Galakta Gra Horror w Arkham: Gra Karciana - Sekretne Imię Przerwany Krąg - Pierwszy Zestaw Mitów 55,79zł - Gry Planszowe w Gandalf.com.pl
Kategorie
  • image

Galakta Gra Horror w Arkham: Gra Karciana - Sekretne Imię

Przerwany Krąg - Pierwszy Zestaw Mitów

gry / zabawki

 

Galakta Gra Horror w Arkham: Gra Karciana - Sekretne Imię, Przerwany Krąg - Pierwszy Zestaw Mitów - opis produktu:

`Wiedział, że tu właśnie wydarzyło się ongiś wiele dziwnych rzeczy i coś zdawało się sugerować, że pomimo pozorów spokoju upiorna przeszłość, ta najmroczniejsza, najbardziej wstydliwa i zakazana, wciąż była żywa i miała się całkiem nieźle - przynajmniej wśród niektórych z tych krętych, wąskich uliczek`.

H.P. Lovecraft `Sny w Domu Wiedźmy`



Wasze śledztwo dotyczące przyjęcia charytatywnego Loży Srebrnego Świtu przyniosło więcej pytań niż odpowiedzi, a wydarzenia, które miały miejsce, sprawiły, że poddaliście w wątpliwość swoje własne zdrowie psychiczne. Najpierw niejasna przepowiednia Waszej przyszłości odczytana Wam przez tajemniczą wróżbitkę z kart tarota, potem tajemnicze zaginięcia, a na końcu te przedziwne rzeczy, które widzieliście w lesie... To wszystko nie jest możliwe.

Jakby tego było mało, wygląda na to, że zwróciliście na siebie uwagę Loży Srebrnego Świtu. Jej członkowie, podobnie jak Wasza grupa badaczy, próbują zgłębić tajemnicę niewyjaśnionych zaginięć, ale jakie są ich prawdziwe zamiary? Czy uda Wam się dotrzeć do sedna sprawy, zanim wpadniecie w ich sidła? Odpowiedzi na te pytania przyniesie przyszłość, jednak najpierw musicie spojrzeć w przeszłość.

Wydawnictwo Galakta ma przyjemność ogłosić zapowiedź pierwszego zestawu Mitów z cyklu Przerwany Krąg do gry Horror w Arkham LCG: Sekretne imię.

Pustelnik - IX
Szukaj odpowiedzi wewnątrz, nie na zewnątrz. Wiele ścieżek prowadzi do jednakiego rozwiązania. Zadumaj się nad większą Prawdą.

Po wydarzeniach z rozszerzenia Przerwany Krąg desperacko pragniecie dowiedzieć się więcej o nowym, niebezpiecznym sabacie czarownic, które zamieszkały w mieście. Niełatwo jest znaleźć informacje na ten temat - nawet w takim miejscu jak Arkham - znacie jednak historię pewnej wiedźmy, zmarłej prawie dwieście lat temu: to Keziah, która uciekła z więzienia Salem pod koniec XVII wieku i której duch prawdopodobnie wciąż nawiedza przeklęty Dom Wiedźmy w dzielnicy French Hill.

Kiedy przybywacie do starego Domu Wiedźmy, znajdujecie go w stanie gorszym niż przypuszczaliście. Otoczony pokrzywionym ogrodzeniem budynek wygląda, jakby miał za chwilę runąć. To, że udało mu się przetrwać ponad dwieście lat, jest zadziwiające - macie wrażenie, jakby tylko jakaś mroczna siła powstrzymywała go od zrównania z ziemią. Drzwi są zamknięte, ale z łatwością udaje Wam się ściągnąć zgniłe drewniane deski, zakrywające rozbite szkło, i wejść przez jedno z okien. Jednak włamanie może być dopiero początkiem Waszych kłopotów...



Sny w Domu Wiedźmy
Wraz z rozpoczęciem nowego cyklu, będziecie potrzebować nowych narzędzi do walki z nieczystymi siłami o wiele potężniejszymi od Was. Będziecie musieli wznieść się ponad to, co wcześniej uważaliście za granice waszych możliwości, i uczyć się od swoich sprzymierzeńców, jak być silniejszymi, szybszymi i sprytniejszymi niż Wasi wrogowie. Pomoże Wam w tym znajdujący się w Sekretnym imieniu zupełnie nowy rodzaj kart gracza, które wychodzą poza schemat i należą do więcej niż jednej klasy. Karty te, charakteryzujące się złotym odcieniem oraz ikoną podwójnej klasy, mogą zostać zawarte w Waszych taliach, jeśli Wasz badacz ma dostęp do którejkolwiek z klas uwzględnionych na karcie. Przykładowo Zwój sekretów (Sekretne imię, 116) jest jednocześnie kartą Poszukiwacza na poziomie 0 oraz kartą Mistyka na poziomie 0, co oznacza, że postać taka jak Diana Stanley (Przerwany Krąg, 4) może dodać go do swojej talii nawet, jeśli nie ma dostępu do innych kart Poszukiwacza.

Jeśli jednak badacz ma ograniczony dostęp do jednej z klas karty wieloklasowej, ta karta zawsze zajmuje jedno z ograniczonych miejsc badacza! Przykładowo, jeśli że Pete Włóczęga (Dziedzictwo Dunwich, 5) chce dodać Whiskey z Tennessee (Sekretne imię, 117) do swojej talii. Choć ma on nieograniczony dostęp do kart Ocalałego, to jednocześnie może posiadać maksymalnie 5 kart o poziomie 0 z innych klas. Whiskey z Tennessee jest zarazem kartą Ocalałego i kartą Łotra, dlatego liczy się jako jedna z pięciu kart o poziomie 0 z innych klas, które może posiadać Pete. Jednak dzięki różnorodnym zastosowaniom kart wieloklasowych, takim jak zwiększenie siły woli za pomocą łyka przed rozbiciem butelki na głowie wroga, są one warte włączenia do arsenału każdego badacza.



Włamanie
Czy historia Arkham udzieli Wam odpowiedzi, których potrzebujecie żeby zabezpieczyć przyszłość miasta? Czy Kaziah ma coś wspólnego z sabatem czarownic, który pojawił się ponad dwa wieki później? Wejdź do Domu Wiedźmy i poznaj tajemnice, które skrywa!


S
Szczegóły

Gry / Zabawki bestsellery z tych samych kategorii

  • RRecenzje
  • Gry
  • Galakta Gra Horror w Arkham: Gra Karciana - Sekretne Imię, Przerwany Krąg - Pierwszy Zestaw Mitów
0/5 ( brak ocen )
    5
    4
    3
    2
    1
imię, nazwisko lub nick:
Twoja ocena:
Twoja recenzja:
Wprowadź tekst z obrazka:

W przypadku naruszenia Regulaminu Twój wpis zostanie usunięty.

Uwaga!!! Nie jesteś zalogowany. zaloguj się by zgłosić recenzję do konkursu i mieć szansę na wygraną w cotygodniowym plebiscycie!

Podobał Ci się ten produkt? Napisz swoją opinię i pomóż innym w dokonaniu wyboru
image

Rekomendowane

Fur Balls My Real Rescue Pink TM Toys 
213,56 zł
Zapowiedź - 2019
  • -16%
Koraliki do zgrzewania 10000szt Hipo 
45,42 zł 54.07
  • -18%
  • -23%
Samochód na radio Short Course green 4WD Adar 
110,24 zł 143.17
  • -19%
Kraina Lodu 2 Lekcja makijażu EPEE 
67,97 zł 83.91
  • -28%
Gormiti Megazestaw Jedyna Wieża EPEE 
259,47 zł 360.37
  • -24%
Gormiti Karwasz Żywiołów EPEE 
124,93 zł 164.38
Gry Planszowe i zabawki dla młodszych i starszych

Odkryj najfajniejsze zabawki dla dzieci i gry planszowe na Gandalf.com.pl! Znajdziesz tu gryzaki, grzechotki i zabawki aktywizujące dla najmłodszych pociech, edukacyjne zabawki interaktywne dla nieco starszych maluchów, a także pluszaki, maskotki, klocki, modele do sklejania, kolejki i zabawki kreatywne. Figurki i zabawki z ulubionych bajek i serii Twojego dziecka, gry sportowe do zabawy na dworze oraz przebrania, stroje, maski, zestawy do wspólnych doświadczeń i akcesoria plastyczne. Na Gandalf.com.pl przygotowaliśmy dla Was także najfajniejsze gry planszowe. Familijne planszówki do gry całą rodziną, tytuły dla młodszych i starszych dzieci, a także gry strategiczne, logiczne, ekonomiczne i fabularne dla dorosłych, które świetnie sprawdzą się podczas każdej imprezy! Znajdziesz tu również bogatą ofertę klocków Lego z najpopularniejszych kolekcji kultowej marki oraz puzzle od 10 do nawet 5 tysięcy elementów. Spraw radość maluchom i odkryj w sobie dziecko razem z Gandalf.com.pl!

Ciekawe pomysły Gandalfa

  • Wiedziałem, że Król w Żółci rozpostarł już swe złachmanione szaty i tylko w Bogu nasza nadzieja. - Robert W. Chambers, Żółty Znak Kiedy kurtyna opadła, mieliście nadzieję, że to koniec Waszych problemów z Królem w Żółci. Gdy ta przeklęta sztuka po raz pierwszy dotarła do Arkham,...

  • `Tajemne sekty, do których należały czarownice, strzegły częstokroć i przekazywały z pokolenia na pokolenie zdumiewające sekrety zamierzchłej, dawno zapomnianej przeszłości. Było całkiem możliwe, że Keziah zdołała po mistrzowsku opanować sztukę przechodzenia przez bramy wymiarów`. - H. P....

  • `Najstarszym i najsilniejszym uczuciem rodzaju ludzkiego jest strach, zaś najstarszym i najsilniejszym rodzajem strachu jest strach przed nieznanym.` - H. P. Lovecraft W sennym miasteczku Arkham w stanie Massachusetts niewielka grupa nieustraszonych badaczy próbuje ustalić, jaka...

  • `Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami.` - H. P. Lovecraft, `Zapomniane miasto` Zarzekałeś się, że już nigdy tam nie wrócisz. Jednak koszmary przeszłości nie dają Ci spać - musisz odwiedzić miejsce, gdzie to wszystko się...

  • Niech to będzie sprawdzian ludzkiej woli! W Labiryntach obłędu, wyjątkowym 80-kartowym scenariuszu do gry karcianej Horror w Arkham : Gra Karciana, trzy grupy badaczy zostają porwane przez tajemniczego oprawcę i zmuszone do wzięcia udziału w jego podłym eksperymencie. Każda z grup...

  • Swego czasu w ustronnej wiosce Dunwich jakaś potworna istota siała grozę pośród mieszkańców. Koszmar zakończył się, dopiero gdy trzej profesorowie z Uniwersytetu Miskatonic - dr Armitage, dr Morgan i profesor Rice - przybyli do Dunwich i uzbrojeni w tajemną wiedzę, zdołali pokonać bestię. Teraz...