Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Zapłata za grzechy Przerwany Krąg - Drugi Zestaw Mitów 55,79zł - w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Zapłata za grzechy

Przerwany Krąg - Drugi Zestaw Mitów

gry / zabawki

 

  • GALAKTA
  • Dostępność niedostępny

Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Zapłata za grzechy, Przerwany Krąg - Drugi Zestaw Mitów - opis produktu:

W tym mieście nie jest już bezpiecznie.



Wasza podróż rozpoczęła się od mrocznej przepowiedni wróżbitki i doprowadziła Was aż do wystawnych, lecz niebezpiecznych pomieszczeń posiadłości Josefa Meigera i zrujnowanego Domu wiedźmy w French Hill, w którym pogrzebane są historie z przeszłości Arkham. Dziwne wydarzenia w mieście są niewątpliwie powiązane z pewną dawno zmarłą czarownicą, dlatego najlepszym miejscem do rozpoczęcia śledztwa wydaje się to, w którym setki lat temu wiedźmy takie jak ona dokonywały swoich żywotów.

XII Wisielec
Wkrocz śmiało na ścieżkę poświęcenia. Bacz na większe dobro, nim cokolwiek uczynisz. Zapomnij o tym, co było.

Wydarzenia ze scenariusza Sekretne imię zmusiły Was do przemyślenia wszystkiego, co - jak Wam się wydawało - wiecie o życiu i śmierci, poczytalności i szaleństwie. Mgły, które zawisły nad Arkham, budzą w Was większy strach niż kiedykolwiek wcześniej. Żeby zrozumieć to, co widzieliście, musicie zagłębić się w historię prześladowań czarownic w mieście. W ostatnich dniach pojawiały się doniesienia o duchach i podejrzanej aktywności w lesie na Wzgórzu Wisielców. Musicie się tam udać, aby dowiedzieć się więcej o czarownicach, które niegdyś ukrywały się w Arkham - i które ponownie wyłoniły się z cienia, aby odprawiać swe bezbożne rytuały.



Kiedy wkroczycie na uświęcony teren cmentarza, możecie mieć wrażenie, że nie jesteście tutaj sami. Zupełnie jakby duchy przeszłości, egzystujące na jakiejś odrębnej, niewidzialnej płaszczyźnie, otaczały Was z każdej strony. W Zapłacie za grzechy lokalizacje, które będziecie badać, mają dwie odkryte strony: jedną, która istnieje w rzeczywistości dobrze Wam znanej, i druga, która przenosi Was do świata widmowego. Kiedy będziecie zgłębiać sekrety Wzgórza Wisielca, lokalizacje takie jak Opuszczona kaplica (Zapłata za grzechy, 168) mogą zostać obrócone na ich stronę z cechą Widmowa, stawiając przed Wami szereg nowych koszmarów w postaci osobnej talii spotkań. Kiedy badacze znajdują się w lokalizacji z cechą Widmowa, korzystają z widmowej talii spotkań, a niebezpieczeństwa, którym będą musieli stawić czoła, będą miały mniej fizyczny charakter.

Wewnątrz tej upiornej talii spotkań znajdują mroczne niebezpieczeństwa, takie jak Złowrogi duch (Zapłata za grzechy, 180), które stają się jeszcze silniejsze na płaszczyźnie widmowej - nie można ich zabić, chyba że skorzystacie z Zaklęcia lub Relikwii. Dużym wyzwaniem są również karty podstępu takie jak Grobowa poświata (Zapłata za grzechy, 184), których efekty są różne w zależności od talii spotkań, z której zostały dobrane.

To może być Wasze miasto, ale to już nie jest Wasz świat. Czy jesteście w stanie stawić czoła umarłym?



Zagubione dusze
Tylko głupcy zapuściliby się na cmentarz w Arkham w nocy samemu. Zapłata za grzechy wprowadza wielu nowych sprzymierzeńców, gotowych wyruszyć z Wami na tą wyprawę. Strażnicy mogą dołączyć do swojego zespołu takich profesjonalistów jak Alice Luxley (Zapłata za grzechy, 151), aby uzyskać pomoc śledczą. Jej towarzystwo zwiększy wiedzę Waszego badacza, a dodatkowo jej zdolność pozwoli mu po odkryciu żetonu wskazówki zadać obrażenie wrogowi w jego lokalizacji! Alice jest doskonałym sprzymierzeńcem dla takich badaczy jak Roland Banks (Horror w Arkham LCG, 1) czy Leo Anderson (Zapomniana Era, 1), którzy mogą specjalizować się w walce z potworami, ale nadal wykazują się znacznym intelektem.

Jednak jeśli chodzi o odkrywanie żetonów wskazówek, nadal nie ma lepszej klasy niż Poszukiwacze, którzy mogą teraz skorzystać z usług Pana `Szulera` (Zapłata za grzechy, 153). W ramach darmowej zdolności handlarz sekretów może pomóc Wam przeszukać trzy, sześć lub dziewięć kart Waszej talii w poszukiwaniu dowolnej karty chcecie i dobrać ją. Wiąże się to jednak z pewnym ryzykiem: jeśli podczas Waszych poszukiwań natkniecie się na osłabienie, musicie je dobrać.



Ta nuta hazardu jest kontynuowana przez łotra Henryego Wana (Zapłata za grzechy, 155). W ramach akcji Henry Wan może odkrywać losowe żetony z worka chaosu do momentu, kiedy sami zdecydujecie się przestać, co pozwoli Wam dobrać kartę lub zyskać żeton zasobu za każdy odkryty w ten sposób żeton chaosu. Jeśli jednak odkryjecie żeton automatycznej porażki lub któryś z żetonów aktywujących efekty scenariuszowe, Wasza akcja dobiegnie końca, a wy zostaniecie z niczym. Henry Wan może być niezwykle cenny jako sprzymierzeniec, jednak jak długo będziecie mogli liczyć na łut szczęścia?

Pogrzebcie ich głęboko
Pośród mgieł Arkham gromadzą się dawno zapomniane koszmary. Wkrótce miasto może zostać spowite nieprzejednanym mrokiem - tylko Wy możecie przywrócić mu światłość, zanim będzie za późno. Zbierzcie resztki swojej odwagi, udajcie się na Wzgórze Wisielca i odkryjcie pogrzebane w ziemi tajemnice!

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.



Zestaw zawiera karty 151-185 z kampanii Przerwany Krąg.

Uwaga!
Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Przerwany Krąg.

Wiek: 14+
Liczba graczy:2
S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

  • -20%
L.O.L Suprise Lils (mix wzorów) MGA 
28,34 zł 35.42
  • -35%
LEGO Disney Minifigurka 71024 LEGO 
14,05 zł 21.61
  • -15%
L.O.L Suprise Hair Goals Sezon 2 MGA 
59,48 zł 69.99
  • RRecenzje
  • Gry / Zabawki
  • Galakta Horror w Arkham : Gra Karciana - Zapłata za grzechy, Przerwany Krąg - Drugi Zestaw Mitów
Średnia ocena:
0
Twoja ocena:
imię, nazwisko lub nick:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!


Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru
image

Rekomendowane

  • -9%
Moj Moj Min (mix wzorów) MGA 
18,61 zł 20.45
  • -9%
Moj Moj Squish Toys (mix wzorów) MGA 
15,24 zł 16.74
Gra Odyseja - UFO Lupo 
16,21 zł
  • -22%
  • -26%
  • -26%
Interaktywny piesek Wilczur Askato 
55,47 zł 74.96
  • -26%
Interaktywny piesek - Spaniel Askato 
55,47 zł 74.96
Gry Planszowe i zabawki dla młodszych i starszych

Odkryj najfajniejsze zabawki dla dzieci i gry planszowe na Gandalf.com.pl! Znajdziesz tu gryzaki, grzechotki i zabawki aktywizujące dla najmłodszych pociech, edukacyjne zabawki interaktywne dla nieco starszych maluchów, a także pluszaki, maskotki, klocki, modele do sklejania, kolejki i zabawki kreatywne. Figurki i zabawki z ulubionych bajek i serii Twojego dziecka, gry sportowe do zabawy na dworze oraz przebrania, stroje, maski, zestawy do wspólnych doświadczeń i akcesoria plastyczne. Na Gandalf.com.pl przygotowaliśmy dla Was także najfajniejsze gry planszowe. Familijne planszówki do gry całą rodziną, tytuły dla młodszych i starszych dzieci, a także gry strategiczne, logiczne, ekonomiczne i fabularne dla dorosłych, które świetnie sprawdzą się podczas każdej imprezy! Znajdziesz tu również bogatą ofertę klocków Lego z najpopularniejszych kolekcji kultowej marki oraz puzzle od 10 do nawet 5 tysięcy elementów. Spraw radość maluchom i odkryj w sobie dziecko razem z Gandalf.com.pl!

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • `Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów`. - H. P....

  • `Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.` - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka...

  • `Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.` - H. P. Lovecraft, `Zapomniane miasto` Zarzekałeś się, że już nigdy tam nie wrócisz. Jednak koszmary przeszłości nie dają Ci spać - musisz odwiedzić miejsce, gdzie to wszystko się...

  • Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz...

  • Są pewne zakrzywienia czasu, przestrzeni, wizji i rzeczywistości, które jedynie śniący jest w stanie przepowiedzieć... - H. P. Lovecraft, Srebrny klucz Poza granicami świata jawy istnieje pewna ukryta kraina: zadziwiający świat wyobrażeń i koszmarów. Po przeczytaniu okultystycznych...

  • Wiedziałem, że Król w Żółci rozpostarł już swe złachmanione szaty i tylko w Bogu nasza nadzieja. - Robert W. Chambers, Żółty Znak Kiedy kurtyna opadła, mieliście nadzieję, że to koniec Waszych problemów z Królem w Żółci. Gdy ta przeklęta sztuka po raz pierwszy dotarła do Arkham,...