wpisz minimum 3 znaki
Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów
ocena: 6, głosów: 3
 
powiększenie
Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów
Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie
Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów

gry / zabawki

GALAKTA

Wiek: 10-14, >15

Ilość graczy: 1 osoba, 2 osoby

Wysyłamy w: 2 - 3 dni + czas dostawy

Nasza cena: 55,71

Cena detaliczna: 59,90

U nas taniej o 7%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka
Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie, Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów - opis produktu:

Śledztwo w sprawie zniknięcia czterech osób podczas gali Loży Srebrnego Świtu doprowadziło Was do najmroczniejszych zakątków Arkham. Od zrujnowanego Domu Wiedźmy w dzielnicy French Hill, przez Wzgórze Wisielca, aż po pogrążone w cieniu pomieszczenia samej Loży. Pomimo napotykania na każdym kroku niepojętych przeszkód nieprzerwanie poszukujecie prawdy. Wygląda na to, że przyczyny tego wszystkiego są ukryte gdzieś w przeszłości Arkham, a miasto desperacko dąży do tego, by pozostały sekretem. Teraz jednak pora zostawić za sobą ulice miasta i wyruszyć do Miskatonic - znajduje się tam niewielka wyspa, która przyciąga Was obietnicą znalezienia odpowiedzi pomimo niepokoju, jaki budzą w Was śpiewy samotnych ptaków i złowrogie kamienne kolumny.



VI - Kochankowie
Znajdujesz się na rozdrożach. Zadumaj się nad dokonanymi wyborami. Wkrótce zmierzysz się ze straszliwym dylematem.

Po starciu z Lożą Srebrnego Świtu w scenariuszu Dla większego dobra udajecie się w podróż nad brzeg rzeki Miskatonic. Dwa przecinające ją mosty łączą sąsiednie Downtown i Rivertown, a pośrodku jej nurtu dostrzec można niewielką Opuszczoną wyspę. Raczej nikt nie opisałby tego miejsca słowem gościnne - zamglone wybrzeże jest jałowe i odpychające. Gdy się do niego zbliżacie, staracie się robić to powoli i cicho, zupełnie jakbyście nie chcieli, żeby rzeka dostrzegła Waszą obecność. Nie ma tu żywej duszy, nikogo, kto byłby gotów Was powitać, nie licząc osądzającego spojrzenia upiornych ptaków, obserwujących Was z drzew. W oddali widać słup widmowej energii wznoszący się ku chmurom. Oplata go wir utkany z nienaturalnej mgły.



Duchy nie są jedynymi wrogami, które powracają, żeby nawiedzić Was w cyklu Przerwany Krąg. W Zjednoczeniu i zwątpieniu pojawia się ponownie Lelek kozodój (Zjednoczenie i zwątpienie, 266), którego pełen rozżalenia krzyk pierwszy raz odbił się echem w Waszych umysłach jeszcze w Dziedzictwie Dunwich. Teraz jednak towarzyszy mu więcej skrzydlatych przyjaciół takich jak Widmowy Kruk (Zjednoczenie i zwątpienie, 267). Kiedy wpadniecie w szpony jednej z tych bestii, musicie rozpatrzyć zdolność Nawiedzona na waszej lokalizacji albo zamiast tego do końca rundy podwoić wartości walki i wymykania się istoty! Ponieważ kruk posiada słowa kluczowe Czujny i Mściwy, otoczenie przez te drapieżne ptaki może wiązać się ze znacznie większym ryzykiem!

Gdy uda wam się uniknąć morderczych skrzydeł, podczas dalszego badania wyspy natraficie na paleniska porozstawiane w różnych miejscach, takich jak Ponure wybrzeże (Zjednoczenie i zwątpienie, 250). Możecie rozpalić lub zgasić te paleniska za pomocą nowej akcji Krąg, umieszczając żeton zasobu na lokalizacji, aby oznaczyć palące się palenisko, lub usuwając go, kiedy palenisko zostaje ugaszone. Rozpalenie paleniska samo w sobie nie zrobi Wam krzywdy ani też nie przyniesie niczego dobrego, ale może wywołać inne efekty - może pomóc rozproszyć gęstą mgłę, pozwalając Wam na dalsze eksplorowanie wyspy, ale może być także kluczowym krokiem dopełnienia rytuału, który już się rozpoczął. Jak bardzo możecie wystawić Arkham na działanie chaosu, nie oddając jednak miasta mrocznym siłom walczącym o jego kontrolę? Martwe czy żywe, gdzieś w ciemności cztery nieszczęsne dusze czekają na odnalezienie.

Związany i złamany
Ponieważ w scenariuszu Zjednoczenie i zwątpienie oddalacie się od reszty Arkham zarówno dosłownie, jak i przez ciężar tego, czego się dowiedzieliście, wykorzystuje on mechanikę ruchu znacznie bardziej niż każdy inny Zestaw Mitów w cyklu Przerwany Krąg. Nawet jeśli rozsądek każe Wam wołać o pomoc, nikt z lądu nie będzie w stanie do Was dotrzeć, zanim spotkacie Wasze przeznaczenie w zarośniętym lesie. Jeśli jednak zdecydujecie się wcielić w Strażnika, otoczeni przez wrogów możecie spróbować zmusić ich do odwrotu za pomocą Strzału ostrzegawczego (Zjednoczenie i Zwątpienie, 229), odpychając wszystkich nie-Elitarnych wrogów do połączonej lokalizacji i tym samym kupując sobie trochę czasu na przygotowanie swojej broni, sprowadzenie pomocy lub zniknięcie we mgle.



Podczas gdy Strażnicy odpychają wrogów, Poszukiwacze mogą pozyskiwać informacje z Atlasu ezoterycznego (Zjednoczenie i Zwątpienie, 232), żeby poruszyć się o dwie lokalizacje, dalej niż może to zaoferować jakikolwiek Skrót (Dziedzictwo Dunwich, 22). A jeśli to nadal nie wystarczy, Łotrowie mogą zrobić użytek z Przynęty (Zjednoczenie i Zwątpienie, 234), żeby pomóc oddalonym od Ciebie towarzyszom automatycznie wymknąć się nie-Elitarnemu wrogowi. Nawet jeśli Wasz zespół musi się rozdzielić, aby zbadać całą Opuszczoną wyspę, będziecie w stanie wpływać na siebie i wspierać się nawzajem jak nigdy dotąd. Odizolowani od reszty miasta przez szumiącą rzekę Miskatonic, możecie liczyć tylko na siebie nawzajem.

W cyklu Przerwany Krąg jesteście atakowani przez Echa duszy i duchy, jednak być może nie wszyscy zmarli są przeciwko Wam. Duch-przewodnik (Zjednoczenie i Zwątpienie, 236) może użyczyć Wam wiedzy zdobytej za życia żeby zwiększyć Wasz intelekt. Jednak ponieważ i ten duch jest częścią Mitów, nie jesteście w stanie go chronić. Niebezpośrednie punkty przerażenia muszą zostać przypisane do Waszego Ducha-przewodnika, zanim zostaną przypisane do Waszego badacza. Wtedy, jeśli duch zostanie pokonany, musicie go wygnać, usuwając jego kartę z Waszej talii - do czasu, kiedy będziecie mogli znów ją nabyć za kolejny punkt doświadczenia. W miejscu takim jak Arkham Sprzymierzeniec z zaświatów może okazać się bezcenny. Nawet jeśli jego forma przypomina Wam postaci, które nawiedzają Was w świecie jawy, to nie czas na bycie wybrednym.

Za mgłą
Co stało się z czterema zagubionymi dawno temu duszami? Udajcie się na Opuszczoną wyspę, podążajcie za wskazówkami i wewnętrznym przeczuciem, aż odkryjecie los zaginionych. Jednak bądźcie ostrożni - jeśli nie będziecie baczyć na swoje kroki, możecie podzielić ich los.

Wiek: 12+
Liczba graczy: 1-2


Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie, Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów - szczegółowe informacje:

Dział: Gry / Zabawki

Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: 10-14, >15
Ilość graczy: 1 osoba, 2 osoby
Gry: karciane, kooperacyjne, przygodowe

Producent: GALAKTA
Numer producenta: PL-AHC33
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - Zjednoczenie i zwątpienie, Przerwany Krąg - Czwarty Zestaw Mitów - recenzje klientów


Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Hasbro Play-Doh Tuba 4-pak

gry / zabawki

Hasbro

15,55 zł taniej -30%

SuperZings Posterunek Policji

gry / zabawki

Magic Box

98,34 zł taniej -18%

Ravensburger GraviTrax Zestaw Startowy

gry / zabawki

Ravensburger

159,19 zł taniej -19%

Hasbro Transformers MV6 Power Core ...

gry / zabawki

Hasbro

217,72 zł taniej -29%

Zobacz również

Ciekawe pomysły Gandalfa

gry / zabawki

15.73 zł

taniej -2%

Galakta Gra Star Wars: Przeznaczenie - Dziedzictwo

Dziedzictwo to nowy 180-kartowy zestaw dodatkowy do gry Star Wars: Przeznaczenie. Rozszerzenie wprowadza nowy symbol na kościach - obrażenia niebezpośrednie. Są bardzo potężnym manewrem, jednak pociągają za sobą też pewne niedogodności. Obrażenia niebezpośrednie pozwalają graczowi zmusić przeciwnika do zadania tylu obrażeń, ile widnieje na kości....

gry / zabawki

15.73 zł

taniej -2%

Galakta Star Wars: Przeznaczenie - Zbieżność...

Przez tysiąc pokoleń rycerze Jedi strzegli pokoju i prawa w Starej Republice. Nim nastały mroczne czasy... czasy Imperium. - Obi-Wan Kenobi, Gwiezdne Wojny: Nowa Nadzieja Od Jedi ze Starej Republiki przez szturmowców Najwyższego Porządku, aż po całą zgraję wszelkich szumowin i nikczemników łączących swe siły chcąc przetrwać tyranię Imperium -...

gry / zabawki

210.51 zł

taniej -19%

Galakta Gra Horror w Arkham III Edycja

UWAGA! Przy zakupie gry w przedsprzedaży dołączamy specjalny woreczek z drewnianą zawieszką, który podczas rozgrywki można wykorzystać jako Czarę Mitów. Wszystkie grafiki pochodzą z angielskiej wersji gry. Polskie wydanie jest obecnie w przygotowaniu - wszystkie elementy gry zostaną przetłumaczone. W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze...

gry / zabawki

329.70 zł

taniej -28%

Galakta Gra Posiadłość Szaleństwa (druga edycja)

W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co...

gry / zabawki

120.72 zł

taniej -18%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana Zestaw...

`Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.` - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu...

gry / zabawki

86.37 zł

taniej -56%

Galakta Gra o Tron: Quiz

Ile tak naprawdę wiesz o serialu telewizyjnym HBO Gra o Tron? Sprawdź swoją wiedzę, zmierz się z przyjaciółmi i zdobądź Żelazny Tron! Podbij Westeros dzięki swojej wiedzy o serialu HBO Gra o Tron! Wojna w Westeros trwa - udowodnij, że jesteś godzien zasiąść na Żelaznym Tronie! Zajmij najsłynniejsze twierdze Westeros dzięki swojej wiedzy o...

gry / zabawki

252.40 zł

taniej -29%

Galakta Gra Descent: Wędrówki w mroku (druga...

Polska edycja jednej z najlepszych gier przygodowych Wybierz się na epicką wyprawę przeciwko starożytnemu złu... W najczarniejszych czeluściach Terrinoth mroczny władca zbiera swe sługi, gotów oblegać powierzchniowy świat. Tylko niewielka drużyna bohaterów obdarzonych odwagą i siłą będzie w stanie ocalić krainę przed jego chciwymi łapskami. Nadszedł...

gry / zabawki

98.94 zł

taniej -16%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana -...

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage...

gry / zabawki

0.00 zł

taniej -0%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - ...

Są pewne zakrzywienia czasu, przestrzeni, wizji i rzeczywistości, które jedynie śniący jest w stanie przepowiedzieć... - H. P. Lovecraft, Srebrny klucz Poza granicami świata jawy istnieje pewna ukryta kraina: zadziwiający świat wyobrażeń i koszmarów. Po przeczytaniu okultystycznych dzieł Virgila Graya opowiadających o jego podróżach do Krain...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: