Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów 55,79zł - Gry Planszowe w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu

Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów

gry / zabawki

 

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu, Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów - opis produktu:

Myśleliście, że Wasze zadanie będzie proste - odkryć los czterech zaginionych osób, które zniknęły z gali charytatywnej zorganizowanej przez elitę miasta. Jednak na każdym kroku jesteście zmuszeni stawiać czoła prawdzie tak okrutnej, że aż trudno to sobie wyobrazić. Teraz, po tym co zobaczyliście na Opuszczonej wyspie, Wasza wiara w człowieczeństwo jest cienka jak lód. Czujecie się równie zagubieni jak samotne duchy, które nieustannie na Was polują, czy to we śnie, czy na jawie. Czy zaczynacie popadać w obłęd? Czy to tak właśnie wygląda teraz świat? A może zawsze taki był?



VII - Rydwan
Rozpoczął się podbój. Wszyscy zadrżą przed zastępami chaosu. Poddaj się lub giń.

Po Waszym zgubnym śledztwie w Zjednoczeniu i zwątpieniu miasto popada w coraz większą ruinę. Pęknięcia rzeczywistości powodują, że zasłona ziemskiego wymiaru rozdziera się, a na ulicach Arkham można usłyszeć ciche, pozbawione harmonii dźwięki fletni.

Z leżących na granicy miasta lasów nadpływają kłęby mgły i rozciągają się nad całym Potokiem Wisielca, a także rozprzestrzeniają się na ulicach. Okna są szczelnie pozamykane i gdybyś nie znał prawdy, mógłbyś przysiąc, że to miejsce jest wymarłe. Wszyscy mieszkańcy zaszyli się w swoich domach, gdzie próbują bezpiecznie przeczekać dziwne zjawisko. Wszyscy oprócz Was. Jak zwykle.



Kiedy stawiacie czoła ciemności W szponach chaosu, zagłada nie narasta w zwykłym tempie. Zamiast tego w lokalizacjach takich jak French Hill (W szponach chaosu, 290) umieszczane są pęknięcia, które należy zaznaczyć żetonami zasobów. Kiedy w danej lokalizacji, w tym przypadku w najbogatszej i najbardziej zabytkowej dzielnicy miasta, pojawi się określona liczba pęknięć, powstaje rozdarcie. Rozdarcie powoduje dodanie żetonów zagłady na lokalizację, w której się pojawiło, i wpływa na rozprzestrzenianie się pęknięć, otwierając tym samym szczeliny w rzeczywistości w połączonych lokalizacjach.

Jako badacze macie za zadanie zapobiec rozdarciom poprzez usuwanie pęknięć, które je powodują, jednak można tego dokonać jedynie poprzez aktywowanie niebezpiecznych akcji ze zdolności każdej z lokalizacji. Przykładowo we wspomnianym French Hill należy odrzucić kartę z ręki, aby przesunąć pęknięcie z lokalizacji na aktualny akt. Jeśli nie uda Wam się utrzymać kontroli nad pęknięciami, wasze zadanie może okazać się zbyt przytłaczające i Arkham opanuje szaleństwo. Nie możecie pozwolić, żeby do tego doszło.

Wezwijcie posiłki!
W obliczu nadciągającej burzy większość mieszkańców Arkham zamknęło swoje drzwi i zaryglowało okna, jednak znajdą się i tacy, którzy staną z Wami ramię w ramię, żeby uratować miasto. Doświadczony Strażnik może wezwać Wsparcie agencji (W szponach chaosu, 274). Posiadając wyższą wartość zdrowia i poczytalności niż jakikolwiek inny Sprzymierzeniec Strażników, ten dzielny kompan będzie chronił nie tylko Waszego badacza, ale cały zespół, ponieważ może przyjmować obrażenia lub punkty przerażenia za dowolnego badacza w jego lokalizacji. Oprócz używania członków agencji jako ludzkiej tarczy możecie także wykorzystać ich zdolności. Zadając im obrażenia, możesz zranić pobliskiego wroga, a zadając im punkty przerażenia, możesz szybko odkryć wskazówkę.



Jeśli wcielisz się w rolę Leo Andersona (Zapomniana era, 1) i wykorzystasz swą Inspirującą obecność (Blada Maska, 228) dla swoich sprzymierzeńców z dołączonym Zaufanym (Zapomniana era, 19), możesz stać się niemal niepowstrzymany wróg musiałby być szalony, aby próbować się przeciwstawić.

Podczas gdy Strażnicy wręcz szukają sytuacji, gdzie mogą wykorzystać całą swoją siłę, Mistycy preferują podejście wymagające większej wprawy. Ze wsparciem Dayany Esperence (W szponach chaosu, 279), Mistycy mogą gromadzić swoje wydarzenia z cechą Zaklęcia, takie jak ulepszone Zaprzeczenie istnienia (W szponach chaosu, 280), i czekać na odpowiedni moment, kiedy będą mogli je rzucić przy pomocy tej Wiedźmy. W ten sposób są one chronione przed odrzuceniem, jako że Dayana może ponownie wykorzystać je w Twoim imieniu.

Podczas tej przygody powinniście trzymać się razem, ale pojawiające się w całym mieście pęknięcia mogą zmusić Was do rozdzielenia się. Jest jednak klasa postaci, która jest przyzwyczajona do samotnego śledztwa. Jeśli wcielicie się w rolę zahartowanego Ocalałego, zyskacie dostęp do nowego wydarzenia Próby ognia (W szponach chaosu, 281), które pozwala Wam wybrać jedną z Waszych umiejętności, której wartość bazowa do końca tury będzie wynosić 5. Teraz możecie wcielić się w dowolną rolę i w decydującej turze pomóc Waszej drużynie - czy to przez odkrycie żetonów wskazówek z lokalizacji z wysoką wartością zasłony, czy zadanie ostatecznego ciosu szczególnie nieprzyjemnemu wrogowi.



Ta niezwykle trudna misja doprowadzi Was do granic wytrzymałości, gdy będziecie musieli wytrzymać znacznie więcej, niż byłby w stanie znieść jakikolwiek śmiertelnik. Jednak dopóki Wasza drużyna i reszta Waszego miasta nie zwróci się do Was w poszukiwaniu odpowiedzi, sami nie będziecie wiedzieć, do czego jesteście zdolni. Nie możecie ich zawieść, jesteście ich ostatnią nadzieją.

Niełatwy obowiązek
Wolelibyście uniknąć tak wielkiej odpowiedzialności, ale Arkham balansuje na krawędzi szaleństwa i tylko Wy jesteście w stanie uchronić miasto przed wyrokiem, jaki samo na siebie wydało. Zatrzymaj pęknięcia rzeczywistości i obroń Arkham przez koszmarem, jaki czai się tuż obok!

Wiek: 12+
Liczba graczy: 2


S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

  • -17%
SuperZings Posterunek Policji Magic Box 
98,79 zł 119.03
  • -26%
Fru Blu Bańkowy Tort TM Toys 
72,03 zł 97.33
  • -10%

Zobacz również

  • RRecenzje
  • Gry
  • Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W szponach chaosu, Przerwany Krąg - Piąty Zestaw Mitów
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru
image

Rekomendowane

  • -19%
  • -19%
Psi Patrol Figurka Zuma 6046672 Spin Master 
36,90 zł 45.56
  • -19%
Psi Patrol Figurka Skye 6046672 Spin Master 
36,90 zł 45.56
  • -19%
  • -19%
  • -28%
Gry Planszowe i zabawki dla młodszych i starszych

Odkryj najfajniejsze zabawki dla dzieci i gry planszowe na Gandalf.com.pl! Znajdziesz tu gryzaki, grzechotki i zabawki aktywizujące dla najmłodszych pociech, edukacyjne zabawki interaktywne dla nieco starszych maluchów, a także pluszaki, maskotki, klocki, modele do sklejania, kolejki i zabawki kreatywne. Figurki i zabawki z ulubionych bajek i serii Twojego dziecka, gry sportowe do zabawy na dworze oraz przebrania, stroje, maski, zestawy do wspólnych doświadczeń i akcesoria plastyczne. Na Gandalf.com.pl przygotowaliśmy dla Was także najfajniejsze gry planszowe. Familijne planszówki do gry całą rodziną, tytuły dla młodszych i starszych dzieci, a także gry strategiczne, logiczne, ekonomiczne i fabularne dla dorosłych, które świetnie sprawdzą się podczas każdej imprezy! Znajdziesz tu również bogatą ofertę klocków Lego z najpopularniejszych kolekcji kultowej marki oraz puzzle od 10 do nawet 5 tysięcy elementów. Spraw radość maluchom i odkryj w sobie dziecko razem z Gandalf.com.pl!

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Wiedziałem, że Król w Żółci rozpostarł już swe złachmanione szaty i tylko w Bogu nasza nadzieja. - Robert W. Chambers, Żółty Znak Kiedy kurtyna opadła, mieliście nadzieję, że to koniec Waszych problemów z Królem w Żółci. Gdy ta przeklęta sztuka po raz pierwszy dotarła do Arkham,...

  • `Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów`. - H. P....

  • `Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.` - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka...

  • `Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.` - H. P. Lovecraft, `Zapomniane miasto` Zarzekałeś się, że już nigdy tam nie wrócisz. Jednak koszmary przeszłości nie dają Ci spać - musisz odwiedzić miejsce, gdzie to wszystko się...

  • Niech to będzie sprawdzian ludzkiej woli! W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham : Gra Karciana, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup...

  • Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz...