wpisz minimum 3 znaki
Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów
ocena: 0, głosów: 0
 
powiększenie
Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów
Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów
Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów

Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem
Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów

gry / zabawki

GALAKTA

z serii: Horror w Arkham LCG

Wiek: 10-14, >15

Ilość graczy: 1 osoba, 2 osoby

Zapowiedź
przybliżona data wydania: 26.07.2019

Nasza cena: 50,92

Cena detaliczna: 59,90

U nas taniej o 15%

dodaj do przechowalni dodaj do listy życzeń Dodaj do koszyka
Powrót Darmowa wysyłka dla zamówień od 99zł. SPRAWDŹ!
  • Opis

  • Szczegółowe informacje

  • Recenzje (0)

Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem, Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów - opis produktu:

Wasze śledztwo w sprawie czterech zaginionych osób, które zniknęły z gali charytatywnej zorganizowanej przez Lożę Srebrnego Świtu, otworzyło przejście dla nowego świata koszmarów, który rozciąga się poza granice miasta. Teraz cały wszechświat jest w niebezpieczeństwie. W cyklu Przerwany krąg poszukiwaliście odpowiedzi, jednocześnie będąc ściganymi przez okropności z przeszłości Arkham. Bez wyraźnego podziału między dobrem a złem, życiem i śmiercią, poczytalnością i szaleństwem, pozostawiono Was z pytaniem o naturę tego świata i Wasze miejsce w nim. Teraz, kiedy Wasz los ma się wypełnić, pozostaje Wam tylko zdecydować, czy będziecie kontynuować walkę, czy poddacie się przeznaczeniu.

Wydawnictwo Galakta ma przyjemność ogłosić Przed Czarnym Tronem, ostatni Zestaw Mitów z cyklu Przerwany krąg do gry Horror w Arkham LCG.



X - Koło fortuny
Koniec jest ledwie kolejnym początkiem. Zmiana to jedyny pewnik. Twój los wkrótce się wypełni.

Po walce z nieustannie pojawiającymi się pęknięciami rzeczywistości w W Szponach Chaosu opuszczacie swój świat i wyruszacie w ponurą pustkę kosmosu. Od pozbawionego horyzontu rozdarcia w rozdziawionej paszczy na niebie dzieli Was nieskończoność, a mimo to wciąż znajdujecie się daleko od mrocznego tronu Azathotha. Cała koncepcja czasu zaczyna zanikać, a Wasze myśli są pochłaniane przez otaczającą Was czystą siłę pustki. Musicie jednak iść dalej. Nie ma innej drogi.



Podróżując po ciemnej i samotnej przestrzeni, odkryjecie niewiarygodne lokalizacje dobierane z nowej talii Kosmosu. W Przed Czarnym Tronem każdy akt pozwala Wam wydać żetony wskazówek, aby dobrać taką samą liczbę kart z talii Kosmosu i umieścić jedną z nich w grze, a następnie poruszyć się do niej. W przeciwieństwie do innych miejsc, które badaliście w Horror w Arkham: Grze karcianej, lokalizacje Kosmosu nie mają ustalonych połączeń. Zamiast tego każda karta Kosmosu ma instrukcję połączeń, której musicie przestrzegać. Przykładowo Mgła Tancerza (Przed Czarnym Tronem, 336) musi zostać połączona po prawej stronie Waszej obecnej lokalizacji. W przeciwnym razie możecie wydać dwa zasoby, aby zyskać więcej swobody w jej umieszczeniu. Jeśli nie możecie umieścić lokalizacji zgodnie z zawartą na niej instrukcją, musicie wtasować ja z powrotem do talii Kosmosu i anulować swój ruch.

Mimo że podczas Waszych podróży możecie zobaczyć nowe, niesamowite widoki, wiele z tego, czego będziecie świadkami, to surowa, czarna nicość. W tym scenariuszu możecie zostać poinstruowani, aby wprowadzić do gry \`pustą przestrzeń\`. Nie jest to lokalizacja - nie możecie tam wejść ani jej zbadać - jest to jedynie część pozornie nieskończonego dystansu, który dzieli Was od reszty ludzkości. Aby dodać pustą przestrzeń, musicie umieścić wierzchnia kartę Waszej talii zakrytą na wskazanym miejscu. Jedynym sposobem na cofnięcie utraconej karty do talii jest wypełnienie pustej przestrzeni lokalizacją Kosmosu. Przecież nawet szkaradny pałac Wielkiego Przedwiecznego byłby lepszy niż ta pustka.



Zew pustki
Gdy zapuszczacie się daleko w kosmos, oddalając się od reszty ludzkości, inne połączenia stają się niewytłumaczalnie silniejsze - niektóre karty w tym Zestawie Mitów zawierają nowe słowo kluczowe Powiązana, które wiąże je z innymi kartami graczy. Powiązane karty nie mają poziomów i nie są dostępne jako opcje podczas budowania talii. Są one przyzywane do gry przez karty, z którymi są powiązane. Przykładowo badacz może odprawić Rytuał krwi (Przed Czarnym Tronem, 317), jeśli ma Okultystyczny leksykon (Przed Czarnym Tronem, 316), który nauczy, jak go wykonać. Podczas gdy leksykon jest atutem, który trzeba w normalny sposób dodać do swojej talii Badacza, przywoływane przez niego wydarzenie nie jest częścią talii badacza i nie liczy się do rozmiaru talii. W przypadku Okultystycznego leksykonu dodanie tej pojedynczej karty do talii może dać Wam dostęp do trzech kopii Rytuału krwi bez konieczności pozbycia się innych cennych kart. Zamiast tego te powiązane karty zostaną po prostu odłożone na bok, czekając na moment, w którym zdecydujesz się je wykorzystać!



Poza wspomnianymi nowymi kartami ze słowem kluczowym Powiązana Przed Czarnym Tronem zapewnia również mnóstwo potężnych, samodzielnych kart graczy. Jeśli wcielicie się w rolę Mistyka, możecie wykorzystać swój Szósty zmysł (Przed Czarnym Tronem, 322), aby badać za pomocą swojej siły woli zamiast wiedzy. Po pierwsze, Wasza siła woli zostaje za darmo zwiększona na czas badania, dając Wam tym samym możliwość stania się równie wartościowym badaczem jak każdy inny Poszukiwacz. Ponadto moc tego zaklęcia znacznie wykracza poza zwykłe zwiększenie statystyk. Jeśli zostanie odkryty żeton czaszki, kultysty, tabliczki lub Znaku Starszych Bogów, możecie wybrać odkrytą lokalizację oddaloną o dwa połączenia i zbadać ją tak, jak gdybyście byli w obu miejscach jednocześnie, wybierając tę wartość zasłony, która Wam odpowiada. Oznacza to nie tylko zmniejszenie szansy na porażkę - jeśli uda Wam się odnieść sukces, odkryjecie wskazówkę z obydwu lokalizacji w jednym teście! Mając to zaklęcie do dyspozycji, może sprawić, że przestrzeń przestanie wydawać się tak ogromna i być może sprawi, że Wasz przerażający los stanie się nieco bardziej znośny.



Koniec wszystkiego
Z jakiego powodu się tu znaleźliście? Dlaczego nadal walczycie? Jaki jest sens czegokolwiek? Przecież nie możecie pokonać nieuniknionego. Wszystko, co możecie zrobić, to na jakiś czas to zatrzymać. Wpatrujcie się w pustkę, nie traćcie nadziei i wypełnijcie misję, którą poprzysięgliście!

Wiek: 12+
Liczba graczy: 2


Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem, Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów - szczegółowe informacje:

Dział: Gry / Zabawki

Rodzaj zabawki: Gry
Wiek: 10-14, >15
Ilość graczy: 1 osoba, 2 osoby
Gry: gry dla 2 osób, kooperacyjne, przygodowe
Serie: Horror w Arkham LCG

Producent: GALAKTA
Numer producenta: PL-AHC35
i zgarniaj nagrody napisz recenzję

Galakta Gra Horror w Arkham: Gra karciana - Przed Czarnym Tronem, Przerwany Krąg - Szósty Zestaw Mitów - recenzje klientów


Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Hasbro Play-Doh Tuba 4-pak

gry / zabawki

Hasbro

15,55 zł taniej -30%

SuperZings Posterunek Policji

gry / zabawki

Magic Box

99,54 zł taniej -17%

Ravensburger GraviTrax Zestaw Startowy

gry / zabawki

Ravensburger

159,19 zł taniej -19%

Hasbro Transformers MV6 Power Core ...

gry / zabawki

Hasbro

217,72 zł taniej -29%

Zobacz również

Ciekawe pomysły Gandalfa

gry / zabawki

15.73 zł

taniej -2%

Galakta Gra Star Wars: Przeznaczenie - Dziedzictwo

Dziedzictwo to nowy 180-kartowy zestaw dodatkowy do gry Star Wars: Przeznaczenie. Rozszerzenie wprowadza nowy symbol na kościach - obrażenia niebezpośrednie. Są bardzo potężnym manewrem, jednak pociągają za sobą też pewne niedogodności. Obrażenia niebezpośrednie pozwalają graczowi zmusić przeciwnika do zadania tylu obrażeń, ile widnieje na kości....

gry / zabawki

15.73 zł

taniej -2%

Galakta Star Wars: Przeznaczenie - Zbieżność...

Przez tysiąc pokoleń rycerze Jedi strzegli pokoju i prawa w Starej Republice. Nim nastały mroczne czasy... czasy Imperium. - Obi-Wan Kenobi, Gwiezdne Wojny: Nowa Nadzieja Od Jedi ze Starej Republiki przez szturmowców Najwyższego Porządku, aż po całą zgraję wszelkich szumowin i nikczemników łączących swe siły chcąc przetrwać tyranię Imperium -...

gry / zabawki

210.51 zł

taniej -19%

Galakta Gra Horror w Arkham III Edycja

UWAGA! Przy zakupie gry w przedsprzedaży dołączamy specjalny woreczek z drewnianą zawieszką, który podczas rozgrywki można wykorzystać jako Czarę Mitów. Wszystkie grafiki pochodzą z angielskiej wersji gry. Polskie wydanie jest obecnie w przygotowaniu - wszystkie elementy gry zostaną przetłumaczone. W trzeciej edycji Horroru w Arkham gracze...

gry / zabawki

329.70 zł

taniej -28%

Galakta Gra Posiadłość Szaleństwa (druga edycja)

W brudnych alejkach i ponurych posiadłościach Arkham kryją się przedwieczne siły, straszliwe sekrety i niewyobrażalne monstra. Pośród tych starych budowli bełkoczący szaleńcy i kultyści wznoszą modły do Przedwiecznych, a bestie nieznane śmiertelnym mędrcom gromadzą się w złowrogim blasku księżyca. Tej nocy niewielka grupa badaczy odważy się sprawdzić, co...

gry / zabawki

120.72 zł

taniej -18%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana Zestaw...

`Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.` - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka złowieszcza siła kryje się za spiskiem, który zagraża istnieniu...

gry / zabawki

86.37 zł

taniej -56%

Galakta Gra o Tron: Quiz

Ile tak naprawdę wiesz o serialu telewizyjnym HBO Gra o Tron? Sprawdź swoją wiedzę, zmierz się z przyjaciółmi i zdobądź Żelazny Tron! Podbij Westeros dzięki swojej wiedzy o serialu HBO Gra o Tron! Wojna w Westeros trwa - udowodnij, że jesteś godzien zasiąść na Żelaznym Tronie! Zajmij najsłynniejsze twierdze Westeros dzięki swojej wiedzy o...

gry / zabawki

252.40 zł

taniej -29%

Galakta Gra Descent: Wędrówki w mroku (druga...

Polska edycja jednej z najlepszych gier przygodowych Wybierz się na epicką wyprawę przeciwko starożytnemu złu... W najczarniejszych czeluściach Terrinoth mroczny władca zbiera swe sługi, gotów oblegać powierzchniowy świat. Tylko niewielka drużyna bohaterów obdarzonych odwagą i siłą będzie w stanie ocalić krainę przed jego chciwymi łapskami. Nadszedł...

gry / zabawki

98.94 zł

taniej -16%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana -...

Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz jednak, kilka miesięcy później, towarzysze doktora Armitage...

gry / zabawki

0.00 zł

taniej -0%

Galakta Horror w Arkham: Gra Karciana - ...

Są pewne zakrzywienia czasu, przestrzeni, wizji i rzeczywistości, które jedynie śniący jest w stanie przepowiedzieć... - H. P. Lovecraft, Srebrny klucz Poza granicami świata jawy istnieje pewna ukryta kraina: zadziwiający świat wyobrażeń i koszmarów. Po przeczytaniu okultystycznych dzieł Virgila Graya opowiadających o jego podróżach do Krain...

Brak list życzeń:

Utwórz

zamówienie tradycyjne
Brak produktów w koszyku
Brak produktów w koszyku

2.99

14.99

2.99

1.98

8.99

2.35

2.84

Łączna wartość zamówienia: 0 zł0 zł
Dostawa i płatność › Płatność › przejdź do koszyka
rozwiń
Wpisz numer
Swojego zamówienia (xxxxxx/rrrr)
Sprawdź

Powiadom kiedy produkt będzie dostępny

Wpisz swój adres e-mail: