wpisz minimum 3 znaki

Wybierz z dostępnych produktów

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów
ocena: 0, głosów: 0
 
powiększenie
Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów
Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu
Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów

gry / zabawki

GALAKTA

Dostępność: niedostępny

Nasza cena: 53,98

Cena detaliczna: 59,99

U nas taniej o 10%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń
Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu, Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów - opis produktu:

Myśleliście, że Wasze zadanie będzie proste - odkryć los czterech zaginionych osób, które zniknęły z gali charytatywnej zorganizowanej przez elitę miasta. Jednak na każdym kroku jesteście zmuszeni stawiać czoła prawdzie tak okrutnej, że aż trudno to sobie wyobrazić. Teraz, po tym co zobaczyliście na Opuszczonej wyspie, Wasza wiara w człowieczeństwo jest cienka jak lód. Czujecie się równie zagubieni jak samotne duchy, które nieustannie na Was polują, czy to we śnie, czy na jawie. Czy zaczynacie popadać w obłęd? Czy to tak właśnie wygląda teraz świat? A może zawsze taki był?



VII - Rydwan
Rozpoczął się podbój. Wszyscy zadrżą przed zastępami chaosu. Poddaj się lub giń.

Po Waszym zgubnym śledztwie w Zjednoczeniu i zwątpieniu miasto popada w coraz większą ruinę. Pęknięcia rzeczywistości powodują, że zasłona ziemskiego wymiaru rozdziera się, a na ulicach Arkham można usłyszeć ciche, pozbawione harmonii dźwięki fletni.

Z leżących na granicy miasta lasów nadpływają kłęby mgły i rozciągają się nad całym Potokiem Wisielca, a także rozprzestrzeniają się na ulicach. Okna są szczelnie pozamykane i gdybyś nie znał prawdy, mógłbyś przysiąc, że to miejsce jest wymarłe. Wszyscy mieszkańcy zaszyli się w swoich domach, gdzie próbują bezpiecznie przeczekać dziwne zjawisko. Wszyscy oprócz Was. Jak zwykle.



Kiedy stawiacie czoła ciemności W szponach chaosu, zagłada nie narasta w zwykłym tempie. Zamiast tego w lokalizacjach takich jak French Hill (W szponach chaosu, 290) umieszczane są pęknięcia, które należy zaznaczyć żetonami zasobów. Kiedy w danej lokalizacji, w tym przypadku w najbogatszej i najbardziej zabytkowej dzielnicy miasta, pojawi się określona liczba pęknięć, powstaje rozdarcie. Rozdarcie powoduje dodanie żetonów zagłady na lokalizację, w której się pojawiło, i wpływa na rozprzestrzenianie się pęknięć, otwierając tym samym szczeliny w rzeczywistości w połączonych lokalizacjach.

Jako badacze macie za zadanie zapobiec rozdarciom poprzez usuwanie pęknięć, które je powodują, jednak można tego dokonać jedynie poprzez aktywowanie niebezpiecznych akcji ze zdolności każdej z lokalizacji. Przykładowo we wspomnianym French Hill należy odrzucić kartę z ręki, aby przesunąć pęknięcie z lokalizacji na aktualny akt. Jeśli nie uda Wam się utrzymać kontroli nad pęknięciami, wasze zadanie może okazać się zbyt przytłaczające i Arkham opanuje szaleństwo. Nie możecie pozwolić, żeby do tego doszło.

Wezwijcie posiłki!
W obliczu nadciągającej burzy większość mieszkańców Arkham zamknęło swoje drzwi i zaryglowało okna, jednak znajdą się i tacy, którzy staną z Wami ramię w ramię, żeby uratować miasto. Doświadczony Strażnik może wezwać Wsparcie agencji (W szponach chaosu, 274). Posiadając wyższą wartość zdrowia i poczytalności niż jakikolwiek inny Sprzymierzeniec Strażników, ten dzielny kompan będzie chronił nie tylko Waszego badacza, ale cały zespół, ponieważ może przyjmować obrażenia lub punkty przerażenia za dowolnego badacza w jego lokalizacji. Oprócz używania członków agencji jako ludzkiej tarczy możecie także wykorzystać ich zdolności. Zadając im obrażenia, możesz zranić pobliskiego wroga, a zadając im punkty przerażenia, możesz szybko odkryć wskazówkę.



Jeśli wcielisz się w rolę Leo Andersona (Zapomniana era, 1) i wykorzystasz swą Inspirującą obecność (Blada Maska, 228) dla swoich sprzymierzeńców z dołączonym Zaufanym (Zapomniana era, 19), możesz stać się niemal niepowstrzymany wróg musiałby być szalony, aby próbować się przeciwstawić.

Podczas gdy Strażnicy wręcz szukają sytuacji, gdzie mogą wykorzystać całą swoją siłę, Mistycy preferują podejście wymagające większej wprawy. Ze wsparciem Dayany Esperence (W szponach chaosu, 279), Mistycy mogą gromadzić swoje wydarzenia z cechą Zaklęcia, takie jak ulepszone Zaprzeczenie istnienia (W szponach chaosu, 280), i czekać na odpowiedni moment, kiedy będą mogli je rzucić przy pomocy tej Wiedźmy. W ten sposób są one chronione przed odrzuceniem, jako że Dayana może ponownie wykorzystać je w Twoim imieniu.

Podczas tej przygody powinniście trzymać się razem, ale pojawiające się w całym mieście pęknięcia mogą zmusić Was do rozdzielenia się. Jest jednak klasa postaci, która jest przyzwyczajona do samotnego śledztwa. Jeśli wcielicie się w rolę zahartowanego Ocalałego, zyskacie dostęp do nowego wydarzenia Próby ognia (W szponach chaosu, 281), które pozwala Wam wybrać jedną z Waszych umiejętności, której wartość bazowa do końca tury będzie wynosić 5. Teraz możecie wcielić się w dowolną rolę i w decydującej turze pomóc Waszej drużynie - czy to przez odkrycie żetonów wskazówek z lokalizacji z wysoką wartością zasłony, czy zadanie ostatecznego ciosu szczególnie nieprzyjemnemu wrogowi.



Ta niezwykle trudna misja doprowadzi Was do granic wytrzymałości, gdy będziecie musieli wytrzymać znacznie więcej, niż byłby w stanie znieść jakikolwiek śmiertelnik. Jednak dopóki Wasza drużyna i reszta Waszego miasta nie zwróci się do Was w poszukiwaniu odpowiedzi, sami nie będziecie wiedzieć, do czego jesteście zdolni. Nie możecie ich zawieść, jesteście ich ostatnią nadzieją.

Niełatwy obowiązek
Wolelibyście uniknąć tak wielkiej odpowiedzialności, ale Arkham balansuje na krawędzi szaleństwa i tylko Wy jesteście w stanie uchronić miasto przed wyrokiem, jaki samo na siebie wydało. Zatrzymaj pęknięcia rzeczywistości i obroń Arkham przez koszmarem, jaki czai się tuż obok!

Wiek: 12+
Liczba graczy: 2

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu, Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów - szczegółowe informacje:

Dział: Gry / Zabawki
Producent: GALAKTA
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu, Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów - recenzje klientów


Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Robinson Crusoe: Opowieści ...

gry / zabawki

Portal Games

111,95 zł taniej -30%

Rebel Gra Jungle Speed (nowe wydanie)

gry / zabawki

Rebel

58,63 zł taniej -34%

SuperZings Posterunek Policji

gry / zabawki

Magic Box

98,34 zł taniej -18%

LEGO Classic Kreatywna walizka 10713

gry / zabawki

LEGO

77,96 zł taniej -15%

Gra Szarlatani z Pasikurowic

gry / zabawki

G3

115,37 zł taniej -22%

Ciekawe pomysły Gandalfa

gry / zabawki

15.73 zł

taniej -2%

Galakta Gra Star Wars: Przeznaczenie - Dziedzictwo

Dziedzictwo to nowy 180-kartowy zestaw dodatkowy do gry Star Wars: Przeznaczenie. Rozszerzenie wprowadza nowy symbol na kościach - obrażenia niebezpośrednie. Są bardzo potężnym manewrem, jednak pociągają za sobą też pewne niedogodności. Obrażenia niebezpośrednie pozwalają graczowi zmusić przeciwnika do zadania tylu obrażeń, ile widnieje na kości....

gry / zabawki

15.73 zł

taniej -2%

Galakta Star Wars: Przeznaczenie - Zbieżność...

Przez tysiąc pokoleń rycerze Jedi strzegli pokoju i prawa w Starej Republice. Nim nastały mroczne czasy... czasy Imperium. - Obi-Wan Kenobi, Gwiezdne Wojny: Nowa Nadzieja Od Jedi ze Starej Republiki przez szturmowców Najwyższego Porządku, aż po całą zgraję wszelkich szumowin i nikczemników łączących swe siły chcąc przetrwać tyranię Imperium -...

gry / zabawki

210.51 zł

taniej -19%

Galakta Gra Horror w Arkham III Edycja

UWAGA! Przy zakupie gry w przedsprzedaży dołączamy specjalny woreczek z drewnianą zawieszką, który podczas rozgrywki można wykorzystać jako Czarę Mitów. Wszystkie grafiki pochodzą z angielskiej wersji gry. Polskie wydanie jest obecnie w przygotowaniu - wszystkie elementy gry zostaną przetłumaczone. W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze...

gry / zabawki

329.70 zł

taniej -28%

Galakta Gra Posiadłość Szaleństwa (druga edycja)

W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co...

gry / zabawki

120.72 zł

taniej -18%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana Zestaw...

`Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.` - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu...

gry / zabawki

86.37 zł

taniej -56%

Galakta Gra o Tron: Quiz

Ile tak naprawdę wiesz o serialu telewizyjnym HBO Gra o Tron? Sprawdź swoją wiedzę, zmierz się z przyjaciółmi i zdobądź Żelazny Tron! Podbij Westeros dzięki swojej wiedzy o serialu HBO Gra o Tron! Wojna w Westeros trwa - udowodnij, że jesteś godzien zasiąść na Żelaznym Tronie! Zajmij najsłynniejsze twierdze Westeros dzięki swojej wiedzy o...

gry / zabawki

252.40 zł

taniej -29%

Galakta Gra Descent: Wędrówki w mroku (druga...

Polska edycja jednej z najlepszych gier przygodowych Wybierz się na epicką wyprawę przeciwko starożytnemu złu... W najczarniejszych czeluściach Terrinoth mroczny władca zbiera swe sługi, gotów oblegać powierzchniowy świat. Tylko niewielka drużyna bohaterów obdarzonych odwagą i siłą będzie w stanie ocalić krainę przed jego chciwymi łapskami. Nadszedł...

gry / zabawki

98.94 zł

taniej -16%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana -...

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage...

gry / zabawki

0.00 zł

taniej -0%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - ...

Są pewne zakrzywienia czasu, przestrzeni, wizji i rzeczywistości, które jedynie śniący jest w stanie przepowiedzieć... - H. P. Lovecraft, Srebrny klucz Poza granicami świata jawy istnieje pewna ukryta kraina: zadziwiający świat wyobrażeń i koszmarów. Po przeczytaniu okultystycznych dzieł Virgila Graya opowiadających o jego podróżach do Krain...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: