Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Horror w Arkham : Gra Karciana - Zapłata za grzechy GALAKTA

Przerwany Krąg - Drugi Zestaw Mitów

gry / zabawki

GALAKTA
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Arkham ogarnął mrok. Na ulicach już nie jest bezpeicznie.



Przygoda rozpoczęta od mętnej przepowiedni u wróżki ,poprowadziła Was przez wspaniałe sale balowe i niebezpieczne podziemia posiadłości Josefa Meigera oraz szczątki walącego się Domu Wiedźmy we French Hill,gdzie historia Arkham nadal żyje. Wszystko wydaje się mieć związek z wiedźmą sprzed wieków,dlatego najlepszym tropem jest śledztwo tam gdzie dekady temu ona i jej podobne żyły i umierały.

XII Wisielec
Idź naprzód nie bacząc na koszty. Większe dobro czasem wymaga ofiary krwi.
Nie oglądaj się za siebie ,patrz w przyszłość.

Zapłata za grzechy - podróż w szaleństwo


Wydarzenia których byliście świadkami w ostatnim czasie zmusiły was do zakwestionowania tego co zdawało wam się że wiecie o świecie dookoła was.
Poczytalność i szaleństwo, życie i śmierć. Rzeczy tak pewne nagle nie wydają się już tak oczywiste.
Burza zbierająca się nad Arkham jeszcze nigdy nie wydawała się tak przerażająca.
Próbując zrozumieć to co widzieliście zagłębiacie się w historię polowań na czarownice w Arkham. Pojawia się coraz więcej doniesień na temat duchów i innej podejrzanej aktywności w okolicy Wzgórza Wisielców.
Musicie się tam udać, aby dowiedzieć się więcej o czarownicach, które niegdyś ukrywały się w Arkham - i które ponownie wyłoniły się z cienia, aby odprawiać swe bezbożne rytuały.


Kiedy tylko weszliście na poświęconą ziemię cmentarza wiedzieliście że nie jesteście sami wśród tych grobów. Czuliście jak duchy z przeszłości sięgają do was przez granice dzielącą was od jakiejś dziwnej ,nieprzeniknionej płaszczyzny poza waszymi zmysłami. Podczas Zapłaty za grzechy lokacje odwiedzane przez Badaczy mają dwa oblicza: jedno ,które znacie,i widzicie. W normalnej rzeczywistości ,i drugie które przenosi was do świata widm. Podczas zgłębiania sekretów Wisielczego Wzgórza lokacje takie jak Opuszczona kaplica (Zapłata za grzechy, 168) mogą zostać obrócone na ich stronę z cechą Widmowa, stawiając przed Wami szereg nowych koszmarów w postaci osobnej talii spotkań. Kiedy badacze znajdują się w lokalizacji z cechą Widmowa, korzystają z widmowej talii spotkań, a niebezpieczeństwa, którym będą musieli stawić czoła, będą miały mniej fizyczny charakter.

Wewnątrz tej upiornej talii spotkań znajdują mroczne niebezpieczeństwa, takie jak Złowrogi duch (Zapłata za grzechy, 180), które stają się jeszcze silniejsze na płaszczyźnie widmowej - nie można ich zabić, chyba że skorzystacie z Zaklęcia lub Relikwii. Dużym wyzwaniem są również karty podstępu takie jak Grobowa poświata (Zapłata za grzechy, 184), których efekty są różne w zależności od talii spotkań, z której zostały dobrane.

Arkham to może i jest wasze miasto, ale teraz nie jesteście już we własnym świecie.
Czy zdołacie stawić czoła tym których zabrała śmierć?



Zapłata za Grzechy - Zagubione dusze


Nikt o zdrowych zmysłach nie poszedłby na cmentarz Arkham samemu po zmierzchu. Zapłata za grzechy wprowadza dla graczy nowych sprzymierzeńców którzy będą gotowi służyć pomocą na tej wyprawie.Do zespołu dołączą tacy specjaliści jak Alice Luxley (Zapłata za grzechy, 151), aby uzyskać pomoc śledczą. Jej towarzystwo zwiększy wiedzę Waszego badacza, a dodatkowo jej zdolność pozwoli mu po odkryciu żetonu wskazówki zadać obrażenie wrogowi w jego lokalizacji! Alice jest doskonałym sprzymierzeńcem dla takich badaczy jak Roland Banks (Horror w Arkham LCG, 1) czy Leo Anderson (Zapomniana Era, 1), którzy mogą specjalizować się w walce z potworami, ale nadal wykazują się znacznym intelektem.

Jednak jeśli chodzi o odkrywanie żetonów wskazówek, nadal nie ma lepszej klasy niż Poszukiwacze, którzy mogą teraz skorzystać z usług Pana `Szulera` (Zapłata za grzechy, 153). W ramach darmowej zdolności handlarz sekretów może pomóc Wam przeszukać trzy, sześć lub dziewięć kart Waszej talii w poszukiwaniu dowolnej karty chcecie i dobrać ją. Wiąże się to jednak z pewnym ryzykiem: jeśli podczas Waszych poszukiwań natkniecie się na osłabienie, musicie je dobrać.



Ta nuta hazardu jest kontynuowana przez łotra Henryego Wana (Zapłata za grzechy, 155). W ramach akcji Henry Wan może odkrywać losowe żetony z worka chaosu do momentu, kiedy sami zdecydujecie się przestać, co pozwoli Wam dobrać kartę lub zyskać żeton zasobu za każdy odkryty w ten sposób żeton chaosu. Jeśli jednak odkryjecie żeton automatycznej porażki lub któryś z żetonów aktywujących efekty scenariuszowe, Wasza akcja dobiegnie końca, a wy zostaniecie z niczym. Henry Wan może być niezwykle cenny jako sprzymierzeniec, jednak jak długo będziecie mogli liczyć na łut szczęścia?

Zapłata Za grzechy - Pogrzebcie ich głęboko


Cienie wydłużają się. Wśród nich gromadzą się koszmary o których ludzkość woli nie pamiętać. Miasto wkrótce może zostać przez ten mrok pochłonięte.
Tylko wy możecie to zatrzymać nim będzie za późno. Zbierzcie swoje umysły,udajcie się na Wzgórze Wisielca i odkryjcie tajemnice które kryją zmarli.

Niniejszy zestaw zawiera 60 kart, w tym nowe karty graczy, które mogą posłużyć do ulepszenia istniejących talii oraz nowy scenariusz, który można rozegrać samodzielnie, bądź jako część kampanii Przerwany Krąg.



Zestaw zawiera karty 151-185 z kampanii Przerwany Krąg.

Uwaga!
Do rozgrywki wymagane są: zestaw podstawowy gry karcianej Horror w Arkham LCG oraz rozszerzenie Przerwany Krąg.

Wiek: 14+
Liczba graczy:2
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: GALAKTA

RECENZJE - Gry / Zabawki - Horror w Arkham : Gra Karciana - Zapłata za grzechy, Przerwany Krąg - Drugi Zestaw Mitów

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1