wpisz minimum 3 znaki
Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów
ocena: 0, głosów: 0
 
powiększenie
Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów
Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów
Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów

Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra
Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów

gry / zabawki

GALAKTA

z serii: Horror w Arkham LCG

Wiek: >15

Ilość graczy: 2 osoby

Wysyłamy w: 2 - 3 dni + czas dostawy

Nasza cena: 52,12

Cena detaliczna: 59,90

U nas taniej o 13%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka
Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra, Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów - opis produktu:

Podczas gali charytatywnej organizowanej przez Lożę Srebrnego Świtu zniknęło w tajemniczych okolicznościach czterech obywateli Arkham. Rozpoczęliście swoje śledztwo w sprawie mrocznej przeszłości miasta, poszukując czegokolwiek, co wyjaśni powód zaginięć i być może doprowadzi do rozwikłania ich tajemnicy. Wasze poszukiwania rozpoczęły się od wizyty w opuszczonym Domu Wiedźmy, która odcisnęła na Was swoje piętno, a noc spędzona na Wzgórzu Wisielca dodatkowo osłabiła Wasze dusze i tok myślenia. Wygląda na to, że musicie zacząć jeszcze raz, od Waszego pierwszego tropu Loży Srebrnego Świtu.



V Wiara
Bądź gotów dostosowywać swe przekonania i otwórz się na nowe prawdy. Konformizm jest twoją cnotą. Nie zbaczaj ze ścieżki.

Po wydarzeniach opisanych w scenariuszu Zapłata za grzechy jesteście coraz bardziej zaniepokojeni, ponieważ dowiedzieliście się, że w Arkham zaobserwowano jeszcze więcej podejrzanej aktywności, a co gorsza - zaginęło kilka kolejnych osób. Potrzebujecie pomocy. To, jak Wasza przygoda w scenariuszu Dla większego dobra się rozpocznie, będzie zależeć od wyborów, których dokonaliście wcześniej w Waszej kampanii. Czy wierzycie, że możecie zaufać elitarnym członkom Loży, czy może macie wątpliwości co do ich zamiarów? Być może Loża jest w stanie pomóc Wam połączyć dowody, które zebraliście, ale jeżeli mają coś do ukrycia, lepszym pomysłem może okazać się zakradnięcie się do posiadłości Loży na wzgórzu French Hill, aby poznać ich knowania.



Zanim wstąpicie do gmachu Loży Srebrnego Świtu, scenariusz Dla większego dobra każe Waszemu zespołowi odłożyć na bok po jednym żetonie chaosu z czaszką, kultystą i tabliczką oraz żetonu ze Znakiem Starszych Bogów. Nie zostaną one dodane do worka chaosu podczas rozgrywania scenariusza - zamiast tego, będą działały jak klucze, które możecie zdobyć w trakcie Waszego śledztwa. Klucze mogą pojawić się w grze na kilka sposobów: możecie zdobyć je, zbierając wskazówki z konkretnych lokalizacji, zabrać je pokonanemu wrogowi, czy w wyniku innych, bardziej osobliwych efektów. Kiedy badacz przejmie kontrolę nad jednym z kluczy, powinien postarać się otworzyć drzwi, które zamyka albo przekazać go pozostałym członkom zespołu. Jeżeli badacz kontrolujący klucz zostanie wyeliminowany, upuszcza go w swojej lokalizacji, gdzie każdy może go znaleźć. Jeśli badacz jest osłabiony i nie chce dopuścić do utraty klucza, w ramach akcji może przekazać kontrolę nad kluczem innemu badaczowi w swojej lokalizacji.

Wąskie grono
Nie możecie już dłużej balansować na krawędzi w kwestii Waszych relacji z Lożą Srebrnego Świtu. Musicie zdecydować, czy obdarzycie ich zaufaniem, czy wpiszecie ich na listę Waszych wrogów. Konieczność wyboru jednej ze stron została odzwierciedlona nie tylko w opowieści, ale pojawia się również na kartach graczy z rozszerzenia Dla większego dobra.



Rozwijając wasze talie badaczy, możecie zauważyć, że Wasze potrzeby zmieniają się wraz z tym, jak Wasi badacze rosną w siłę. W rozszerzeniu Sekretne imię przełamane zostały granice dzielące klasy badaczy poprzez wprowadzenie unikatowych kart takich jak Zwój sekretów (Sekretne imię, 116), które mogą być wykorzystywane przez kilka klas. W miarę jak Wasi badacze zdobywają doświadczenie w trakcie prowadzonego śledztwa w sprawie tajemniczej przeszłości Arkham, będziecie mieli okazję ulepszyć te karty do ich potężniejszych wersji, które należą do klasycznych, pojedynczych klas.

Choć na pierwszy rzut oka karty te mogą wydawać się podobne, wprawne oko dostrzeże różnice zarówno na ilustracji, jak i w zdolnościach. Przykładowo Whiskey z Tennessee (Dla większego dobra, 190) dla klasy Łotra dużo lepiej współgra z cechami tej klasy niż odpowiednik tej karty dla Ocalałego (Dla większego dobra, 191). Poza słowem kluczowym wersja karty dla Łotra zapewnia też dodatkowy punkt do Waszej wartości woli, kiedy stawiacie czoła karcie podstępu, a także pozwala zadać dodatkowe obrażenia, jeśli zdecydujecie się odrzucić ją podczas walki. Nie oznacza to jednak, że wersja Ocalałego jest bezużyteczna. Whiskey z Tennessee dla klasy Ocalałego jest nie tylko tańsza do zagrania - można ją również wykorzystać dodatkowy raz, a odrzucając ją, można zapewnić sobie okazję na wymknięcie się wrogowi.

Jeśli zdecydujecie się na ulepszenie kart wieloklasowych, nadal musicie przestrzegać wszystkich zasad zakupu nowych kart, w tym wymagań dotyczących budowania talii badacza. Na przykład Nawrócona kultystka, Diana Stanley (Przerwany Krąg, 4) nie będzie w stanie zdobyć Zwoju sekretów dla klasy Poszukiwaczy (Dla większego dobra, 188), nawet jeśli ma tę kartę o poziomie zero w swojej talii. Może jednak uzbroić się w Zwój sekretów dla Kultysty (Dla większego dobra, 189), żeby manipulować talią badacza lub nawet talią spotkań, której Poszukiwacze nie mogą ruszać. Tylko poprzez balansowanie mocnych stron Waszych sprzymierzeńców będziecie w stanie stawić czoła złu, które nawiedza Arkham - bez względu na to, czy ma ono związek z Lożą, czy też nie.

Za zamkniętymi drzwiami
Jakich sekretów strzeże Zakon Srebrnego Świtu w ścianach swojej posiadłości? Czy zaufacie im i powiecie prawdę, czy raczej wślizgniecie się ukradkiem do siedziby Loży, by znaleźć odpowiedzi, których szukacie? Dokonajcie wyboru, wejdźcie do sanktuarium i połóżcie kres niebezpieczeństwu grożącemu Arkham!



Wiek: 14+
Liczba graczy: 2


Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra, Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów - szczegółowe informacje:

Dział: Gry / Zabawki

Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: >15
Ilość graczy: 2 osoby
Gry: gry dla 2 osób, LCG, przygodowe
Serie: Horror w Arkham LCG

Producent: GALAKTA
Numer producenta: PL-AHC32
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Dla większego dobra, Przerwany Krąg - Trzeci Zestaw Mitów - recenzje klientów


Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

SuperZings Posterunek Policji

gry / zabawki

Magic Box

112,73 zł taniej -6%

Ravensburger GraviTrax Zestaw Startowy

gry / zabawki

Ravensburger

159,19 zł taniej -19%

Fingerlings Hugs Interaktywny ...

gry / zabawki

Wowwee

152,19 zł taniej -11%

L.O.L Suprise Zwierzątko Niespodzianka ...

gry / zabawki

MGA

38,46 zł taniej -22%

Zobacz również

LEGO Minecraft BigFig - Alex z ...

gry / zabawki

LEGO

58,79 zł taniej -16%

LEGO Minecraft Walka w Kresie 21151

gry / zabawki

LEGO

73,79 zł taniej -18%

LEGO Minecraft Przygoda na statku ...

gry / zabawki

LEGO

194,43 zł taniej -19%

Hasbro Transformers MV6 Power Core ...

gry / zabawki

Hasbro

217,72 zł taniej -29%

Ben 10 Omnitrix deluxe

gry / zabawki

EPEE

120,07 zł taniej -10%

Ciekawe pomysły Gandalfa

gry / zabawki

52.12 zł

taniej -13%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana -...

Śledztwo w sprawie zniknięcia czterech osób podczas gali Loży Srebrnego Świtu doprowadziło Was do najmroczniejszych zakątków Arkham. Od zrujnowanego Domu Wiedźmy w dzielnicy French Hill, przez Wzgórze Wisielca, aż po pogrążone w cieniu pomieszczenia samej Loży. Pomimo napotykania na każdym kroku niepojętych przeszkód nieprzerwanie poszukujecie prawdy....

gry / zabawki

98.31 zł

taniej -18%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - ...

`Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów`. - H. P. Lovecraft, Sny w Domu Wiedźmy Sąd Ostateczny....

gry / zabawki

120.72 zł

taniej -18%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana Zestaw...

`Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.` - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu...

gry / zabawki

89.93 zł

taniej -18%

Galakta Horror w Arkham: Gra karciana - Powrót...

`Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.` - H. P. Lovecraft, `Zapomniane miasto` Zarzekałeś się, że już nigdy tam nie wrócisz. Jednak koszmary przeszłości nie dają Ci spać - musisz odwiedzić miejsce, gdzie to wszystko się zaczęło. Noc fanatyka to pierwsza kampania, którą dobrze znacie...

gry / zabawki

67.79 zł

taniej -15%

Galakta Horror w Arkham: Gra karciana - ...

Niech to będzie sprawdzian ludzkiej woli! W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham : Gra Karciana, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup zmierzy się z własnymi niebezpieczeństwami, ale aby przetrwać,...

gry / zabawki

98.12 zł

taniej -18%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana -...

`Raz jeszcze udałem się w głąb posępnych ruin kryjących się wśród piasków` - H. P. Lovecraft, `Zapomniane miasto` Wydaje się nam, że znamy historię Ziemi, jednak istnieją tajemnice, które są starsze niż ludzka pamięć i prawdy, które zachwiałyby naszym postrzeganiem wszechświata. Kiedy słynny historyk Alejandro Vela odkrył jedną z takich...

gry / zabawki

97.76 zł

taniej -17%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana -...

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage...

gry / zabawki

97.76 zł

taniej -17%

Galakta Horror w Arkham: Gra karciana - Szlak ...

`Doprawdy, już pora. Wszyscyśmy wyzbyli się przebrania prócz pana`. - Robert W. Chambers,`Maska` Król w Żółci Ludzie w miasteczku od kilku tygodni rozmawiają o zbliżającym się spektaklu Króla w Żółci. Jednak po zapoznaniu się z ponurą przeszłością tego przedstawienia jesteś pewien, że szykuje się coś złego. Zaginięcia. Samobójstwa. Urojenia....

gry / zabawki

0.00 zł

taniej -0%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - W...

Myśleliście, że Wasze zadanie będzie proste - odkryć los czterech zaginionych osób, które zniknęły z gali charytatywnej zorganizowanej przez elitę miasta. Jednak na każdym kroku jesteście zmuszeni stawiać czoła prawdzie tak okrutnej, że aż trudno to sobie wyobrazić. Teraz, po tym co zobaczyliście na Opuszczonej wyspie, Wasza wiara w człowieczeństwo jest...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

14.99

2.99

1.98

8.99

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: