Gra Horror w Arkham: Przed Czarnym Tronem (Zestaw Mitów) GALAKTA

Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów

gry / zabawki

GALAKTA
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

Wasze śledztwo w sprawie czterech zaginionych osób, które zniknęły z gali charytatywnej zorganizowanej przez Lożę Srebrnego Świtu, otworzyło przejście dla nowego świata koszmarów, który rozciąga się poza granice miasta. Teraz cały wszechświat jest w niebezpieczeństwie. W cyklu Przerwany krąg poszukiwaliście odpowiedzi, jednocześnie będąc ściganymi przez okropności z przeszłości Arkham. Bez wyraźnego podziału między dobrem a złem, życiem i śmiercią, poczytalnością i szaleństwem, pozostawiono Was z pytaniem o naturę tego świata i Wasze miejsce w nim. Teraz, kiedy Wasz los ma się wypełnić, pozostaje Wam tylko zdecydować, czy będziecie kontynuować walkę, czy poddacie się przeznaczeniu.

Wydawnictwo Galakta ma przyjemność ogłosić Przed Czarnym Tronem, ostatni Zestaw Mitów z cyklu Przerwany krąg do gry Horror w Arkham LCG.



X - Koło fortuny
Koniec jest ledwie kolejnym początkiem. Zmiana to jedyny pewnik. Twój los wkrótce się wypełni.

Po walce z nieustannie pojawiającymi się pęknięciami rzeczywistości w W Szponach Chaosu opuszczacie swój świat i wyruszacie w ponurą pustkę kosmosu. Od pozbawionego horyzontu rozdarcia w rozdziawionej paszczy na niebie dzieli Was nieskończoność, a mimo to wciąż znajdujecie się daleko od mrocznego tronu Azathotha. Cała koncepcja czasu zaczyna zanikać, a Wasze myśli są pochłaniane przez otaczającą Was czystą siłę pustki. Musicie jednak iść dalej. Nie ma innej drogi.



Podróżując po ciemnej i samotnej przestrzeni, odkryjecie niewiarygodne lokalizacje dobierane z nowej talii Kosmosu. W Przed Czarnym Tronem każdy akt pozwala Wam wydać żetony wskazówek, aby dobrać taką samą liczbę kart z talii Kosmosu i umieścić jedną z nich w grze, a następnie poruszyć się do niej. W przeciwieństwie do innych miejsc, które badaliście w Horror w Arkham: Grze karcianej, lokalizacje Kosmosu nie mają ustalonych połączeń. Zamiast tego każda karta Kosmosu ma instrukcję połączeń, której musicie przestrzegać. Przykładowo Mgła Tancerza (Przed Czarnym Tronem, 336) musi zostać połączona po prawej stronie Waszej obecnej lokalizacji. W przeciwnym razie możecie wydać dwa zasoby, aby zyskać więcej swobody w jej umieszczeniu. Jeśli nie możecie umieścić lokalizacji zgodnie z zawartą na niej instrukcją, musicie wtasować ja z powrotem do talii Kosmosu i anulować swój ruch.

Mimo że podczas Waszych podróży możecie zobaczyć nowe, niesamowite widoki, wiele z tego, czego będziecie świadkami, to surowa, czarna nicość. W tym scenariuszu możecie zostać poinstruowani, aby wprowadzić do gry pustą przestrzeń. Nie jest to lokalizacja - nie możecie tam wejść ani jej zbadać - jest to jedynie część pozornie nieskończonego dystansu, który dzieli Was od reszty ludzkości. Aby dodać pustą przestrzeń, musicie umieścić wierzchnia kartę Waszej talii zakrytą na wskazanym miejscu. Jedynym sposobem na cofnięcie utraconej karty do talii jest wypełnienie pustej przestrzeni lokalizacją Kosmosu. Przecież nawet szkaradny pałac Wielkiego Przedwiecznego byłby lepszy niż ta pustka.



Zew pustki
Gdy zapuszczacie się daleko w kosmos, oddalając się od reszty ludzkości, inne połączenia stają się niewytłumaczalnie silniejsze - niektóre karty w tym Zestawie Mitów zawierają nowe słowo kluczowe Powiązana, które wiąże je z innymi kartami graczy. Powiązane karty nie mają poziomów i nie są dostępne jako opcje podczas budowania talii. Są one przyzywane do gry przez karty, z którymi są powiązane. Przykładowo badacz może odprawić Rytuał krwi (Przed Czarnym Tronem, 317), jeśli ma Okultystyczny leksykon (Przed Czarnym Tronem, 316), który nauczy, jak go wykonać. Podczas gdy leksykon jest atutem, który trzeba w normalny sposób dodać do swojej talii Badacza, przywoływane przez niego wydarzenie nie jest częścią talii badacza i nie liczy się do rozmiaru talii. W przypadku Okultystycznego leksykonu dodanie tej pojedynczej karty do talii może dać Wam dostęp do trzech kopii Rytuału krwi bez konieczności pozbycia się innych cennych kart. Zamiast tego te powiązane karty zostaną po prostu odłożone na bok, czekając na moment, w którym zdecydujesz się je wykorzystać!



Poza wspomnianymi nowymi kartami ze słowem kluczowym Powiązana Przed Czarnym Tronem zapewnia również mnóstwo potężnych, samodzielnych kart graczy. Jeśli wcielicie się w rolę Mistyka, możecie wykorzystać swój Szósty zmysł (Przed Czarnym Tronem, 322), aby badać za pomocą swojej siły woli zamiast wiedzy. Po pierwsze, Wasza siła woli zostaje za darmo zwiększona na czas badania, dając Wam tym samym możliwość stania się równie wartościowym badaczem jak każdy inny Poszukiwacz. Ponadto moc tego zaklęcia znacznie wykracza poza zwykłe zwiększenie statystyk. Jeśli zostanie odkryty żeton czaszki, kultysty, tabliczki lub Znaku Starszych Bogów, możecie wybrać odkrytą lokalizację oddaloną o dwa połączenia i zbadać ją tak, jak gdybyście byli w obu miejscach jednocześnie, wybierając tę wartość zasłony, która Wam odpowiada. Oznacza to nie tylko zmniejszenie szansy na porażkę - jeśli uda Wam się odnieść sukces, odkryjecie wskazówkę z obydwu lokalizacji w jednym teście! Mając to zaklęcie do dyspozycji, może sprawić, że przestrzeń przestanie wydawać się tak ogromna i być może sprawi, że Wasz przerażający los stanie się nieco bardziej znośny.



Koniec wszystkiego
Z jakiego powodu się tu znaleźliście? Dlaczego nadal walczycie? Jaki jest sens czegokolwiek? Przecież nie możecie pokonać nieuniknionego. Wszystko, co możecie zrobić, to na jakiś czas to zatrzymać. Wpatrujcie się w pustkę, nie traćcie nadziei i wypełnijcie misję, którą poprzysięgliście!

Wiek: 12+
Liczba graczy: 2

UWAGA!
To nie jest samodzielny produkt.
Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Horror w Arkham gra karciana.
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: GALAKTA

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Horror w Arkham: Przed Czarnym Tronem (Zestaw Mitów), Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1