejsze narzędzia, aby się im przeciwstawić. Przykładowo Poszukiwacze będą mogli leczyć swoje udręczone umysły potencjalnie trzykrotnie skuteczniejszym Logicznym rozumowaniem (Powrót Szlaku do Carcosy, 3). Strażnicy zaś łatwiej rozwiążą swoje problemy dzięki ulepszonej karcie Colt kaliber .32 (Powrót Szlaku do Carcosy, 1), którą mogą cofnąć na swoją rękę za jedynie 1 żeton zasobu, dzięki czemu praktycznie nigdy nie pozostaną nieuzbrojeni.



Ponadto dzięki zawartej w tym rozszerzeniu liście osiągnięć możecie dodatkowo zmodyfikować Waszą kampanię, podejmując się jeszcze większych wyzwań. Przykładowo osiągnięcie Szlak nie istniej, wykorzystujące znaną ze Szlaku do Carcosy mechanikę Przekonań i Wątpliwości, wymaga od graczy wygrania kampanii z ośmioma Wątpliwościami, zaś osiągnięcie Szlak naprawdę istnieje z 8 Przekonaniami. Jednak jeśli postanowicie zaprzeczyć wszelkiej prawdzie poza Waszą własną, możecie podjąć się realizacji osiągnięcia Szlak należy do mnie, które polega na wygraniu kampanii, posiadając łącznie mniej niż 2 Wątpliwości i Przekonania. Podczas Waszej podróży wielu będzie próbowało Was zniechęcić, czy to dla Waszego, czy ich własnego dobra, jednak tylko Wy sami jesteście w stanie ocenić, co jest rzeczywistością, a co szaleństwem. Czy powinniście zaufać własnym zmysłom? A może Wasze śledztwo w tej tajemniczej i makabrycznej sprawie w końcu wypchnęło Wasz umysł poza granicę obłędu?

Bis! Bis!
Bez względu na to, jak bardzo chcecie zapomnieć o Waszych przeżyciach związanych z Carcosą, nie uciekniecie od tego, czego byliście świadkami. Król po raz kolejny przygotowuje się do odzyskania władzy, nie macie więc innego wyboru, jak zdobyć bilet na sztukę i doświadczyć opowieści, która zainspirowała umysły tak wielu oddanych wyznawców. Przywdziejcie eleganckie ubrania lub poszarpane łachmany i przygotujcie się na drugą podróż do Zaginionej Carcosy!

Wiek: 14+
Liczba graczy: 1-2 graczy


S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

  • -12%
Rebel Gra Dobble Plaża Rebel 
51,64 zł 58.68
  • -29%
Bard Gra Carcassonne Big Box 6 Bard 
154,78 zł 218.01
  • -25%
Gra Ubongo Egmont 
72,90 zł 97.19
  • -26%
Lacerta Gra Azul LACERTA 
132,83 zł 179.49
  • -33%
Rebel Gra Zamek Smoków Rebel 
115,51 zł 172.40
  • -39%
Gra Zombicide: Czarna Plaga Portal Games 
254,77 zł 417.66

Zobacz również

  • -9%
Trefl Gra 5 sekund - edycja specjalna Trefl 
63,80 zł 70.11
  • -19%
Rebel Gra Cortex Rebel 
48,07 zł 59.35
  • -20%
Gra List Miłosny (edycja rozszerzona) Bard 
20,64 zł 25.79
  • -14%
Balance Beans Balansujące fasolki THINKFUN 
70,36 zł 81.81
  • -47%
  • -28%
Rebel Gra Domek Rebel 
71,99 zł 99.99
  • RRecenzje
  • Gry
  • Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Powrót Szlaku do Carcosy
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru
image

Rekomendowane

  • -20%
Interaktywne Dzikie Zwierzęta Czytaj z Albikiem Albi 
27,99 zł 34.99
Zapowiedź - październik 2019
  • -20%
Interaktywne Środki Transportu Czytaj z Albikiem Albi 
27,99 zł 34.99
Zapowiedź - październik 2019
  • -20%
Interaktywne Zwierzęta Domowe Czytaj z Albikiem Albi 
27,99 zł 34.99
Zapowiedź - październik 2019
  • -20%
Interaktywne Codzienne Czynności Czytaj z Albikiem Albi 
27,99 zł 34.99
Zapowiedź - październik 2019
  • -20%
Interaktywne Zawody - Weterynarze Czytaj z Albikiem Albi 
35,98 zł 44.98
Zapowiedź - 5 tydzien wrzesień 2019
  • -20%
Interaktywne Zawody - Strażacy Czytaj z Albikiem Albi 
35,98 zł 44.98
Zapowiedź - 5 tydzien wrzesień 2019
  • -20%
Interaktywne Zawody - Lekarze Czytaj z Albikiem Albi 
35,98 zł 44.98
Zapowiedź - 5 tydzien wrzesień 2019
  • -20%
Interaktywne Zawody - Śmieciarze Czytaj z Albikiem Albi 
35,98 zł 44.98
Zapowiedź - 5 tydzien wrzesień 2019
Gry Planszowe i zabawki dla młodszych i starszych

Odkryj najfajniejsze zabawki dla dzieci i gry planszowe na Gandalf.com.pl! Znajdziesz tu gryzaki, grzechotki i zabawki aktywizujące dla najmłodszych pociech, edukacyjne zabawki interaktywne dla nieco starszych maluchów, a także pluszaki, maskotki, klocki, modele do sklejania, kolejki i zabawki kreatywne. Figurki i zabawki z ulubionych bajek i serii Twojego dziecka, gry sportowe do zabawy na dworze oraz przebrania, stroje, maski, zestawy do wspólnych doświadczeń i akcesoria plastyczne. Na Gandalf.com.pl przygotowaliśmy dla Was także najfajniejsze gry planszowe. Familijne planszówki do gry całą rodziną, tytuły dla młodszych i starszych dzieci, a także gry strategiczne, logiczne, ekonomiczne i fabularne dla dorosłych, które świetnie sprawdzą się podczas każdej imprezy! Znajdziesz tu również bogatą ofertę klocków Lego z najpopularniejszych kolekcji kultowej marki oraz puzzle od 10 do nawet 5 tysięcy elementów. Spraw radość maluchom i odkryj w sobie dziecko razem z Gandalf.com.pl!

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • `Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów`. - H. P....

  • `Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.` - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka...

  • `Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.` - H. P. Lovecraft, `Zapomniane miasto` Zarzekałeś się, że już nigdy tam nie wrócisz. Jednak koszmary przeszłości nie dają Ci spać - musisz odwiedzić miejsce, gdzie to wszystko się...

  • Niech to będzie sprawdzian ludzkiej woli! W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham : Gra Karciana, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup...

  • `Raz jeszcze udałem się w głąb posępnych ruin kryjących się wśród piasków` - H. P. Lovecraft, `Zapomniane miasto` Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachwiałyby naszym postrzeganiem wszechświata....

  • Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz...