Gra Wiek Złodziei - gra planszowa GALAKTA | Sklep Gandalf.com.pl
Ulubione
Kategorie

Gra Wiek Złodziei - GALAKTA

  • Promocja
    image-promocja

gry / zabawki

  • GALAKTA
  • Wiek 10-14>15
  • Ilość graczy 2 osoby,  3-4 osoby
  • Wysyłamy w 3 - 5 dni + czas dostawy

Gra Wiek Złodziei - opis produktu:

Pokaż, że jesteś najlepszym złodziejem w mieście! Wykorzystaj swoje specjalne zdolności, przedmioty i wyjątkowy system punktów akcji, aby przechytrzyć przeciwników i zdobyć najwięcej złota i klejnotów. Omijaj strażników, traktuj kanały jako tajne przejścia, zastawiaj pułapki, podrzucaj przeciwnikom trujące granaty, twórz zasłony dymne w strategicznych miejscach i wykorzystaj jeszcze wiele innych narzędzi, aby uciec z miasta z Klejnotem Cesarzy!

Wiek Złodziei to strategiczno-przygodowa gra planszowa w klimacie fantasy, której akcja toczy się w Hadrii, portowej metropolii leżącej na północnych rubieżach potężnego Cesarstwa. Każdy gracz wciela się w rolę mistrza złodziejskiego fachu i wyrusza dokonać najśmielszej kradzieży w swojej karierze.



Na czym to polega?
W trakcie rozgrywki gracze dysponują unikalnymi umiejętnościami swoich postaci oraz wachlarzem kart akcji, reprezentujących manewry, skomplikowane urządzenia inspirowane wizjonerskimi pomysłami renesansowych wynalazców, czy alchemiczne mikstury. Gracze zagrywają wybrane karty, a następnie korzystają z dostępnych Punktów Akcji (PA), aby zaplanować kolejność rozpatrywania swoich działań.



Po przygotowaniu planszy każdy z graczy wybiera (lub losuje) jednego złodzieja, w którego się wcieli. Każdy złodziej to unikalna postać, posiadająca swoją zdolność pasywną, opisaną na jej arkuszu, oraz kartę umiejętności specjalnej, przypisaną do niego.



Po wybraniu swojego złodzieja każdy gracz otrzymuje:

-2 podstawowe, stałe karty akcji, dzięki którym zawsze będzie mógł się poruszyć lub dobrać nowe karty,
-2 zwykłe karty akcji, które zapewniają różnorodne korzyści,
-10 Punktów Akcji (PA),
-figurkę swojego złodzieja i zasłonkę, za którą będzie planował swoje ruchy.



Teraz gracze są już gotowi i mogą zacząć rozgrywkę!

Karty wydarzeń sterują przebiegiem i długością rozgrywki. W każdej turze odkrywa się 1 kartę wydarzenia z wierzchu talii wydarzeń - ciszy lub alarmu. Zmienia ona warunki, w jakich toczy się gra.

W kolejnych fazach każdy z graczy dobiera jedną kartę akcji, a następnie planuje swoje akcje. Gracze planują akcje jednocześnie i w całkowitej tajemnicy.



Po wykonaniu swoich akcji, gracze przechodzą do fazy porządków, w której przygotowują się do następnej tury. Zużyte karty akcji zostają odrzucone, z planszy usuwa się wszystkie specjalne znaczniki, takie jak dym lub pożar, przygotowuje się swoją pulę PA, a także przekazuje się znacznik pierwszego gracza osobie siedzącej po lewej stronie aktualnego pierwszego gracza.

Zwycięży ten ze złodziei, który zdoła umknąć przez jedną z czterech miejskich bram, zabierając ze sobą Klejnot Cesarzy albo inny łup o największej wartości, liczonej w Punktach Zwycięstwa (PZ). Ci przestępcy, którzy pozostaną w mieście po rozpatrzeniu ostatniej karty wydarzeń, zostaną schwytani i skończą w lochach, a ich imiona zostaną usunięte z archiwów wszechpotężnej Gildii.

Wiek Złodziei to wyjątkowa gra, której akcja dzieje się w oryginalnym uniwersum. Zapraszamy was do świata, który jest połączeniem klasycznego steampunku z wizjonerskimi projektami Leonarda da Vinci i odrobiną magii.

Nakręcane, drewniane sowy, tresowane szczury, zabójcze kusze ręczne, miotacze sieci, proste, mechaniczne maszyny, arsenał granatów, ciasne uliczki pełne niebezpieczeństw, dumne posiadłości i pałace w bogatej dzielnicy - to tylko kilka z rzeczy, którymi można nakreślić ogólny charakter Wieku Złodziei. Wkroczcie do tego świata, a na pewno nie wrócicie z pustymi rękoma!



Zawartość pudełka:

instrukcja
plansza do gry
6 plastikowych figurek złodziei
20 figurek straży miejskiej
2 figurki kapitanów
6 kart postaci
dwustronna karta straży
4 zasłonki graczy
10 żółtych kamieni szlachetnych
4 zielone kamienie szlachetne
1 czerwony klejnot Imperatora
40 znaczników akcji podstawowych (AP)
3 znaczniki AP klejnotu Imperatora
8 tymczasowych znaczników AP
2 kości K8
84 karty akcji
23 karty wydarzeń
3 karty dystryktów
51 żetonów miasta
4 żetony organizacyjne
15 żetonów dymu
5 żetonów ognia
4 żetony kradzieży
1 żeton mistrza włamywań
1 żeton kradzieja rozpoczynającego

Liczba graczy: 2 - 4 osoby
Wiek: od 14 lat
Czas gry: ok. 120 minut



S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

-15% Nowość LEGO Creator Drzewko bonsai 10281 Bestseller LEGO Creator Drzewko bonsai 10281
LEGO Creator Drzewko bonsai 10281 - LEGO LEGO  180,24 zł 212.05
Dodaj do koszyka
-29% Bestseller Gra Basia w zoo
Gra Basia w zoo - Egmont Egmont  25,62 zł 36.09
Dodaj do koszyka
-22% Nowość LEGO Creator Bukiet kwiatów 10280 Bestseller LEGO Creator Bukiet kwiatów 10280
LEGO Creator Bukiet kwiatów 10280 - LEGO LEGO  179,38 zł 229.99
Dodaj do koszyka
-36% Bestseller Puzzle Słodycze 1000 elementów

RECENZJE - Gry - Gra Wiek Złodziei

Zaloguj się i napisz recenzję - co tydzień do wygrania kod wart 50 zł, darmowa dostawa i punkty Klienta.

4.4/5 ( 8 ocen )
  • 5
    5
  • 4
    1
  • 3
    2
  • 2
    0
  • 1
    0

Wpisz swoje imię lub nick:
Oceń produkt:
Napisz oryginalną recenzję:

Palcem po Planszy

ilość recenzji:12

8-06-2020 01:50

Witaj w Hadrii, Dumie Po?łnocy, siedzibie bogatych kupco?w, pracowitych mieszkan?co?w, niesamowitych wynalazko?w i sprytnych złodziei. W mies?cie dojdzie do niesamowitego wydarzenia, do nadmorskiego pałacu zawita sam Lucius IV, wraz z moz?nowładcami, aby sprawdzic? swoje włos?ci. Przy okazji jego wizyty rozpocza?ł sie? wielki festyn na jego czes?c?, a zabawa i uczta nie maja? kon?ca. Jednak tajemnicza i mroczniejsza cze?s?c? miasta bardziej niz? wizyta? zainteresowana jest Klejnotem Cesarza ozdoba? korony i duma? panuja?cego rodu. Posiadacz takowego klejnotu zdobyłby niesamowite bogactwo ale tez? stałby sie? najbardziej poszukiwanym człowiekiem w cesarstwie, dlatego tylko najsprytniejsi sa? gotowi aby zdołac? temu wyzwaniu. W grze Wiek Złodziei wcielasz sie? w jednego z nich w celu zgarnie?cia Klejnotu Cesarza tylko dla siebie, aby potem schowany (pewnie pod fałszywymi danymi) cieszył sie? swoim bogactwem do kon?ca z?ycia. Gra podzielona jest na cztery fazy, kto?re opisze? poniz?ej.
1.Faza Wydarzen?
Na pocza?tku kaz?dej tury odkrywa sie? jedna? karte? wydarzen? z wierzchu aktualnej talii wydarzen? (ciszy lub alarmu). Wpływa ona na warunki w jakich toczy sie? gra.
2.Faza Planowania
Zaczynaja?c od pierwszego gracza i kontynuuja?c zgodnie z ruchem wskazo?wek zegara, kaz?dy gracz dobiera jedna? karte? akcji z wierzchu talii. Kaz?dy gracz moz?e miec? maksymalnie 5 kart na re?ce. Jes?li w kto?rymkolwiek momencie gry gracz ma na re?ce wie?cej niz? 5 kart musi odrzucic? nadmiar na stos kart odrzuconych.
3.Faza Deklaracji
W tej fazie wszyscy gracze przeprowadzaja? jednoczes?nie w tajemnicy przed soba?. Kaz?dy gracz deklaruje swoje karty akcji, tzn. układa na stole za swoja? zasłonka? dowolna? liczbe? kart akcji z re?ki, a naste?pnie umieszcza na nich posiadane znaczniki PA(Punkty Akcji).W skro?cie polega na tym z?e gracz deklaruje dowolna? liczbe? kart kłada?c na niej z?etony PA, ilos?c? z?etono?w PA decyduje o kolejnos?ci zagrywania kart w fazie rozpatrywania.

Czy recenzja była pomocna?