Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

Gra Horror w Arkham: Sekretne Imię (Zestaw Mitów) GALAKTA

Przerwany Krąg - Pierwszy Zestaw Mitów

gry / zabawki

GALAKTA
  • Dostępność niedostępny

Opis produktu:

`Wiedział, że tu właśnie wydarzyło się ongiś wiele dziwnych rzeczy i coś zdawało się sugerować, że pomimo pozorów spokoju upiorna przeszłość, ta najmroczniejsza, najbardziej wstydliwa i zakazana, wciąż była żywa i miała się całkiem nieźle - przynajmniej wśród niektórych z tych krętych, wąskich uliczek`.

H.P. Lovecraft `Sny w Domu Wiedźmy`



Sekretne Imię - Ponura Przepowiednia


Przeprowadzone przez was śledztwo w sprawie balu dobroczynnego organizowanego
przez Loże Srebrnego Świtu zostawiło was tylko z jeszcze większą ilością pytań.
Te wydarzenia które miały tam miejsce sprawiły iż zakwestionowaliście własne zdrowe zmysły. Zaczęło się od niejasnej przepowiedni przyszłości wygłoszonej nad kartami tarota ,potem zaczęli znikać kolejni ludzie,a na końcu to stworzenie które widzieliście w lesie... To wszystko wydaje się niemożliwe.

Jakby było wam za mało kłopotów zwróciliście na siebie uwagę Loży Srebrnego Świtu. Organizacja ta tak jak wy próbuje rozwikłać zagadkę tych dziwnych zaginięć ale czy można ufać ich zamiarom? Czy zdołacie dotrzeć do prawdy zanim wpadniecie w sieci ich intrygi? Odpowiedź na te pytania okresli waszą pryszłosc ale póki co musicie cofnąć się do przeszłości.

Pustelnik - IX
Nie szukaj odpowiedzi w środku. One leżą wewnątrz. Choć wiele dróg prowadzi do
jednej odpowiedzi to nie trać z oczu szerszej perspektywy. Większa prawda ukryta jest we wnętrzu prawdy.

Wszyscy pamiętacie wydarzenia z Przerwanego Kręgu .
Próba rozwiązania tajemnicy zostawiła was z jeszcze większą ilością pytań.
Wszystkie tropy prowadzą do tajemniczego sabatu czarownic, który zadomowił się w mieście. Jednak takie informacje nie jest łatwo zdobyć nawet w tak nawiedzonym mieście jak Arkham - jednak jest inny sposób....
Znacie historie pewnej wiedźmy ,sprzed XVIII wieku której duch podobno do dziś nawiedza starą ruderę w dzielnicy French Hill.

Po wydarzeniach z rozszerzenia Przerwany Krąg desperacko pragniecie dowiedzieć się więcej o nowym, niebezpiecznym sabacie czarownic, które zamieszkały w mieście. Niełatwo jest znaleźć informacje na ten temat - nawet w takim miejscu jak Arkham - znacie jednak historię pewnej wiedźmy, zmarłej prawie dwieście lat temu: to Keziah, która uciekła z więzienia Salem pod koniec XVII wieku i której duch prawdopodobnie wciąż nawiedza przeklęty Dom Wiedźmy w dzielnicy French Hill.

Stajcie przed starym Domem Wiedźmy zastając go w gorszym stanie niż zakładaliście. Ogrodzony powykrzywianym płotem budynek wygląda jakby mógł w każdej chwili zawalić się wam na głowy. To że nadal stoi po 200 latach jest zdumiewające - czujecie że tylko czary mogły powstrzymać czas od zniszczenia go.
Drzwi są zamknięte ale ale były tak przegniłe że wypadły po pociągnięciu,
Jednak marny pomysł jakim było włamanie to dopiero początek kłopotów tego wieczora....



Sekretne Imię - Sny Domu Wiedźmy


Rozpoczynając nowy cykl będą wam potrzebne nowe sposoby walki z mrocznymi mocami ,wielokrotnie potężniejszymi niż wy sami. Wydarzenia zmuszą was do
przesuwania granic swoich możliwości i nauczyć się jak być sptytniejszym i szybszym od waszych oponentów. Wspomoże was w tym zupełnie nowy rodzaj kart gracza,należący do kilku klas.Te karty o złotym odcieniu noszą znak podwójnej klasy ,i mogą zostać zawarte w waszych taliach jeśli Badacz ma dostęp którejś z klas widniejących na karcie. Przykładowo Zwój sekretów (Sekretne imię, 116) jest jednocześnie kartą Poszukiwacza na poziomie 0 oraz kartą Mistyka na poziomie 0, co oznacza, że postać taka jak Diana Stanley (Przerwany Krąg, 4) może dodać go do swojej talii nawet, jeśli nie ma dostępu do innych kart Poszukiwacza.

Jeśli jednak badacz ma ograniczony dostęp do jednej z klas karty wieloklasowej, ta karta zawsze zajmuje jedno z ograniczonych miejsc badacza! Przykładowo, jeśli że Pete Włóczęga (Dziedzictwo Dunwich, 5) chce dodać Whiskey z Tennessee (Sekretne imię, 117) do swojej talii. Choć ma on nieograniczony dostęp do kart Ocalałego, to jednocześnie może posiadać maksymalnie 5 kart o poziomie 0 z innych klas. Whiskey z Tennessee jest zarazem kartą Ocalałego i kartą Łotra, dlatego liczy się jako jedna z pięciu kart o poziomie 0 z innych klas, które może posiadać Pete. Jednak dzięki różnorodnym zastosowaniom kart wieloklasowych, takim jak zwiększenie siły woli za pomocą łyka przed rozbiciem butelki na głowie wroga, są one warte włączenia do arsenału każdego badacza.



Sekretne Imię - Włamanie do Domu Wiedźmy


Weszliście w sam środek dawnej historii Arkham w Domu Wiedźmy.
Czy uda wam się znaleźć odpowiedzi na wasze pytania ?
Czy Kaziah ma coś wspólnego z sabatem czarownic który pojawił się obecnie?
Wejdźcie głębiej w tajemnice Wiedźmy by poznać sekrety które skrywa a dla was mogą być jedyną szansą by zabezpieczyć Arkham przed złem.
Bo co może pójść nie tak...?

UWAGA!
To nie jest samodzielny produkt.
Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Horror w Arkham gra karciana.
S
Szczegóły
Dział: Gry / Zabawki
Producent: GALAKTA

RECENZJE - Gry / Zabawki - Gra Horror w Arkham: Sekretne Imię (Zestaw Mitów), Przerwany Krąg - Pierwszy Zestaw Mitów

0/5 ( brak ocen )
  • 5
  • 4
  • 3
  • 2
  • 1